header

خانه / لیست مطالب آموزشی / بهترین پت شاپ‌ های تهران کدامند؟

بهترین پت شاپ‌ های تهران کدامند؟

تعداد بازدید : 3304 تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
این روزها به دلیل زندگی پراسترس و پرمشغله؛ خیلی افراد ترجیح می ‌دهند برای آرامش و سرگرمی، یک حیوان خانگی دوست داشتنی و بامزه داشته باشند. حیوانات خانگی به واسطه بازیگوشی ‌هایی که دارند، می ‌توانند افراد را سرگرم کنند اما نکته ‌ای که در مورد این موجودات وجود دارد این است که باید حتماً از آن ها به خوبی مراقبت کرد. در این راستا مراجعه به دامپزشکی برای چکاپ و واکسیناسیون حیوان و همچنین استفاده از اقلام و لوازم ضروری بهداشتی و تهیه غذای خشک و تر باکیفیت، از جمله مواردی است که حتماً باید برای مراقبت از حیوان انجام شود. برای تهیه غذای حیوان خانگی و همچنین دیگر اقلام مورد نیاز؛ می ‌توانید به انواع پت شاپ ‌ها، رجوع کنید. پت شاپ ‌ها فروشگاه‌ هایی هستند که به صورت تخصصی در این زمینه کار کرده و تمامی وسایل و لوازم ضروری و مورد نیاز حیوانات را در اختیار شما، قرار می ‌دهند. در ادامه قصد داریم بهترین پت شاپ ‌های تهران را معرفی کنیم.

این روزها به دلیل زندگی پراسترس و پرمشغله؛ خیلی افراد ترجیح می ‌دهند برای آرامش و سرگرمی، یک حیوان خانگی دوست داشتنی و بامزه داشته باشند. حیوانات خانگی به واسطه بازیگوشی ‌هایی که دارند، می ‌توانند افراد را سرگرم کنند اما نکته ‌ای که در مورد این موجودات وجود دارد این است که باید حتماً از آن ها به خوبی مراقبت کرد. در این راستا مراجعه به دامپزشکی برای چکاپ و واکسیناسیون حیوان و همچنین استفاده از اقلام و لوازم ضروری بهداشتی و تهیه غذای خشک و تر باکیفیت، از جمله مواردی است که حتماً باید برای مراقبت از حیوان انجام شود.


برای تهیه غذای حیوان خانگی و همچنین دیگر اقلام مورد نیاز؛ می ‌توانید به انواع پت شاپ ‌ها، رجوع کنید. پت شاپ ‌ها فروشگاه‌ هایی هستند که به صورت تخصصی در این زمینه کار کرده و تمامی وسایل و لوازم ضروری و مورد نیاز حیوانات را در اختیار شما، قرار می ‌دهند. در ادامه قصد داریم بهترین پت شاپ ‌های تهران را معرفی کنیم.

معرفی بهترین پت شاپ های تهران

معرفی بهترین پت شاپ‌ های تهران

پت شاپ لولاک

معمولاً هر کسی برای خرید مایحتاج خود، نزدیک ‌ترین فروشگاه به محل زندگی را انتخاب می‌ کند اما اگر به دنبال یک پت شاپ خوب می‌ گردید، ارزش این را دارد که کمی مسیر خود را دورتر کنید.

پت شاپ لولاک یکی از بهترین پت شاپ‌ های تهران است که انواع غذاهای خشک و آماده برای حیوانات خانگی مخصوصاً سگ و گربه را با بهترین کیفیت، به فروش می‌ رساند. همچنین وسایل سرگرم کننده و بازی مخصوص حیوانات، لوازم بهداشتی مثل مسواک و شانه مخصوص هم در این فروشگاه، موجود است.
برای رسیدن به پت شاپ لولاک باید خیابان عباسپور شمالی را طی کرده و به سراغ فروشگاه با شماره پلاک ۲۷ واحد ۵ ، بروید.

مطالب پیشنهادی: بهترین سگ ها برای نگهداری در آپارتمان


پت شاپ بلوپت

خدمات خوب و مناسب این پت شاپ آن را به یکی از بهترین فروشگاه ‌ها در زمینه فروش محصولات مربوط به حیوانات خانگی، تبدیل کرده است. معمولا افرادی که یک بار از این پت شاپ خرید کنند، جزء مشتریان دائمی آن می ‌شوند. چرا که کیفیت محصولات در این فروشگاه حرف اول را می ‌زند.
برای مراجعه به این فروشگاه باید مسیر پیروزی، ابتدای بلوار ابوذر، نرسیده به پل اول، روبروی تالار حجله، نبش کوچه دوم شرقی، پلاک ۱۰۰۳ را طی کنید.

بهترین پت شاپ تهران


پت شاپ هاف هافو

اگر به دنبال محصولات لوکس و باکیفیت می ‌گردید، بی ‌تردید به سراغ پت شاپ هاف هافو بروید. محصولات عالی و درجه یک این فروشگاه معمولاً در مقایسه با سایر فروشگاه ‌ها قیمت بالاتری دارند. البته که این پت شاپ مشتریان خاص خود را داشته که ترجیح می ‌دهند بهترین‌ ها را برای حیوان خانگی خود، تهیه کنند.
برای رسیدن به پت شاپ هاف هافو باید به گیشا، بین خیابان ۱۳ و ۱۵، پاساژ فرتاک، طبقه پایین، مراجعه کنید.


پت شاپ قیطریه

اگر محل زندگی‌تان به منطقه یک تهران نزدیک است، می ‌توانید یکراست به سراغ پت شاپ قیطریه بروید. این فروشگاه محصولات مختلف مثل انواع مولتی ویتامین، وسایل سرگرمی و بازی، محصولات بهداشتی، خوراکی و... را به مشتریان خود، ارائه می ‌دهد. اگر دوست دارید حیوان خانگی‌تان ظاهر فانتزی داشته باشد، می ‌توانید بهترین لباس ‌های حیوانات خانگی را برای او از فروشگاه قیطریه، تهیه کنید.

همچنین غذای خشک و آماده و همچنین جای خواب برای حیوانات خانگی نیز در این فروشگاه، وجود دارد.
برای رسیدن به پت شاپ قیطریه باید به قیطریه، روبروی پارک قیطریه، جنب بانک ملی، پاساژ قیطریه، طبقه همکف، واحد ۳، بروید.

پت شاپ های تهران


پت شاپ پرشین شاپ

این فروشگاه یکی از محبوب‌ ترین و بهترین پت شاپ ‌های تهران است که محصولات خوبی برای پرنده‌ ها، گربه ‌ها و سگ‌ ها، عرضه می ‌کند. به دلیل اینکه محصولات زیادی برای پرندگان در این فروشگاه موجود است، خیلی افراد این فروشگاه را به نام بهترین پت شاپ پرندگان نیز می ‌شناسند. جالب است بدانید این پت شاپ بخشی از درآمد خود را برای حمایت از حیوانات اختصاص می‌ دهد. بنابراین با خرید از این فروشگاه می ‌توانید در این کار ارزشمند، سهیم باشید.
خوشبختانه تنوع محصولات در پت شاپ پرشین شاپ آنقدر بالا هست که بتوانید تقریبا هر چیزی که نیاز دارید را از آنجا، تهیه کنید.
برای رسیدن به پت شاپ پرشین شاپ باید به آدرس پاسداران، خیابان بوستان دوم، خیابان فرخی یزدی، کوچه سوادکوهی، پلاک ۲۵، مراجعه کنید.


پت شاپ ژیوان

اگر به دنبال یک پت شاپ مجهز می‌ گردید که تمامی محصولات مخصوص حیوانات خانگی را داشته باشد، یکراست به سراغ پت شاپ ژیوان بروید. این پت شاپ به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت بوده و تلاش زیادی برای کسب رضایت مشتریان دارد. فروشگاه ژیوان انواع محصولات مربوط به مراقبت و سلامتی حیوانات خانگی را با کیفیت بالا، به فروش می ‌رساند.

از آنجاییکه سلامت حیوان از هر چیزی مهم تر است، خیلی افراد ترجیح می‌ دهند برای خرید چنین وسایلی به سراغ پت شاپ ژیوان بروند. در هر صورت در سال‌ های اخیر شاهد هستیم که این پت شاپ توانسته است با ارائه محصولات مراقبتی باکیفیت، رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند.
برای رسیدن به پت شاپ ژیوان باید خیابان ولیعصر را طی کرده و کمی بالاتر از خیابان شهید بهشتی، به سراغ فروشگاه با پلاک ۲۰۹۵ بروید.

مطالب پیشنهادی: فضای مناسب نگهداری از سگ


پت شاپ پت استار

اگر تنوع محصولات مربوط به حیوانات خانگی برایتان اهمیت زیادی دارد، پت شاپ پت استار می ‌تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند. این فروشگاه همواره سعی می ‌کند امکانات رفاهی مختلف را برای حیوانات خانگی مهیا کند و به همین ترتیب انواع محصولات مربوط به نگهداری حیوانات را به فروش می ‌رساند.
برای رسیدن به پت شاپ پت استار باید به شهرک اکبادان، فاز یک، بلوک A1، بازارچه ۱ و پلاک ۵، مراجعه کنید.


پت شاپ باران پت

محصولات باکیفیتی که در پت شاپ باران پت وجود دارد، باعث می ‌شود که خیلی افراد از مکان ‌های مختلف و گوشه و کنار تهران به سراغ آن بروند. این فروشگاه محصولات باکیفیتی عرضه می‌ کند که البته قیمت مناسبی هم دارند. انواع غذای حیوانات خانگی مثل سگ، گربه و پرنده، لباس مخصوص حیوانات و وسیله ‌های سرگرم کننده جزء محصولات این فروشگاه می ‌باشد.
بنابراین اگر تمایل دارید محصولات مورد نیاز حیوان خانگی‌تان را با قیمت اقتصادی تهیه کنید، پت شاپ باران پت گزینه خوبی محسوب می‌ شود.
برای رسیدن به این فروشگاه باید به خیابان ظفر و خیابان فرید افشار بروید.

پت شاپ های برتر تهران


پت شاپ پتی وان

این پت شاپ در منطقه پونک تهران واقع شده است و دارای کلینیک تخصصی نیز می ‌باشد. بنابراین به دلیل مجهز و بزرگ بودن این پت شاپ؛ خیلی افراد ترجیح می ‌دهند برای برطرف کردن نیاز حیوانات خود، به آنجا رجوع کنند. محصولات موجود در پت شاپ پتی وان قیمت‌ های مناسبی هم دارد. بنابراین انواع لوازم بهداشتی، غذای خشک و... را می‌ توانید به راحتی از این فروشگاه، تهیه کنید.
پت شاپ پتی وان در بزرگراه یادگار امام، ایوانک، اقاقیا و قائم، واقع شده است.

 

در این مقاله با بهترین پت شاپ ‌های تهران، آشنا شدید. شما می ‌توانید بر اساس نیاز و همچنین بودجه ‌ای که دارید، به سراغ هر کدام از این فروشگاه‌ ها بروید. همانطور که در مقدمه ذکر کردیم، توجه به سلامت و مراقبت حیوان خانگی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل توصیه می ‌کنیم برای کوتاهی موی حیوان خانگی‌تان به صورت دوره‌ ای به آرایشگاه، رجوع کنید.


آرایشگاه تیپ چین این خدمات را برای حیوانات خانگی با بهترین کیفیت و توسط کادر متخصص و مجرب، ارائه می ‌دهد. شما می‌ توانید برای رزرو نوبت در آرایشگاه تیپ چین؛ از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن تیپ چین، اقدام کنید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :