header

اجاره خودرو رنت کنیم


تعداد بازدید : 3196 تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۲

اجاره خودرو یکی از خدمات مجموعه بزرگ رنت کنیم می باشد. خدمات اجاره ماشین رنت کنیم در تمام شهر ها و شهرستان ها قابل ارائه می باشد. کرایه خودرو با قیمت مقرون به صرفه با خودروهای ایرانی و خارجی در این مجموعه خدمات رسانی می شود. خودروهای اجاره ای این شرکت به صورت با راننده و بدون راننده به مشتریان ارائه می شود. برای رزو خودروهای اجاره ای رنت کنیم می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی خود را رزرو کنید. اجاره خودرو رنت کنیم بدون هیچ گونه محدودیت تردد بین شهری به متقاضیان ارائه می شود. برای سفر بین شهر ها و تردد شبانه می توانید از خودروهای اجاره ای رنت کنیم بهره مند شوید. 

اجاره ماشین عروس رنت کنیم - تیپ چین

یکی از خدمات این شرکت اجاره ماشین عروس بدون راننده و با راننده - دسته گل عروس و تزیین ماشین عروس میباشد.

اجاره ماشین عروس، متقاضیان بسیار زیادی دارد. شما می توانید در زیباترین روز زندگی تان از خدمات کرایه ماشین عروس رنت کنیم بهره مند شوید. اجاره ماشین عروس به دو صورت با راننده و بدون راننده خدمات رسانی می شود. ماشین عروس های اجاره ای مجموعه رنت کنیم شامل خودروهای اقتصادی، لوکس، شاسی بلند و کروک می باشد.  مدت زمان کرایه ی ماشین عروس از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب (۱۵ ساعت در طول روز) می باشد. برای بهره مند شدن از خدمات اجاره ی ماشین عروس ارزان قیمت می توانید با کارشناسان شرکت اجاره خودرورنت کنیم تماس بگیرید.اجاره توسان یکی از پرطرفدارترین خودرهای اجاره ای می باشد.

آدرس شعبه مرکزی: تهران _ بزرگراه اشرفی اصفهانی _ خیابان ناطق نوری _ جنب شهرداری _ ساختمان شمیم _ پلاک ۱۵ _ طبقه ۴ _ واحد ۳۳
موبایل: ۰۹۱۲۸۰۰۵۹۴۸
وب سایت : rentkonim.com

اشتراک در شبکه های اجتماعی :