header

خانه / لیست مطالب آموزشی / آرایشگر سیار ، آرایشگری مدرن و بدون اتلاف وقت

آرایشگر سیار ، آرایشگری مدرن و بدون اتلاف وقت

تعداد بازدید : 7310 تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
حرفه آرایشگری آقایان امروزه مدرنیته شده است به شکلی که بسیاری از آرایشگران با ایجاد دفاتر خدماتی آرایشگری آماده ارائه خدمات در محل کار و منزل نیز هستند.

اگر به دنبال دریافت خدمات آرایشگری در منزل یا محل کار خود هستید. اپلیکیشن تیپ چین را نصب بفرمایید.

 

آرایشگاه در منزل شما

حرفه آرایشگری آقایان امروزه مدرنیته شده است به شکلی که بسیاری از آرایشگران با ایجاد دفاتر خدماتی  آرایشگری آماده ارائه خدمات در محل کار و منزل نیز هستند.

اما آیا واقعا امکان این وجود دارد که بتوان بدون اتلاف وقت همزمان هم به کارمان برسیم و هم موهای خود را اصلاح کرده و به مدل موی دلخواه خود برسیم؟؟

پاسخ این سوال مثبت است، برای خیلی از آقایان در طول روز پیش می آِید که کل روز را مشغله کاری داشته باشند و وقت نداشته باشند که به آرایشگاه مراجعه کنند اما این مشکل برای دوران گذشته بود و ما اکنون در عصر مدرنیته زندگی می کنیم و عصری که با هم اندیشی و کار خلاقانه گروه تیپ چین این مشکل را حل کرده و با ارائه خدمات آرایش در محل کار و منزل بدون صرف وقت اضافی به راحتی کار های مربوط به اصلاح موی شما توسط آرایشگران حرفه ای تیپ چین در محل مورد نظر شما انجام گرفته و شما هم زمان با رسیدگی به کارهای خود در کوتاه ترین زمان به مرتب و آراسته و مراحل آرایشی مورد نیاز در محل کار شما انجام می شود.

خدمات آرایشگر در منزل شما

به طور حتمی همگی تجربه وقت گذراندن در آرایشگاه برای رسیدن نوبتتان را داشته اید که علاوه بر صرف وقت زیاد برای اصلاح مو ممکن است از بقیه کارهای خود نیز عقب بمانید یا به مدل مویی که مد نظرتان بود نرسید اما تیپ چین در ایران و در منزل شما موهایتان را در مدل های جدید و محبوبتان کوتاه می کند ، همچنین آرایشگران تیپ چین مشاوران شما را برای رسیدن به ظاهر مناسب نیز هستند.

 

آرایشگر سیار در محل

 این مطلب را از دست ندهید: کوتاهی موی سالمندان در منزل 

 

آرایشگر سیار ، آرایشگاه خصوصی

شاید واژه آرایشگر خصوصی برای شما مبهم باشد اما بهتر است بدانید که افراد زیادی برای اصلاح موهای خود به جای اینکه هر روز به یک آرایشگاه بروند و موهای خود را به آرایشگر های متفاوتی بسپارند، آنها یک آرایشگر مخصوص از گروه خبره و قابل اعتماد تیپ چین برای خود انتخاب می کنند و با توجه به اینکه تا به اکنون از فعالیت آنها راضی بوده اند به طور ثابت و مداوم کارهای مربوط به اصلاح مو و آرایشگری را به آرایشگاه یا آرایشگر خصوصی خود می سپارند که این عمل می تواند هم در آرایشگاه با مراجعه خود مشتری انجام پذیرد و هم در منزل شخصی مشتری .

موهای آقایان نیز همانند بانوان نیاز به رسیدگی دارد از جمله مواردی که باید برای حفظ شادابی مو های مردانه رعایت شود:

  1. ممانعت از شستشوی مو به طور مداوم
  2. خشک کردن مو با ملایمت و در حد امکان از سشوار و اتو مو استفاده نشود
  3. استفاده از ماسک های مو
  4. استفاده از شامپو مناسب جنس مو
  5. کوتاه کردن مو هر 2ماه یک بار
  6. تغذیه مناسب برای داشتن موهای سالم ( مثل مصرف آجیل ، ماهی، سبزیجات و میوه)
  7. ترمیم موخوره با پروتئین
  8. ممانعت از رنگ کردن مو به طور مداوم
  9. استفاده از برس مناسب
  10. رسیدگی به پوست سر

 

طبق دفتر آمار کار شاهد افزایش روز افزون شغل آرایشگری هستیم ، بر خلاف آرایشگران نسل های گذشته ، آرایشگران امروز باید در کشوری که در آن کار می کنند مجوز داشته باشند تا از این طریق مهارت های بهداشتی و اقدامات لازم را فراگرفته و دوره های بهداشت و سلامت پوست و مو را بگذرانند.

