header

خانه / لیست مطالب آموزشی / بهترین ماشین اصلاح

بهترین ماشین اصلاح

تعداد بازدید : 874 تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اصلاح سر و صورت یکی از نیازهای اصلی هفتگی و حتی گاهی روزمره آقایان می باشد. در قدیم مردان با روش‌های سنتی مختلفی اقدام به تراشیدن یا کوتاه کردن موی سر و صورت خود می‌کردند. با گذشت زمان، پیشرفت علم و در نتیجه آن به وجود آمدن تکنولوژی، دستگاه‌های الکترونیکی اصلاح سر و صورت اختراع شدند. با اختراع این دستگاه‌ها تراشیدن موی سر برای مردان بسیار راحت تر و سریع‌تر صورت گرفت.

اصلاح سر و صورت یکی از نیازهای اصلی هفتگی و حتی گاهی روزمره آقایان می باشد. در قدیم مردان با روش‌های سنتی مختلفی اقدام به تراشیدن یا کوتاه کردن موی سر و صورت خود می‌کردند. با گذشت زمان، پیشرفت علم و در نتیجه آن به وجود آمدن تکنولوژی، دستگاه‌های الکترونیکی اصلاح سر و صورت اختراع شدند. با اختراع این دستگاه‌ها تراشیدن موی سر برای مردان بسیار راحت تر و سریع‌تر صورت گرفت. اما جای تعجب ندارد که با پیشرفت تکنولوژی، همه وسایل الکترونیکی از جمله ماشین‌های اصلاح سر دچار دگرگونی‌های بسیار شدند. در نتیجه این دگرگونی‌ها این نوع دستگاه‌ها مجهز به امکانات متعدد و قابل توجهی شدند و توانستند به یکی از پرفروش‌ترین انواع لوازم الکترونیکی بازار تبدیل شوند که البته قیمت گذاری های بسیار متفاوتی بسته به امکاناتشان روی آن‌ها انجام شد.

لازم به ذکر است برای خرید یک ماشین اصلاح سر باید تحقیقات زیادی انجام دهید تا از امکانات و تجهیزات مختلف این نوع دستگاه‌ها و البته تنوع قیمتی آن‌ها آگاه شوید و سپس بسته به نیاز خود اقدام به خرید یک مدل خاص از این دستگاه‌ها کنید. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی 6 مدل از جدید ترین ماشین تراشها شما را در خرید مناسب‌ترین مدل و برند ماشین اصلاح سر برای استفاده شخصی‌تان یاری کنیم.

پرسش و پاسخ در مورد ماشین اصلاح

 

نکته اول : چه نوع ماشین اصلاحی را بخرم؟

این نکته به مصرف شما بستگی دارد. معمولا آرایشگران از دستگاههای حرفه ای استفاده میکنند ولی برای مصارف خانگی ماشین اصلاح های خانگی کفایت میکند. البته باید سعی کنید دستگاه را از برندهای معتبر خریداری نمایید.

نکته دوم : آیا می توان برای زدن موهای زاید از ماشین اصلاح استفاده کرد؟

در حالی که از نظر تئوری این عمل امکان پذیر است، اما مطلقاً انجام این کار را توصیه نمی‌کنیم. ماشین اصلاح شما بزرگ است و قدرت بالایی دارد. از نواحی حساس بدن باید مراقبت بیشتری شود. استفاده از ماشین اصلاح برای نواحی حساس بدن ممکن است پوست نازک آن نواحی را زخمی کند. بهتر است از ژیلت یا خودتراش‌های کوچک برای این نواحی استفاده کرد.

نکته سوم :عمر مفید یک ماشین اصلاح چقدر است؟

تا زمانی که از آن به خوبی نگه داری کنید، دستگاه عمربیشتری پیدا خواهد کرد. در صورت شکسته شدن تیغه‌ها می‌توانید آن را به مرکز خدمات ببرید و پس از تعمیر آن تیغه‌های جدیدتری را جایگزین آنها کنید. در حالت کلی یک ماشین اصلاح میتواند 3 تا 10 سال کار کند. البته هر چند وقت یک بار دستگاه خود را به مرکز خدمات ببرید و آن را تعمیر و بازسازی کنید.

در ادامه با جدید ترین ماشینهای اصلاح با شما صحبت خواهیم کرد.

جدیدترین و بهترین ماشینهای اصلاح

 

ریش تراش برقی فیلیپس نورلکو 9300

فیلیپس Norelco 9300 پیشرفته ترین ریش تراش فیلیپس است. این دستگاه نوآورانه نه تنها از فناوری AquaTec برای اصلاح راحت و خشک و اصلاح مرطوب استفاده می کند، بلکه دارای سرهای 8 جهته است که تا 20 درصد موهای بیشتری را کوتاه کند. این ریش تراش برقی همچنین دارای تیغه هایی است که به خوبی قادر به اصلاح هستند و همچنین سیستم SmartClean ، با تمیز کردن، روانکاری، خشک کردن و شارژ دستگاه امکان نگهداری آسان را فراهم می کند. علاوه بر این، این گجت براق تنظیمات مختلف سرعت را ارائه می دهد که می تواند برای انواع مختلف پوست و نیازهای اصلاح تنظیم شود.

 ریش تراش برقی فیلیپس نورلکو 9300

ریش تراش بران سری 9 9290CC

سری برون مدل 9 9290CC که از مارک شماره 1 تراشنده فویل جهان گرفته شده است، یک فویل برقی مرطوب و خشک است. سری 9 که کارآمدترین و راحت ترین ریش تراش برقی جهان شناخته می شود، دارای فناوری SyncroSonic است که 160 بار در ثانیه ریش شما را میتراشد و با آن سازگار می شود تا در صورت نیاز قدرت بیشتری را تأمین کند. طراحی عملکردی ریش تراش موهای بیشتری را در یک ضربه می گیرد، بدین معنی که تراشیدن سریعتر بوده و کمتر باعث تحریک پوست شما می شود.

 ریش تراش بران سری 9 9290CC

تیغ برقی پاناسونیک ES-LV95-S Arc5

Panasonic ES-LV95-S Arc5 دارای یک سیستم اصلاح پنج تیغه با تیغه های دقیق 30 درجه برای تراشیدن فوق العاده نزدیک است. 14000 برش در دقیقه 70000 عمل برش متقاطع در هر پنج تیغه برای این ابزار سریع و کارآمد نظافت ایجاد می کند. چه آن را مرطوب استفاده کنید و چه خشک، سر گردان این ریش تراش به آرامی در اطراف خطوط می لغزد در حالی که فویل ها با شکل صورت و گردن شما مطابقت دارند. سنسورهای تنظیم قدرت به صورت خودکار، سیستم تمیز کردن و شارژ کردن، تریمر پاپ آپ و LCD 10 مرحله ای همگی در این ریش تراش بسیار مفید قرار دارند.

 تیغ برقی پاناسونیک ES-LV95-S Arc5

ریش تراش برقی فیلیپس Norelco 8900

فیلیپس Norelco 8900 دارای سر اصلاح می باشد که در 8 جهت حرکت می کند و تا 20 درصد موهای بیشتری را کوتاه می کند و فناوری تشخیص کانتور تا 30 درصد موهای خود را نزدیک می کند. این ریش تراش برقی همچنین با استفاده از فناوری آبزیان، یک اصلاح راحت و خشک و یک اصلاح خیس نیرو بخش را فراهم می کند. برای اطمینان از اینکه ریش تراش شما هرگز در نیمه راه باتری خود را از دست نمی دهد، 8900 به طور کامل در یک ساعت شارژ می شود و نشانگر میزان باتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک قلم موی ریش دار با پنج تنظیم طول و یک قفل مسافرتی این دستگاه را به بهترین انتخاب تبدیل می کند.

ریش تراش برقی فیلیپس Norelco 8900

ریش تراش فومین Remington F5-5800

ریش تراش Remington F5-5800 برای انعطاف پذیری و راحتی شما می تواند بدون سیم یا سیم کشی استفاده شود. در حالی که مدت زمان شارژ 60 دقیقه ای بی سیم شما را چندین بار اصلاح می کند، در صورت تمام شدن باتری، همیشه می توانید به عملکرد پنج دقیقه ای سریع شارژ این دستگاه اعتماد کنید تا برق کافی را برای یک حرکت فراهم کنید. F5-5800 با داشتن یک سر ریش تراش که قادر به چرخش و خم شدن در اطراف خطوط و فناوری تراشیدن است که بین فویل ها قرار می گیرد تا موهای بلندتر را کوتاه کند یک تراشیدن نزدیک را نوید می دهد. تمیز کردن نیز با استفاده از این ماشین اصلاح برقی قابل شستشو است. به سادگی آن را زیر شیر آب تمیز کنید.

 ریش تراش فومین Remington F5-5800

ریش تراش برقی پاناسونیک ES8103S Arc3

تیغه های قوس دار با فناوری نانو چیزی است که به Panasonic ES8103S Arc3 اجازه می دهد تا نزدیکترین اصلاح را انجام دهد. تیغه ها برای اصلاح تمیز، سریع و ملایم با پوست شما در زاویه 30 درجه تماس می گیرند در حالی که سر گردان به شما قوام می بخشد. با حفظ حداکثر قدرت تا پایان شارژ باتری، این ریش تراش مرطوب/خشک 13000 برش در دقیقه ایجاد می کند. همچنین دارای LCD 10 مرحله ای برای نمایش وضعیت باتری در یک نگاه و اصلاح کننده پاپ آپ داخلی برای جزئیات سوزش ساق، سبیل و ریش است. وقتی زمان تمیز کردن فرا می رسد، فقط حالت تمیز کردن ارتعاش صوتی را روشن کنید تا قبل از شستشو در زیر آب جاری، سر ریش تراش را بردارید.

 ریش تراش برقی پاناسونیک ES8103S Arc3


اشتراک در شبکه های اجتماعی :