header

خانه / لیست مطالب آموزشی / آشنایی کامل با پاکسازی پوست آقایان

آشنایی کامل با پاکسازی پوست آقایان

تعداد بازدید : 5485 تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
استفاده نادرست از مواد شوینده مخصوص هر نوع پوست ممکن است باعث آسیب رسانی به پوست صورت شود. اهمیت دادن و ارزش قائل شدن برای پوست از جمله عواملی است که برای هر شخصی در هر سن لازم و ضروری است. به همین دلیل امروزه در هر آرایشگاه مردانه پاکسازی پوست آقایان نیز انجام می شود.

آیا پاکسازی پوست آقایان لازم است؟

امروز در این مقاله می خواهیم شما را با پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه آشنا کنیم. شاید برایتان جالب و تعجب آور باشد که بشنوید در آرایشگاه مردانه پاکسازی پوست آقایان نیز انجام می شود. در فصل تابستان به دلیل تابیدن نور خورشید بر روی صورت و در فصول سرد پاییز و زمستان به دلیل وجود آلودگی هوا و در حال حاضر به دلیل استفاده از ماسک، پوست هر انسانی ممکن است با عارضه هایی مواجه شود. از طرفی همانطور که خانم ها هر از چند گاهی برای پوست خود پاکسازی انجام می دهند، پاکسازی پوست آقایان هم به همان اندازه مهم است. پاکسازی پوست آقایان معمولا در آرایشگاه مردانه صورت می گیرد.

پاکسازی پوست آقایان علاوه بر روشن سازی و رفع تیرگی های احتمالی روی پوست آقایان تاثیر می گذارد، بلکه برای جلوگیری از ایجاد هرگونه جوش و لکه های تیره رنگ بر روی صورت آقایان نیز موثر است. از دیگر خاصیت های مفید و موثر پاکسازی پوست آقایان همچنین می توان به خاصیت لایه برداری پوست آقایان نیز اشاره کرد. از آنجایی که همه انسان ها اعم از زن و مرد بر روی پوست صورت خود یک سری منافذ باز دارند و در این منافذ باز روی صورت چربی های اضافه و معمولا سلول های غیرزنده به مقدار فراوانی یافت می شود، پاکسازی منظم و به موقع پوست لازم است. در حقیقت باید گفت که هر انسان باید هر روز پوست خود را پاکسازی کند و از انباشته شدن این چربی های اضافی روی پوست جلوگیری کند. حال که اهمیت پاکسازی پوست انسان ها بر شما آشکار شد، دیگر شنیدن خدمات پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه شما را به تعجب وا نمی دارد. عدم رسیدگی آقایان به پوست خود باعث شده است که اکثر آقایان از پوست سالم، جوان و تمیزی برخوردار نباشند و پوست آقایان بیشتر از خانم ها دچار چروکیدگی و تیرگی می شود. پس لازم است تا هر چند وقت یکبار برای پاکسازی پوست آقایان به آرایشگاه مردانه مراجعه کنید. برای دانستن و آگاهی بیشتر و دقیق تر از پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه با تیپ چین همراه باشید.

شستشوی صورت آقایان - تیپ چین

پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه به چه صورت انجام می پذیرد؟

قبل از شروع و انجام پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه، لازم است شخص با نوع پوست صورت خود آشنا شود تا بر اساس آن آرایشگر مواد و یا شوینده های لازم حین انجام پاکسازی آقایان را انتخاب کند. همانطور که میدانید به طور کلی پوست هر انسانی چه زن و چه مرد، در چند نوع دسته بندی می شود. نوع پوست انسان به چهار دسته چرب، خشک، مختلط و یا معمولی تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای استفاده از مواد شوینده لازم است هر شخص نوع پوست خود را بداند و بر اساس آن مواد مخصوص به خودش را مورد استفاده قرار دهد. رعایت این نکته بسیار مهم است. حال می خواهیم چگونگی پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه را شرح دهیم و نکات آن را تا حد امکان بررسی کنیم.