هدف آرایشگر جلب رضایت مشتری از خدمات انجام شده است ، زیرا در صورت رضایت، مشتری برای دفعات بعدی نیز مکرر به همان آرایشگر مراجعه می کند و همچنین مشتریان جدید از طریق وی ممکن است مراجعه کنند و با همین روال مشتری های وی زیاد شود.

برای آرایشگران بسیار ماهر جذب مشتری وفادار کاملاً آسان است و به همین دلیل ، بسیاری از آرایشگاه های محلی، مکانی هستند که آقایان با یکدیگر معاشرت می کنند و از آن لذت می برند.

مطابق تحقیقات انجام شده، برخی از بهترین فروشگاه های آرایشگری ، برای رعایت و حفظ بهداشت فردی برس و ریش تراش های مخصوص  یک بار مصرف و شامپو را به مشتریان ارائه می دهند.

آرایشگران امروز در مورد آنچه انجام می دهند خبره هستند و مشتریانی که به آنها خدمات داده می شود انتظار دارند، کار اصلاح صورت و مدل موی آنها دقیق و به نحو احسن انجام گیرد .

در آرایشگاه های آقایان آرایشگران با استفاده از قیچی ، تیغ ، و شانه ها موها را برش داده و موها را کوتاه تر می کنند. آنها همچنین اغلب اوقات خدمات دیگری را نیز ارائه می دهند که از جمله این خدمات نظیر:

  • شامپو زدن و شستن موها
  • حالت دادن و درست کردن ظاهر مو
  • رنگ آمیزی
  • ماساژ پوست سر ، گردن و صورت
  • استفاده از لوسیون ها ، پودر ها یا سایر مواد آرایشی برا پوست
  • صاف کردن موها

علاوه بر انجام خدمات مو و پوست ، وظایف شغلی آرایشگران گسترده است ، زیرا آنها به عنوان یک آرایشگر باید مشاور خوبی نیز برای مشتریان خود باشند.

مشاوره گرفتن از آرایشگر برای حفظ سلامتی موها

  1. اطلاع دقیق از زمان و نحوه استفاده لوسیون ها
  2. گذاشتن حوله گرم روی صورت برای باز کردن منافذ
  3. به حداقل رساندن استفاده از سشوار برای خشک کردن مو
  4. و...

 

  این مطلب را از دست ندهید: چگونه آرایشگر خود را برای آرایش بهتر راهنمایی کنیم؟ 

 

ویژگی های آرایشگران سیار موفق

آرایشگران سیار علاوه بر داشتن مهارت لازم برای انجام کار خود می بایست مجموعه ای از خصوصیات خاص را نیز در خود جای دهند، به طور کلی ، آرایشگران باید دارای :

1. مهارت های عالی مشتری مداری و خدمات شخصی( آرایشگران باید در مورد اصول و فرآیندهای لازم برای ارائه خدمات عالی برای مشتری آگاه باشند). بنابراین ، آرایشگران باید بتوانند نیاز مشتری خود را ارزیابی کنند و همچنین استانداردهای کیفیت خدمات را رعایت کنند.

2. مهارت باحوصله و با دقت گوش دادن : آرایشگران باید بتوانند توجه و تمرکز کاملی روی خواسته  مشتری خود داشته باشند و برای فهم خواسته ها و نیازهایشان وقت بگذارند و در صورت لزوم سؤال کنند.

3. مهارت های عالی صحبت کردن و روابط عمومی بالا : آرایشگران باید بتوانند به طور مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

4. توانایی انعکاس : آرایشگران باید بتوانند عملکرد خود را ارزیابی کرده و برای پیشرفت خود بکوشند و در صورت لزوم اقدامات اصلاحی را انجام دهند. آنها همچنین باید بتوانند واکنش مشتریان خود را ارزیابی کرده و بر همین اساس پاسخ دهند.

 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :