header

خانه / لیست مطالب آموزشی / بهترین حالت دهنده های موی مردانه

بهترین حالت دهنده های موی مردانه

تعداد بازدید : 55990 تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حالت دادن مو تکنیکی است که هر فردی برای رسیدن به ظاهر مناسب و مدل موی مورد علاقه خود به صورت روزانه یا هنگام رفتن به مهمانی یا قرار کاری به کار می گیرد . آیا حالت دادن مو در حال حاضر همانند زمان های قدیم می باشد؟

حالت دادن مو تکنیکی است که هر فردی برای رسیدن به ظاهر مناسب و مدل موی مورد علاقه خود به صورت روزانه یا هنگام رفتن به مهمانی یا قرار کاری به کار می گیرد، از گذشته تا به امروز بسیاری از راه و روش های حالت دهنده مو را شنیده و از بسیاری از این روش ها استفاده کرده ایم تا به مدل موی دلخواه خود برسیم مثل استفاده از سشوار یا دستگاه های حالت دهنده مو مردانه ،اتو، ژل ها و کرم های حالت دهنده مو و بسیاری از روش ها که هر کدام از آنها در جای خود و متناسب با نوع و جنس مو می توانند از  بهترین حالت دهنده های موی مردانه باشند، البته همه ما می دانیم که این راه های حالت دادن مو برای آرایش آقایان موقتی می باشد و بسته به نوع موادی که برای حالت دادن مو استفاده می شود ماندگاری حالت مو بین چندین ساعت تا چندین روز متفاوت است.

آیا حالت دادن مو در حال حاضر همانند زمان های قدیم می باشد؟ بهترین حالت دهنده مو

برای بررسی این موضوع با رفتن به گذشته شاهد کشف اولین روش حالت دادن مو با استفاده از گرم کردن شانه هستیم، در گذشته بسیاری از زنان و مردان از این روش برای مو ها بسیار آسیب پذیر برای موها خود استفاده می کردند و حالت دادن مو با شانه گرم در مواقعی باعث آسیب دائمی مو می شد.

 

همچنین در آن دوران علاوه بر این روش آسیب پذیر از روغن های گیاهی کتیرا استفاده می شد که در کنار حالت گرفتن مو باعث تقویت مو نیز می شد و روغن کتیرا یکی از بهترین حالت دهنده های موی مردانه محسوب می شد.

با گذشتن زمان دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد حالت دهنده مو بسیاری در مارک های مختلف به صورت ژل ، واکس ، اسپری توسط کارخانجات لوازم آرایشی روانه بازار شدند تا بهترین حالت دهنده های موی مردانه و زنانه را روانه بازار کنند.

 

بررسی بهترین حالت دهنده های موی مردانه

 

سشوار و اتو  بهترین حالت دهنده

استفاده از سشوار برای حالت دادن مو از زمان تولید سشوار تا به امروز بسیار رواج داشته است به صورتی که در کنار استفاده از مواد شیمیایی حالت دهنده مو برای تثبیت بهتر از سشوار نیز به عنوان و سیله گرمایشی برای مو استفاده می شود. بعدها علاوه بر سشوار دستگاه ای دیگری همچون اتو مو و بابلیس و... نیز تولید شدند. 

روغن های حالت دهنده مو برای قبل از سشوار و اتو

امروزه برای حالت دادن موها از وسایل حرارتی همچون سشوار و اتو استفاده می شود. bumble and bumble نام بهترین حالت دهنده مو قبل از استفاده از وسایل حرارتی می باشد که از روغن آرگان، نارگیل و غیره تشکیل شده و موجب محافظت و حالت دهی به موها خواهد شد.

روغن های حالت دهنده مو برای درخشان شدن مو ها

Oribe gold hair oil نام یکی دیگر از بهترین حالت دهنده های مو می باشد که در ساختار آن روغن آرگان، عصاره گل یخ، گل یاس و ... مشاهده می شود. این مورد گزینه خوبی برای مهمانی ها است.

ژل ها

یکی از بهترین حالت دهنده های موی مردانه ژل مو می باشد ، ژل مو یک محصول برای آرایش مو بوده که از ترکیب مواد شیمیایی ساخته شده و بیشتر مواد آن را آب تشکیل می دهد و باعث حالت گرفتن ساقه مو به صورت موقت می شوند.

اما بهتر است بدانید که ژل ها به دلیل اینکه فقط روی ساقه مو مالیده می شوند تاثیر منفی روی ریشه مو ندارند اما اگر مدت زمانی که این مواد شیمیایی روی ساقه مو می ماند زیاد باشد باعث آسیب به ساقه مو می شود و عوارضی همچون پدیدار شدن مو خوره در نوک موها و همچنین باعث شکنندگی مو و از بین رفتن ظرافت مو می شود.

فوم

 مورد سوم و همچنین یکی دیگر از بهترین حالت دهنده های موی مردانه استفاده از فوم ها می باشد که همانند روش قبلی باعث حال گیری مو می شوند اما با این تفاوت که در این روش مو حالت لطیفی خود را حفظ می کنند و همانند روش قبلی خشک نمی شود اما بهتر است در استفاده از آن برای حالت دهی به موها زیاده روی نشود تا  مو از عوارض بعدی آن در امان باشد.

واکس مو

مورد چهارم از بهترین حالت دهنده های موی مردانه که در سال های اخیر این محصولات تولید و به صورت انبوه و در کیفیت و برند های مختلف ارائه شده است که علاوه بر حالت دهی موها ظاهری براق و شفاف به مو م می دهد و با توجه به خاصیت موم مانندی که دارد باعث چسبیدن موها به یکدیگر می شود.

بهترین حالت دهنده مو

اسپری

اسپری مو مورد استفاده برای حالت دادن به موها در آرایشگاه ها بیشتر جنبه تثبیت کنندگی مو را دارد و اکثر اوقات زمانی که موی یک شخص آرایش شد به وسیله اسپری های حالت دهنده مو یا همان تافت ها، حالت ایجاد شده مو، برای مدت موقت تثبیت میشود، در این روش با توجه به مواد استفاده شده در اسپری ها و چسبناک بودن آنها مو به شدت خشک می شود.

  • اسپری های حالت دهنده برای داشتن موها صاف

این مدل از انواع بهترین حالت دهنده مو، به وسیله حرارت فعال می باشد. به عبارت دیگر ابتدا آن را بر روی موها اسپری کرده و سپس از سشوار و اتو برای صاف کردن مو استفاده می نمایید. Phyto phytovolume actif یکی از این اسپری ها می باشد.

  • اسپری مناسب برای داشتن فر طبیعی

Ouai wave spray نام یکی دیگر از انواع اسپری های حالت دهنده مو است که پس از استحمام بر روی موها اسپری می شود و موجب می شود تا فر موها تا مدتها باقی بماند.

در کل بهترین حالت دهنده ها موی مردانه ، محصولاتی هستند که در آنها گیاه کتیرا و آلوئه ورا و همچنین ویتامین ها با درصد بالایی استفاده شده باشد.

 

 این مطلب را از دست ندهید: چسب مو مضرات و کاربرد آن 

 

در ادامه این مقاله به معرفی روش های ارائه خدمات آرایش  مردان در محل کار و منزل می پردازیم.

 آرایش آقایان

آرایش برای مردان از گذشته تا به امروز راه بسیار طولانی را طی کرده است و امروزه لوازم آرایش آقایان  بطور مخصوص برای مراقبت از پوست و موهای آنها طراحی شده است.

کرم ها و مواد حالت دهنده های مناسب مورد استفاده برای آرایش آقایان در برند های مختلفی و متناسب با نوع و جنس مو از جمله خشک و چرب بودن یا صاف و مجعد بودن و شکننده بودن و.... مو های آقایان تولید و در بازار عرضه شده است.

 

آرایش در محل

تا کنون به این مورد فکر کرده اید که آیا امکان آرایش در محل وجود دارد؟ و یا چه خوب می شد اگر همچنین امکانات و سرویس دهی در کشور مان وجود داشته باشد؟

شاید بسیاری از اوقات برای شما هم پیش آمده باشد که مشغله کاری داشته باشید و یا به هر طریقی امکان ترک محل کار و مراجعه به آرایشگاه برای اصلاح و آرایش مو را نداشته باشید ولی امروزه راه حلی برای این مشکل به وجود آمده و با ارائه خدمات آرایش در محل پروسه آرایشگاه رفتن کوتاه تر شده و بدون صرف وقت اضافی به راحتی توسط متخصصین خدمات آرایش و آرایشگران حرفه ای در محل مورد نظر شما ظاهر شما مرتب و آراسته و مراحل آرایشی مورد نیاز در محل کار شما انجام می شود. 

آرایش در منزل

خدمات آرایش در منزل شما

بسیاری از آرایشگران حرفه ای با گرده همایی و تشکیل آرایشگاه های به صورت سیار و سرویس دهی در منزل به ارائه خدمات آرایش در منزل می پردازند هم اکنون در سر تا سر دنیا آرایشگاه ها و سایت های خدمات آرایشی از جمله سایت تیپ چین ایرانی جهت سهولت در امر آرایش آقایان در منزل آماده ارائه خدمات آرایش در منزل هستند.

 

 این مطلب را از دست ندهید: انواع حالت دهنده مو طبیعی 

 

آرایشگاه خصوصی

برخی از افراد برای آرایش و پیرایش موهای خود همیشه از یک آرایشگر مخصوص خود استفاده می کنند و به طبع همیشه به آرایشگاه خصوصی ، مورد نظر و قابل اعتماد خود مراجعه می کنند.

 در نظر بگیرید که یک مرد جوان به دنبال یک آرایشگر خصوصی است تا به او کمک کند تا روز خود را با موهای آراسته و مرتب و ظاهری مناسب شروع کند آرایشگاه خصوصی یا آرایشگر خصوصی مورد انتخاب این فرد باید هم در کار خود حرفه ای و خبره باشد و هم دارای خلاقیت باشد و برای حالت دهی موهای وی از محصولات مناسب استفاده کند و مراقبت های لازم را برای موهای او در آرایشگاه خصوصی و توسط آرایشگر مخصوص وی انجام شود.

تیپ چین آرایش به سبک نوین

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع مدل موی مردانه


اشتراک در شبکه های اجتماعی :