گام اول برای پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه شست و شوی کامل پوست صورت با مواد شوینده متناسب با نوع پوست است.

گام دوم گام بخور دادن کامل صورت در عرض ده دقیقه الی یک ربع است. تنها نکته ای که باید در هنگام بخور دادن به آن دقت کنید این است که با دستگاه بخور فاصله مناسبی داشته باشید.

گام سوم باید حتما توسط یک فرد متخصص و وارد بر این کار در آرایشگاه مردانه انجام شود که آن هم اقدام برای لایه برداری پوست صورت است.

گام چهارم بعد اگر از ماسک مناسب پوست صورت استفاده شود کمک شایانی به روشن کردن و تسکین پوست صورت می کند. ناگفته نماند که انتخاب نوع ماسک صورت در آرایشگاه مردانه مطابق با نوع نیاز پوست صورت شما انجام می گردد. به دلیل اینکه طی انجام پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه پوست صورت با خشکی مواجه می شود، باید عملیات آبرسانی به پوست صورت انجام شود.

گام نهایی در پاکسازی پوست آقایان است. برای این عمل معمولا از کرم های آبرسان و یا لوسیون های مخصوص استفاده می شود و در حین استفاده از این مواد بر روی صورت ماساژ نیز صورت می گیرد.


آشنایی با فواید ماساژ صورت و تاثیر آن در زیبایی


انجام پاکسازی پوست آقایان در آرایشگاه مردانه - تیپ چین

 

 

 این مطلب را از دست ندهید: فواید لایه برداری پوست 

 

به جز پاکسازی پوست آقایان چه راه های دیگری برای داشتن پوست سالم وجود دارد؟

شاید پیش خود گمان کنید که برای پاکسازی پوست آقایان شست و شوی صورت با آب کفایت می کند. در حالی که سخت در اشتباه هستید! شستن پوست صورت فقط با آب به هیچ وجه به داشتن پوستی شاداب و روشن کمک نمی کند. چرا که آلودگی های روی پوست صورت با گذشت زمان و بعد از مدتی سبب می شود تا منافذ روی پوست صورت انسان مسدود شود. در نهایت همین موضوع منجر به بروز و ایجاد جوش چرکی در تمام قسمت های صورت می شود و طبیعی است که این امر برای هیچ فردی خوشایند نیست. استفاده منظم از ماسک های مختلف مانند ماسک ضد جوش ، ماسک ضد لک و ماسک سفید کننده برای پوست صورت نیز یکی از راه های پاکسازی پوست آقایان به شمار می رود. برای تهیه ماسک های صورت به منظور پاکسازی پوست آقایان می توانید به فروشگاه های آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها و سایت های مختلف مراجعه فرمایید. فقط به یاد داشته باشید که ماسک مورد نظر با نوع پوست شما سازگار باشد.

 

 این مطلب را از دست ندهید: وکس صورت چیست و چگونه انجام میشود؟ 

 

آیا انجام پاکسازی پوست آقایان در منزل نیز امکان پذیر است؟

در پاسخ به این پرسش قاطعانه می توان گفت بله! پاکسازی پوست آقایان و خانم ها در منزل نیز ممکن است. این امر در منزل به راحتی و بدون نیاز به فرد دیگری نیز می تواند صورت بگیرد. تنها با داشتن یک دستگاه بخور می توانید به راحتی پاکسازی پوست آقایان را در منزل انجام دهید. زیرا ممکن است با وجود مشغله کاری فرصت نکنند برای پاکسازی پوست آقایان به آرایشگاه مردانه مراجعه کنند. فقط نکته ای که توجه به آن حائز اهمیت است این است که فاصله بین دستگاه بخور و شخص باید مناسب باشد. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید پاکسازی پوست آقایان را در منزل نیز انجام دهید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :