header

خانه / لیست مطالب آموزشی / چهره شرقی مردانه چگونه است؟

چهره شرقی مردانه چگونه است؟

تعداد بازدید : 5421 تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
همانطور که مردان به دنبال همسر زیبا و خوش چهره هستند؛ زنان هم به ظاهر جذاب و مردانه، علاقه مند می باشد. ویژگی هایی برای چهره شرقی مردانه وجود دارد که اگر این ویژگی ها را دارا باشید، می توانید خود را در زمره افراد خوش چهره و جذاب بدانید.

زیبایی ظاهری از آن چیزهایی است که در موقعیت های مختلف زندگی، اهمیت خود را نشان می دهد. قطعاً فردی که قرار است مردی را به همسری انتخاب کند؛ فاکتورهای مختلفی مثل ظاهر آراسته و زیبا را هم در نظر می گیرد. البته که زیبایی ظاهری همه چیز نیست و داشتن تفاهم و یا پایبندی به اصول اخلاقی موارد بسیار مهمی است که تاثیر زیادی در تصمیم گیری برای ازدواج دارد.

همانطور که مردان به دنبال همسر زیبا و خوش چهره هستند؛ زنان هم به ظاهر جذاب و مردانه، علاقه مند می باشد. ویژگی هایی برای چهره شرقی مردانه وجود دارد که اگر این ویژگی ها را دارا باشید، می توانید خود را در زمره افراد خوش چهره و جذاب بدانید.

 

چهره شرقی مردانه

 

توصیف چهره شرقی مردانه

اگرچه فاکتورهای زیبایی در جوامع مختلف متفاوت هستند و حتی ممکن است شخصی از نظر شما بسیار زیبا اما از دید شخص دیگری کاملاً نازیبا به نظر برسد؛ اما در هر صورت معیارهایی برای تعیین زیبایی وجود دارد. به عنوان مثال، در بین آقایان آن دسته از افراد که چشم های درشت و تیره (معمولاً به رنگ قهوه ای و مشکی) داشته باشند و همچنین دارای موهای قهوه ای یا مشکی با پوست سفید و بینی کوچک باشند، یک چهره شرقی مردانه خواهند داشت. این چهره معمولاً برای اکثر زنان جذاب به نظر می رسد.

همانطور که می دانید و یا در اکثر فیلم ها و سریال ها این موضوع را دیده‌ اید، مردان و زنان با چهره های شرقی بسیار معصوم به نظر می‌ رسند. حتی افراد در کشورهای اروپایی هم نسبت به چهره های شرقی علاقه بیشتری نشان می دهند.

البته که چهره های اروپایی هم طرفداران خاص خود را دارد. در واقع به همین دلیل است که خیلی از افراد در سرزمین های شرقی تمایل زیادی به بلوند کردن موها دارند اما خونگرمی و مهربانی که از چهره های شرقی می‌ توان دید، هرگز در یک چهره اروپایی وجود ندارد.

به همان میزان که زنان با چهره های شرقی جذاب هستند، مردان نیز با داشتن چشم های درشت تیره و پوستی سفید و گندمگون، بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

 

راهکارهایی برای داشتن چهره شرقی مردانه و جذاب

اگر فاصله زیادی تا داشتن یک چهره مردانه دارید، نگران نباشید. راهکارها و روش هایی وجود دارد که به شما کمک می‌ کند هر چه بیشتر به معیارهای زیبایی در چهره شرقی مردانه، نزدیک تر شوید:

از وجود ریش بر روی صورت غافل نشوید

اگر از خانم ها بپرسید صورت مردان را به حالت صاف و اصلاح کرده می پسندند یا به حالت ریش دار؟! اکثراً مورد دوم را انتخاب می ‌کنند. وجود ریش در چهره آقایان نشانه قدرت مردانگی می باشد. بنابراین خیلی از خانم ‌ها ترجیح می‌ دهند روی چهره و صورت همسر آن ها، ریش وجود داشته باشد.

کمی جدی باشید

ممکن است باور این موضوع برایتان سخت باشد اما خانم ها معمولاً چهره جدی مردانه و تا حدی عصبانی را بیشتر از یک چهره عادی می پسندند. جدی بودن مردان مخصوصاً مردانی که از چهره های شرقی برخوردار هستند، بسیار جذاب بوده و نشان دهنده میزان تسلط و قدرت مردانگی آن هاست. بنابراین اگر تمایل دارید در یک نگاه محبوب خانم ها واقع شوید، چهره تان را کمی جدی تر نشان دهید.

لبخند بزنید

اگرچه جدی بودن باعث جذابیت بیشتر چهره آقایان می‌ گردد، اما لبخند مردانه را هرگز دریغ نکنید. خانم ها معمولاً جذب لبخند ملیح و زیبای آقایان می ‌شوند. بنابراین در موقعیت ‌های مناسب بهتر است از این ترفند برای زیباتر شدن چهره، استفاده کنید.

اگر لازم است رژیم بگیرید

خانم ها مردان با صورت های لاغر را نسبت به مردان با صورت های چاق، بیشتر می پسندند. چرا که از نظر خانم ها این فرم صورت می تواند بسیار زیبا و ورزشی باشد. بنابراین اگر اضافه وزن دارید و این موضوع در ناحیه صورت بیشتر خود را نشان داده است، بهتر است چاره ای برای این کار بیندیشید. داشتن یک رژیم غذایی متعادل و ورزش مداوم، می ‌تواند صورت شما را بسیار خوش فرم تر جلوه دهد.

بد نیست کمی برنزه شوید

اگر می خواهید به سمت یک چهره شرقی مردانه پیش بروید؛ اصلا از قرار گرفتن در نور آفتاب واهمه نداشته باشید. صورت های برنزه مورد علاقه خانم ها بوده و به نوعی نشان دهنده یک چهره جذاب مردانه است. البته تحقیقات در این زمینه ارتباط بین تیرگی پوست و هورمون تستسترون را هم ثابت کرده است.

به پوست خود رسیدگی کنید

تصور نکنید چون آقا هستید، اصلا نیازی به مراقبت از پوست ندارید. بهتر است شما هم از محصولات مراقبتی پوست مثل لوسیون ‌ها و یا شوینده ها استفاده کرده و حتی پاکسازی را جزء روتین های پوستی، قرار دهید. برای اینکه پوست شاداب تری داشته باشید، بهتر است میزان فعالیت و تحرک خود را در طول روز بیشتر کرده و طی ساعات زمانی مشخصی، به خواب بروید.

یک مدل موی مناسب انتخاب کنید

به جرأت می توانیم بگوییم مدل موی مناسب چهره می‌ تواند تا حد قابل توجهی روی جذابیت مردانه تاثیر داشته باشد. اگر نمی دانید چه مدل مویی برای شما مناسب است؛ بهتر است به یک آرایشگاه حرفه ای مردانه مراجعه کرده و از آرایشگر بخواهید بهترین و مناسب ترین مدل مو را برای شما، در نظر بگیرد. فرم صورت و کشیده بودن یا نبودن آن روی انتخاب مدل مو، تاثیرگذار است.

به بهداشت فردی اهمیت بدهید

رعایت بهداشت یکی از مهمترین اقداماتی است که مردان برای جذابیت بیشتر باید انجام دهند. اگر زمان زیادی را برای رسیدگی به پوست و بهداشت دهان اختصاص ندهید؛ هیچ وقت نمی توانید آنطور که باید و شاید در نگاه مخاطب، جذاب باشید.

همیشه به وضعیت دندان ها رسیدگی کنید و اگر دندان خرابی دارید، در اسرع وقت به دندانپزشک مراجعه کنید. در این صورت دیگر هیچ ترسی از بوسیدن افراد ندارید. چرا که می دانید با این کار خاطره خوبی به جا خواهید گذاشت.

زبان بدن را به کار گیرید

شاید تصور کنید این موضوع در جذابیت ظاهری و زیباتر شدن چهره نمی ‌تواند تاثیر چندانی داشته باشد، اما اشتباه نکنید. زمانی که با فردی در حال صحبت هستید، بهتر است حالات چهره و بدن را متناسب با احساسی که دارید، تغییر دهید. به کارگیری زبان بدن باعث می شود از نظر ظاهری بسیار جذاب و حرفه ای به نظر برسید.

 

در این مقاله تا حدی با تکنیک ها و راهکارهای داشتن یک چهره شرقی مردانه و جذاب، آشنا شدید. در بین تمامی موارد ذکر شده، اهمیت بهداشت فردی و داشتن یک مدل موی مناسب می تواند شما را به هدف بسیار نزدیک کند. توصیه می کنیم برای آراستگی موها آرایشگاهی را انتخاب کنید که از تجربه و سابقه کاری آن، اطمینان کافی داشته باشید.

آرایشگاه تیپ چین با داشتن متخصصین زیبایی، می تواند شما را در این امر یاری کند. به این صورت که آرایشگران می توانند متناسب با فرم چهره، رنگ پوست و... بهترین و مناسب ترین مدل مو را برای شما، انتخاب کنند. علاوه بر آرایش چهره و مو؛ سایر خدمات مربوط به آقایان مثل ماساژ بدن هم در این مرکز تخصصی، انجام می شود.

شما می توانید از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن تیپ چین، نوبت خود را رزرو کنید.

 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :