header

خانه / لیست مطالب آموزشی / اصلاح ابرو مردان

اصلاح ابرو مردان

تعداد بازدید : 11258 تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
برای بعضی مردها، ابروها فقط حکم چیزهایی در بالای چشمانشان هست که دست نخورده باقی می‌ماند. ولی برای دختر ها، این می‌تواند یک مشکل باشد. خوشبختانه این روزها مردان بیشتر به پیراستگی خود اهمیت می‌دهند، تا حدی که برای مرتب کردن ابروهایشان به آرایشگاه میروند. ابرو برداشتن یا مرتب کردن آن، نه تنها باعث آراستگی و نظم دهی به ظاهر مرد شما می‌شود، بلکه موجب سرحالتر و مرتب‌تر به نظر آمدن ابروها هم میشود.

برای بعضی مردها، ابروها فقط حکم چیزهایی در بالای چشمانشان هست که دست نخورده باقی می‌ماند. ولی برای دختر ها، این می‌تواند یک مشکل باشد. خوشبختانه این روزها مردان بیشتر به پیراستگی خود اهمیت می‌دهند، تا حدی که برای مرتب کردن ابروهایشان به آرایشگاه میروند. ابرو برداشتن یا مرتب کردن آن، نه تنها باعث آراستگی و نظم دهی به ظاهر مرد شما می‌شود، بلکه موجب  سرحالتر و مرتب‌تر به نظر آمدن ابروها هم میشود.

این روزها برداشتن ابرو و مراقبت از آن در میان مردان، بسیار رواج پیدا کرده است. رقابت آنها در محل کار بیشتر شده و تعداد مردانی که به ظاهر خود اهمیت بیشتری می‌دهند افزایش یافته است. این افراد به راحتی به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و در این زمینه کوچکترین احساس خجالتی ندارند. هم چنین مردان به این نتیجه رسیده‌اند که لازم است تمیز و آراسته به نظر بیایند.

ولی ایده‌ی اپیلاسیون می‌تواند باعث ترس مردان شود، و درسالن‌های زیبایی خیلی کاربرد ندارد. اما پیدا کردن مکانی که فقط از موچین و بند استفاده می‌کنند می‌تواند روش خوبی برای تشویق مردان به آراستگی بیشتر باشد.

اما برای مراقبت مداوم چه باید کرد؟ اگر فردی ابروهایش را خوب بردارد، دیگر نیازی به شانه کردن آنها یا استفاده از ژل برای حفظ شکل آن ندارد. این یک رویه‌ی ثابت درسالن‌های زیبایی است و بعد شما همه چیز را در مورد آن فراموش خواهید کرد. بدترین کار این است که مردی جرات پیدا کند و خودش ابرویش را بردارد. اصلا به مردتان اجازه ندهید خودش اینکار را بکند!

مسائلی که باید درهنگام اصلاح ابرو به آن توجه کرد

مسائلی که باید درهنگام اصلاح ابرو به آن توجه کرد

 •    در اصلاح ابرو مردانه؛ ابروها باید متقارن و هم اندازه هم باشند و با نگاه کردن به آنها متوجه تفاوت خاصی نشویم.

 •    شکل کلی ابرو: بهتر است در اصلاح ابرو مردانه فرم کلفت بودن و در عین حال کوتاه بودن رعایت شود. که زیبایی بیشتری هم دارد.

 •    ایجاد خط مشخص؛ در اصلاح ابرو بهتر است یک خط فرضی را آرایشگر در نظر بگیرد و با توجه به آن بالا و پایین آنرا تمیز کند. ولی لازم نیس که فرم ابرو زنانه را بگیرد و به این مسئله باید توجه نمود.

 •    وسط ابرو؛ هنگام اصلاح ابرو در مردان بهتر است اگر ابرو پیوندی باشد، وسط ابرو برداشته شود. بصورت اصولی، این عمل تاثیر زیادی در بازتر شدن تصویر ظاهری یک مرد دارد.

 •    برداشتن وسط ابرو در کل امری مهم است و باعث از بین رفتن خشونت در چهره مردان میشود.

 •    کمان ابرو؛ حفط حالت کمان ابرو نیز در اصلاح ابرو مردانه شاخصه مهمی است. بهتر است کمان و خط رویش ابرو را از کناره های بینی از دوطرف تا قسمت انتهایی چشم در نظر بگیریم. خارج این قسمت ها بهتر است اصلاح شود.

روشهای  اصلاح ابرو مردانه

روش استفاده از تیغ

 •    این روش یکی از پرسرعت ترین روش های اصلاح ابرو می‌باشد. زیرا آرایشگر با استفاده از تیغ، سرعتش بالاتر می رود. در این روش همانطور که سرعت اصلاح بالا هست، سرعت رویش مجدد قسمت های ابرو که با تیغ اصلاح شده نیز بالاتر میرود. در کل اگر این روش را برای اصلاح ابروی خود در نظر دارید باید به این نکته نیز توجه کنید که در حدفاصل خیلی کم به آرایشگاه مراجعه کنید. یک نکته مثبتی که در صلاح ابرو مردانه با تیغ وجود دارد، نظم ابروها و متقارن شدن آنها میباشد. زیرا آرایشگر با استفاده از تیغ قدرت مانور بیشتری نیز دارد.

روش استفاده از موچین

 •    این روش را میتوان جز اصولی ترین روش های اصلاح ابرو دانست. زیرا دیگر با رویش پرسرعت قسمت های اصلاح شده ابرو مواجه نیستیم. و دیگر لازم نیست هر هفته به آرایشگاه مراجعه کنید. این روش برای افرادی که در آرایشگاه رفتن تنبل هستند مناسب است. از دیگر مزایای این روش میتوان به هرچه اصولی تر انجام شدن پروسه اصلاح ابرو مردانه اشاره کرد. اصلاح با موچین ممکن است سرعت اصلاح با تیغ را نداشته باشد. ولی در عوض دقت بسیاری صرف اصلاح ابرو خواهد شد.

روش بند انداختن ابرو

 •    این روش را هم میتوان جز روش ها اصولی اصلاح ابروی مردانه محسوب کرد. در این روش آرایشگر از بند برای اصلاح ابرو استفاده می‌کند از مزیت های این روش می‌توان به اصلاح ریز ترین ابروها و موهای اضافه اطراف ابرو اشاره کرد. اصلاح ابرو با بند را باید جز قدیمی ترین، ساده ترین و در عین حال دقیق ترین روش های اصلاح ابرو دانست. در این روش یک نکته بسیار مهم است و باید مراقب صافی و شاکله اصلی ابرو مثل تاج ابرو بود.

روش موم یا وکس ابرو

•    در این روش میتوان از موم یا وکس برای اصلاح ابرو مردانه استفاده کرد. اگر خودتان هم در از بین بردن موهای اضافه و ابرو مهارت داشته باشید میتوانید از این روش استقاده کنید. مزایای این روش سرعت بالای آن است و در کوتاه ترین زمان مقدار بسیاری از موها را از بین برد. مزیت دیگر این روش سیاه نشدن قسمت های اصلاح شده میباشد.

روش کیت اصلاح ابرو

•    در این روش از یک کیت اصلاح استفاده می‌شود، یک قسمت شانه شکل دارد، که شانه کشیدن ابرو با استفاده از قیچی آن میتوان اقدام به کوتاه کردن ابرو کرد. این روش رامیتوان جز کم هرینه ترین و به صرفه ترین روش های اصلاح ابرو مردانه نام برد.

این نکته نیز در این روش قابل توجه است که با کیت اصلاح ابرو بیشتر میتوان روی مرتب کردن ابروها مانور داد تا شکل دادن به ابرو.

 اصلاح ابرو

در اصلاح ابرو توجه داشته باشید:

اگر خودتان می خواهید از روش های بالا استقاده کنید، بسیار مواظب باشید که قسمت هایی از ابرو که مهم است را از بین نبرید.

چگونگی مرتب کردن ابرو مردان

 پوست خود را آماده کنید:

۱- دوش آب گرم:

قبل از مرتب کردن ابرو مردان باید دوش آب گرم بگیرند، باید پوست نرم شود تا مو ها راحت تر کنده شوند. یک دوش آب گرم به این قضیه کمک می کند.

۲- لایه برداری:

از نمک و یا اسکراب شکر و یا سایر لایه بردارها در ناحیه برای مرتب کردن ابرو مردان استفاده کنید. این کار پوست را آماده می کند و موهای زائد و سست را بر می دارد.

۳- استفاده از پارچه:

به جای دوش آب گرم میتوانید از پارچه نرم دار استفاده نمایید تا پوستتان نرم شود.

کدام روش اصلاح ابرو مردانه مناسب تر است؟

اگر تصمیم دارید ابروهای خود را اصلاح کنید باید با توجه به اصول بالا این کار را انجام دهید، از نتیجه آن و تاثیرش بر روابط اجتماعی‌تان راضی خواهید بود. برای انتخاب بهترین روش اصلاح، باید دقت کنید چه روشی برایتان مناسب است و به مقدار حجم، کلفتی و بهم ریختگی ابرویتان توجه کنید هم چنین برای انتخاب مناسب ترین روش برای اصلاح ابرو نیز میتوانید با افراد ماهر در این رشته مشاوره بگیرید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :