header

خانه / لیست مطالب آموزشی / لیست خرید عروسی برای عروس و داماد

لیست خرید عروسی برای عروس و داماد

تعداد بازدید : 10461 تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
لیست خرید عروسی برای عروس و داماد شامل چه محصولاتی می‌شود؟ خرید کدام یک از اقلام داخل لیست ضروری است و از خرید کدام یک از آن‌ها می‌توان چشم‌پوشی کرد؟

لیست خرید عروسی برای عروس و داماد شامل چه محصولاتی می‌شود؟ خرید کدام یک از اقلام داخل لیست ضروری است و از خرید کدام یک از آن‌ها می‌توان چشم‌پوشی کرد؟

این‌ها سوالاتی هستند که ذهن عروس و داماد را به خود درگیر میکند. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا یک لیست کامل از اقلام ضروری و غیرضروری عروسی در اختیارتان بگذاریم.

لیست خرید عروسی برای عروس و داماد

معرفی چک لیست ضروری خرید عروسی

اگر بخواهیم یک چک لیست کلی از لوازم موردنیاز عروس و داماد منتشر کنیم به حلقه، آینه و شمعدان، ساعت و لباس و پوشاک می‌رسیم. این اقلام تحت هیچ شرایطی قابل حذف‌شدن نیستند و همواره در چک لیست خرید عروسی وجود دارند. در ادامه بیشتر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

حلقه یکی از بایدها در لیست خرید عروسی برای عروس و داماد است!

خرید حلقه اولین اقدامی است که عروس و داماد باید به‌سراغ آن بروند. ازاین‌رو با توجه به هیجان و جذابیتی که ازدواج و تشکیل خانواده دارد و خرید حلقه، جزء اولین پایه‌های این کار به‌حساب می‌آید، جای تعجب ندارد که همه افراد حساسیت زیادی هنگام انتخاب حلقه به خرج می‌دهند.

خرید ساعت ست عروس و داماد یک اقدام ضروری است!

خرید ساعت ست عروس و داماد اهمیتی مشابه خرید حلقه دارد. به همین دلیل اکثر زوجها تصمیم می‌گیرند تا این محصول لوکس را بهصورت ست خریداری کنند. در این راستا ممکن است بپرسید که برای خرید ساعت، سفارش از کدام برند توصیه میشود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خرید ساعت ست رولکس یکی از بهترین پیشنهادات موجود برای ازدواج است. زیرا رولکس یک برند معتبر و مشهور است و به‌دلیل داشتن شیشه‌های ضدخش و جعبه و متعلقات مارکدار، یک انتخاب برازنده و فاخر در نظر گرفته میشود.

علاوه‌بر رولکس، باید اضافه کنیم که خرید ساعت ست امگا نیز دست کمی از برندهای معتبر و لوکس ندارد. به همین علت در لیست خرید عروسی برای عروس و داماد، همیشه امکان مواجه‌شدن با نام امگا موجود است. این ساعتها دارای یک سال گارانتی هستند و از شیشه آنتی رفلکس و ضدخش تولید شدهاند.

در خرید عروسی، آینه و شمعدان را فراموش نکنید!

در ایران، خرید آینه و شمعدان یک قدم مهم برای تشکیل خانواده محسوب می‌شود. چراکه انجام آن ریشه در تاریخ دارد و معنای آن مرتبط با روشن‌ماندن چراغ زندگی زوج جدید است.

برای عروسی باید چه نوع پوشاکی خریداری کرد؟

یکی دیگر از اقلام موجود در لیست خرید عروسی برای عروس و داماد، انواع پوشاک است که از مهمترین آن‌ها، می‌توان به مواردی که در ادامه لیست شده‌اند اشاره کرد:

  • لباس مجلسی
  • لباس خواب
  • لباس زیر
  • ست کیف و کمربند
  • پارچه چادری عروس
  • روسری و شال
  • انواع کیف های مجلسی و استریت

معرفی چک لیست غیرضروری عروس و داماد

بعد از معرفی محصولاتی که خرید آن‌ها واجب است، نوبت به بررسی کالاهایی می‌رسد که می‌توان آن‌ها را در مقدار کم خریداری کرد. لیست این اقلام عبارت‌اند از:

  • ست لوازم آرایش عروس
  • سشوار
  • ست شامپو و لوازم بهداشتی حمام
  • ست انواع برس و شانه
  • ست کامل ریشتراش و ژل اصلاح داماد
  • ست حوله و چمدان
  • حوله استخری و حوله دست و صورت


مطالب پیشنهادی: تدارکات مهم مراسم عروسی کدامند؟

جمع‌بندی

اگر برای ازدواج خود به‌دنبال لیست خرید عروسی برای عروس و داماد هستید، باید بگوییم که این لیست شامل انواع کالاهای ضروری و غیرضروری می‌شود که از مهم‌ترین اقلام واجب و غیر قابل حذف آن، میتوان به خرید حلقه، آینه و شمعدان، پوشاک و ساعت ست اشاره کرد.

دقت کنید که برای خرید ساعت ست عروس و داماد، می‌توانید بهسراغ برندهای رولکس و امگا بروید. همچنین از مهم‌ترین انواع پوشاکی که نمی‌توان از خرید آنها چشم‌پوشی کرد، باید لباس‌های مجلسی، لباس‌های راحتی را نام برد.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :