header

استودیو عکاسی نورا


تعداد بازدید : 2769 تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۱

آتلیه عکاسی نورا فیلم یکی از بهترین آتلیه‌­ های تهران و دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران با مدیریت آقای عدنانی و با هدف ایجاد سبکی نوین و متفاوت  درعکاسی و  فیلمبرداری فعالیت خود را با امکانات و تجهیزات حرفه ای و سالها سابقه همراه کادر جوان ومجرب بانو آغاز نمود و آماده ارائه بهترین خدمات آتلیه، عکاسی و تصویربرداری ازمجالس عروسی، تولد ، مهمانی جشن ها و سمینار ها و... به شما هموطنان محترم در سراسر ایران می با شد. 

استودیو عکاسی نورا - تیپ چین

ماندگارترین خاطره از عروسی، فیلم و عکس عروسی میباشد. به همین دلیل ما با داشتن آتلیه اختصاصی عروس به دنبال ارایه کاری زیبا ، با کیفیت و ماندگار به مشتریان گرامی می باشیم. 

آتلیه تخصصی عروس نورا با برنامه ریزی و بهره گیری ازمتخصصان و طراحان خانم و آقا و استفاده از بروزترین تجهیزات ، دوربین های عکاسی و عکاسان ماهر بهترین لحظات شما را ثبت میکند. همچنین در نهایت امانتداری امنیت و اطمینان به خانواده های  ایران عزیزمان دارای کادر خانم و باغ اختصاصی زیبا برای شما عروس خانم ها میباشد. آتلیه عکاسی عروس و باغ اختصاصی موجب هرچه زیباتر شدن فیلم و عکسهای شما می شود.

جشن عروسی خود را به طور زنده با مخاطبان خود به اشتراک بگزارید

نورا فیلم با این خدمات امکان مشاهده زنده تصویری مراسم شما را برای مخاطبان خاص شما فراهم میکند.

در این سالها تجربه تماشای نبود عزیزان عروس و داماد را در بهترین روز زندگیشان بسیار داشته ایم که اقوام نزدیکشان در خارج از کشور و یا شهرستان و حتی بستری بیمارستان و به دلایل متعددی نتوانستند در جشن ازدواج شان حضور پیدا کنند .

ما با استفاده از مدیران فنی و همچنین به کمک تکنولوژی روز دنیا توانسته ایم راه حلی برای حل این مشکل پیدا کردیم که مهمان شما در هر جای کره خاکی باشد مهمترین لحظه شما را به صورت آنلاین و زنده میتواند تماشا کند.

آدرس : تهران . خیابان جردن ( آفریقا ) بالاتر از میرداماد نبش کوچه آناهیتا برج آناهیتا طبقه ۶ 

تلفن:۰۲۱۸۸۰۰۳۴۳۵ -  ۰۲۱۸۸۱۹۲۴۵۵ - ۰۲۱۸۸۱۹۲۴۵۶


اشتراک در شبکه های اجتماعی :