header

مردان شیک پوش

تعداد بازدید : 4541 تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
از دیرباز تا کنون دچار تحولات اساسی شده است. شاید دنیای ارتباطات و فضای مجازی، تاثیر قابل توجهی روی این موضوع داشته باشد. امروزه مردان خوش تیپ و جذاب با سبک موی مدرن و بروز دیگر، مختص مدل های تلویزیونی یا هالیوودی نیست.

از دیرباز تا کنون دچار تحولات اساسی شده است. شاید دنیای ارتباطات و فضای مجازی، تاثیر قابل توجهی روی این موضوع داشته باشد. امروزه مردان خوش تیپ و جذاب با سبک موی مدرن و بروز دیگر، مختص مدل های  تلویزیونی یا هالیوودی نیست.  بلکه به اطرافمان که نگاه کنیم مردان خوش تیپ و خوش استایل زیادی را می بینیم که، برای زیبایی چهره، پوست و مو، از خدمات و امکانات آرایشگرهای حرفه ای استفاده می کنند. این قانون نانوشته شده دهه های قبل که مردان نباید به زیبایی مو و پوست خود  اهمیت دهند، در حال انقراض  است. فرهنگ کشورها به سوی زیبایی، تناسب اندام، پاکیزگی و نظافت جسم و روح با هم و هم راستا در حرکت است. آرایشگاه های حرفه ای زیادی، با تجهیزات مدرن و بروز در راستای برطرف کردن نیاز بازار گشوده شدند. آرایشگران زیادی با توجه به وسعت و گسترش دنیای مجازی و ارتباطات با سبک ها و مدل های مختلف مو، آشنا شدند و در صدد یادگیری بیشتر جهت آرایش موی آقایان و تنوع مدل ها و سبک ها در آمدند.

آرایش موی آقایان و مردان شیک پوش

انتخاب سبک و مدل مناسب، آرایش موی آقایان، مناسب چهره، قامت و استایل از ویژگی های متخصصین و آرایشگران حرفه ای تیپ چین می باشد.

آرایش موی آقایان در سبک های مختلفی چون کلاسیک، فشن، انواع موی کوتاه و بلند، مدل موی فید  مدل موی بغل سفید،  مدل موی ساده،  مدل موی خامه ای و.... بسته به سلیقه مشتری، چهره و استایل  می تواند چهره را جذاب تر از همیشه کند. انتخاب درست همیشه نتیجه خوبی خواهد داشت.

 این روزها  در اکثر آرایشگاه های حرفه ای، که  مختص آرایش و پیرایش مردان  می باشد، و با تجهیزات مدرن و پیشرفته آرایش و زیبایی، هماهنگ می باشد. انواع خدمات از جمله:

  • ابرو و اصلاح صورت،
  • خدمات آرایش داماد،
  • انواع آرایش موی مردانه،
  •  گریم و متعادل سازی،
  • میکرواسکالپ،
  • نگهداری و زیبایی مو،
  • پاکسازی  و آبرسانی حرفه ای پوست،
  • وکس و اپیلاسیون موهای زائد صورت و بدن  ارایه می شود.

انتخاب یک آرایشگاه مناسب و آرایشگر حرفه ای، می تواند نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد. آرایشگاه مردانه تیپ چین، متخصص در تمام زمینه های آرایشی زیبایی،  و پیرایشی، خدمات گسترده و بروزی را برای جلب رضایت مشتری بر عهده گرفته است.

 

 این مطلب را از دست ندهید: آشنایی کامل با پاکسازی پوست آقایان 

 

مزیت رقابتی که آرایشگرهای حرفه ای در اختیار مشتریان قرار می دهند، می تواند دلیلی برای انتخاب آنها از سوی مشتری، از بین سایر آرایشگاه های موجود باشد که تعدادشان هم کم نیست. به عبارتی یک آرایشگاه مردانه می تواند با خدمات رایگان، و با ارائه خدمات جانبی با ارزش، مشتری دائم خود را به یک مشتری وفادار تبدیل کند. آرایش در منزل، یکی از خدمات ویژه مجموعه تیپ چین است که برای رفاه و رضایت مشتریان ارائه می شود.

مدل مو و مدل ریش را نمی توان در زیبایی و جذابیت چهره نادیده گرفت. آرایش موی آقایان، با توجه به صورت لاغر و چاق حتما در نظر یک آرایشگر حرفه ای فرق می کند. آرایشگر حرفه ای می داند که مدل مو و ریش در صورت های چاق و تپل و صورت هایی که غبغب دارند باید چگونه باشد.  تا صورت شخص را لاغرتر و استخوانی تر نشان دهد و برعکس برای صورت های لاغر و استخوانی چه مدل مو و ریشی جذاب تر خواهد بود. توجه داشته باشید، کوچکترین تغییر مناسب می تواند جذابیتی فوق العاده به چهره بدهد.

اگر طبق تقسیم بندی کتب و دروس آرایش چهره پیش برویم، صورت و چهره آقایان در 6 فرم خلاصه می شود. در هر صورت یا یکی از این فرم ها در چهره شما نمایان است، و یا فرمی نزدیک به این 6 فرم. در هر حال چهره شناسی و زاویه شناسی صورت برای پیاده کردن یک مدل موی مناسب، کار دشواری برای یک آرایشگر حرفه ای محسوب نمی شود.

آرایش موی آقایان هماهنگ با فرم چهره و صورت:
مدل مو هماهنگ با فرم چهره و صورت

  • مدل موی مناسب برای چهره گرد و دایره ای
  • مدل موی مناسب برای چهره مستطیل شکل
  • مدل موی مناسب برای چهره قلبی شکل
  • مدل موی مناسب برای چهره بیضی شکل
  • مدل موی مناسب برای چهره  لاغر و استخوانی
  • مدل موی مناسب برای چهره مثلثی شکل

به نظر می رسد برای آرایش موی آقایان علاوه بر آرایشگر بهتر است مشتری هم شناخت کافی از مدل چهره و صورت خود داشته باشد. اینطوری هر دو طرف راحت تر با هم کنار آمده و نتیجه مناسبی کسب خواهد شد. همین که در فرهنگ امروزی می دانیم که زیبایی و سلامت پوست و مو، فقط مختص خانمها نیست به نظر می رسد گامهای بلندی برای درک این موضوع برداشته ایم.

البته برای آرایش موی آقایان، توجه به سن و سال و موقعیت اجتماعی فرد هم بسیار حائز اهمیت است. شاید به همین دلیل است که آرایشگرهای حرفه ای با صحبت بالای سر مشتری سعی می کنند اطلاعات کوچکی از نوع کار و شغل مشتری داشته باشند، چون می دانند که یکی از فاکتورهای مهم در آرایش موی آقایان  رعایت همین مسئله می باشد.

  این مطلب را از دست ندهید: چگونه موهای خود را سالم ، شاداب و زیبا نکهداریم؟

فایده صفحات اینستاگرام و دنیای مجازی و اینترنت این است که با یک جستجو ساده چندین مدل مو و سبک های متفاوت مو را پیش روی شما باز می کند. حق انتخاب مشتری از 2 یا 3 مدل مو در دهه های دور به چندین صد مدل و سبک مو رسیده است. انتخاب آرایش موی آقایان، از روی سبک و مدل موی یک هنرپیشه معروف،  فوتبالیست مشهور، یا  مدل تبلیغاتی یک برند معروف و ... نیز این روزها بسیار باب شده است.

آرایشگاه و آرایشگر حرفه ای مردانه، نیاز دارد تا با تجهیزات مدرن، علم و دانش جدید درباره مراقبت های پوست و مو، پیش رود تا از قافله مدلها و سبک های جدید آرایش موی آقایان عقب نماند.

مجموعه تخصصی تیپ چین با سالها تجربه در زمینه آرایش و پیرایش مردانه، مراقبت و نگهداری پوست و مو ،رنگ مو، خدمات آرایش داماد و کودک، گلت و کراتین مو، و... با کادری مجرب، و حرفه ای با دانش روز دنیا، خدمات گسترده ای را در جهت رضایت صد در صدی مشتری تدارک دیده است. خدمات جانبی خاص برای مشتریان دائمی و آرایش در منزل بنا به درخواست مشتری جز خدمات رایج این مجموعه می باشد.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :