header

خانه / لیست مطالب آموزشی / با زاویه سازی فک قدرت مردانه خود را به رخ بکشید

با زاویه سازی فک قدرت مردانه خود را به رخ بکشید

تعداد بازدید : 4990 تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
زاویه سازی فک و برجسته سازی استخوان‌ آرواره یکی از روش‌های جدید و محبوب برای چهره تراشی است که امروزه از محبوبیت بسیاری نزد آقایان برخوردار است. در گذشته برای تغییر فرم آرواره باید حتما تحت عمل‌های جراحی قرار می‌گرفتید. اما امروزه با وجود روش‌های تزریقی از جمله فیلر فک که اتفاقا به تازگی رواج زیادی پیدا کرده‌اند، زاویه سازی فک حتی بدون جراحی هم ممکن شده‌است.

زاویه سازی فک و برجسته سازی استخوان‌آرواره یکی از روش‌های جدید و محبوب برای فرم بخشیدن و چهره تراشی است که امروزه از محبوبیت بسیاری نزد آقایان برخوردار است. حتی بسیاری از هنرپیشگان هالیوودی از این روش برای تغییر فرم چهره خود و قدرت بخشیدن به ظاهرشان استفاده می‌کنند. در گذشته برای تغییر فرم آرواره باید حتما تحت عمل‌های جراحی قرار می‌گرفتید و خود را به دست چاقوی جراحی می‌سپردید. اما امروزه با وجود روش‌های تزریقی از جمله فیلر فک که اتفاقا به تازگی رواج زیادی پیدا کرده‌اند، زاویه سازی فک حتی بدون جراحی هم ممکن شده‌است. بنابراین دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های سنگین جراحی و عوارض بعد از آن باشید.  برای مشاهده سایر مطالب مربوط به آرایش مردانه در وبسایت تیپ چین کلیک کنید.

برجسته سازی فک

رواج استفاده از متدهای زیبایی برای آقایان

سال‌هاست که استفاده از جراحی پلاستیک و متدهای زیبایی سرپایی نزد خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارد. اما گویا اخیرا آقایان هم از این مسئله مستثنی نیستند. طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا در سال 2018 بیش از 1.3 میلیون عمل زیبایی روی مردان انجام شده‌است که در قیاس با سال 2000 با افزایش 29 درصدی روبه رو شده‌است. متخصصان بر این باورند که تعداد مراجعان آقا به آن‌ها به نسبت خانم‌ها افزایش چشمگیری داشته است به گونه‌ای که امروزه درصد زیادی از مراجعان را آقایان تشکیل می‌دهند. اگرچه اغلب آقایان برای از بین بردن خط اخم به مطب‌ها و آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند اما با دیدن نتایج شگفت انگیز آن وسوسه می‌شوند و به سراغ فیلر فک و چیزهای دیگر هم می‌روند.
تحقیقات حاکی از آن است که داشتن آرواره‌های برجسته منجر به قدرت بخشیدن به ظاهر آقایان می‌شوند. بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌های محبوب از جمله آبه لینکلن و بیل کلینتون در چهره خود از استخوان‌ها و آرواره برجسته برخوردارند. شاید همین موضوع منجر به جذابیت این تیپ چهره در میان عموم شده‌است. بر اساس مطالعات انجام شده، داشتن استخوان‌های برجسته در چهره باعث جذابیت بیشتر در آقایان می‌شود. به علاوه فک برجسته در کنار گونه‌های استخوانی و چانه تیز و زاویه‌دار به جذابیت بیشتر چهره می‌انجامد.

زاویه سازی فک توسط فیلر

امروزه متدهای گوناگونی برای برجسته سازی فک و تغییر ساختار چهره وجود دارد که هر یک برای موقعیت خاصی در نظر گرفته شده‌اند. متخصصان با توجه به آناتومی چهره افراد، سن و عوامل دیگر یکی از این روش‌ها را استفاده می‌کنند. استفاده از فیلر یکی از روش‌هایی است که برای برجسته سازی فک و تغییر ساختار چهره به کار می‌رود. فیلر فک در واقع نوعی اسید هیالورونیک است که از طریق سرنگ به مناطق استراتژیک تزریق می‌شود تا با حجم دادن به این مناطق آن‌ها را برجسته‌تر کند. اما فیلر در واقع یک شیوه موقتی است که برای همیشه دوام نخواهد داشت. زیرا بدن به مرور مواد فیلر را در خود حل می‌کند. بنابراین یک شیوه غیر دائمی است که به طور موقت ساختار چهره شما را عوض می‌کند  و پس از مدتی نیاز به تمدید دارد.

فیلر فک

پروسه

پروسه زاویه سازی فک توسط فیلر در حدود 15 دقیقه از زمان شما را می‌گیرد ولی اثرات آن تا یک سال بعد برایتان باقی می‌ماند و در این مدت به مرور کاهش می‌یابد. اصولا در روش فیلر ابتدا از مقادیر کم شروع می‌کنند و به تدریج لایه‌ها را در جلسات بعدی افزایش می‌دهند تا ظاهر طبیعی تری به دست بیاید. توصیه می‌شود قبل از انجام این متد زیبایی،‌از مصرف الکل، آسپرین، روغن کتان یا اسیدهای چرب دیگر خودداری کنید زیرا ممکن است باعث خونریزی بیشتر و کبودی شوند. البته مصرف این موارد برای انجام فیلر خطرناک نیست. فقط ممکن است پروسه التیام بخشی را کندتر کند. بنابراین بهتر است از مصرف آن‌ها اجتناب کنید.
متد فیلر درد زیادی ندارد. در واقع مانند این است که یک سوزن کوچک به صورتتان بزنید. ممکن است در همان لحظه فقط احساس سوزش یا فشار بسیار کمی داشته باشید. اما در کل بدون درد است و زمان زیادی درد نمی‌کشید. همچنین کبودی‌های روی صورتتان بعد از انجام فیلر زیاد نیست. فقط کافیست 24 ساعت صبر کنید تا بتوانید با چهره جدید خود به سر کار بروید و یا در مهمانی‌ها شرکت کنید. برخی از پزشکان به جای سرنگ از کانول استفاده می‌کنند که منجر به کاهش آثار کبودی ناشی از فیلر می‌شود. کانول و سرنگ از لحاظ ظاهری شبیه هم هستند. اما کانول به جای این که مانند سرنگ بافت پوست را بخراشد فقط از لایه‌های زیر پوستی عبور می‌کند.

برد پیت

 

 این مطلب را از دست ندهید: کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی 

 

برجسته سازی فرم فک از لحاظ زیبایی شناسی

کارشناسان زاویه دقیقی را برای چهره مردان تعریف کرده‌اند که به باور آن‌ها در این زاویه چهره مردانه از بیشترین جذابیت برخوردار است. مجله زیبایی شناسی در این خصوص می‌گوید یک چهره ایده آل مردانه از یک چانه مربعی شکل و خطوط فک مشخص برخوردار است. در این حالت زاویه بهینه برای چانه و گردن کمتر از 130 درجه است که تصویر ایده آلی را برای چهره مردانه ایجاد می‌کند. اگرچه جذابیت زنانه بیشتر در استخوان‌های گونه و چانه وی شکل نهفته است اما جذابیت مردانه در استخوان‌های برجسته فک و فرم مربعی شکل چانه قرار دارد.
البته خانم‌ها هم می‌توانند از طریق متدهای زیبایی کمی به فک خود زاویه بدهند و آن را کمی از فرم وی به فرم مربعی متمایل کنند. در کل بر اساس مطالعات انجام شده زیباترین زنان آن‌هایی هستند که در چهره خود کمی ویژگی‌های مردانه داشته باشند. همچنین جذاب ترین مردان هم آن‌هایی هستند که کمی ویژگی‌های زنانه در صورت خود داشته باشند. به عنوان مثال برد پیت را تصور کنید که با وجود فک برجسته و مردانه خود اعضای صورت کوچک و گونه‌های بلندی دارد و به عنوان یک چهره جذاب مردانه شناخته می‌شود.
در نهایت اگرچه داشتن فک برجسته و زاویه‌دار می‌تواند منجر به جذابیت چهره شود. اما فراموش نکنید در زندگی آیتم‌های مهم‌تری از جمله چگونگی نگرش افراد، سبک زندگی، نوع برخورد و رفتار،‌ذکاوت، ‌فرهنگ و موارد دیگری از این دست وجود دارد که خیلی مهم‌تر از زاویه سازی در فک هستند. بهره مندی از چهره جذاب یکی از آیتم‌هایی است که به جذب اطرافیانتان می‌انجامد اما در واقع کافی نیست. علاوه بر زیبایی ظاهری باید به زیبایی باطنی خود هم بیندیشیم.
برای برخورداری از خدمات زاویه سازی فک و مشاوره رایگان با متخصصان ما در تیپ چین کلیک کنید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :