header

خانه / خدمات آرایشگاه مردانه

خدمات آرایشگاه مردانه


پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

کراتینه و رنگ مو

کراتینه و رنگ مو

خدمات آرایش داماد

خدمات آرایش داماد

خدمات آرایش کودک

خدمات آرایش کودک

خدمات پوست و زیبایی

خدمات پوست و زیبایی

گریم و متعادل سازی چهره

گریم و متعادل سازی چهره

میکرو اسکالپ

میکرو اسکالپ


اپلیکیشن و وب سایت تیپ چین اولین مرجع ارائه خدمات زیبایی و آرایشگری مردانه در محل می باشد.

امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن تیپ چین از مزایای مهم این آرایشگاه است. بنابراین شما به راحتی می توانید در منزل و محیط کار خود نوبت را رزرو کنید. حتی در صورتی که نتوانید در نوبت تعیین شده به آرایشگاه مراجعه کنید، امکان کنسلی نوبت هم به راحتی فراهم می باشد.

ما در آرایشگاه تیپ چین تلاش می کنیم بتوانیم بهترین و مهمترین خدمات مربوط به پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت شما آقایان عزیز را به بهترین شیوه ممکن، انجام دهیم.

خدمات آرایشگاه مردانه تیپ چین

بنابراین اگر به یکباره به جشن تولد یا جلسه کاری مهمی دعوت شدید؛ هیچ نگران ظاهر خود نباشید. چرا که با وجود آرایشگاه تیپ چین می توانید حتی در محل و بدون مراجعه حضوری هم از خدمات مربوط به پیرایش مو و صورت، استفاده کنید.

توصیه می کنیم برای راحتی بیشتر حتما اپلیکیشن تیپ چین را در تلفن های همراه خود، داشته باشید تا در هر موقعیتی بتوانید درخواست خود را ثبت کنید. شما حتی می توانید با مشاهده رزومه آرایشگر و همچنین سوابق و تصویر آنان، هر کدام را برای دریافت خدمات مورد نظر خود، انتخاب کنید.

با دریافت خدمات مربوط به پیرایش مو در محل کار و منزل خود به راحتی می توانید به کارهای شخصی خود رسیدگی کرده و نگران ترافیک و دیگر مسائل نباشید.