header

خانه / لیست مطالب آموزشی / نکاتی درباره پیرایش موی گردن ( خط گردن)

نکاتی درباره پیرایش موی گردن ( خط گردن)

تعداد بازدید : 23026 تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
آرایش موی سر به محدوده صورت محدود نمی شود و برای در اختیار داشتن بهترین چهره، نیاز است درباره خط موی گردن نیز تدابیر لازم را بیاندیشیم.

 

آرایشگران چه می گویند؟

آرایش موی سر به محدوده صورت محدود نمی شود و برای در اختیار داشتن بهترین چهره، نیاز است درباره خط موی گردن نیز تدابیر لازم را بیاندیشیم. ما در این نوشته، به طور تخصصی نکاتی درباره خط گردن آقایان ارائه می دهیم و پس از آن، چندین و چند نکته جانبی اما مهم را از نظر خواهیم گذراند. در صورتی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهید، مطالعه این نوشته تا انتها خالی از لطف نخواهد بود.

  پیرایش موی گردن

مقدمه؛ منظور از خط گردن آقایان چیست؟

اگر تجربه مراجعه به آرایشگری حرفه ای را در کارنامه داشته باشید، به خوبی از این امر اطلاع دارید که علاوه بر مدل کلی موی سر و صورت، باید درباره چند و چون موی گردن یا آنچه اصطلاحا خط گردن نامیده می شود نیز اعلام نظر کنید. در این زمینه، مانند سایر جنبه های پیرایش آقایان، دو نکته مورد نظر خواهد بود، اول اینکه سلیقه فردی شما چیست و دوم اینکه ساختار صورت و گردن شما چه مدل خط گردنی را بهتر میزبانی می کند.
همان طور که در بالا ابتدا گفتیم، ما در این نوشته تمامی آن چه درباره خط گردن مطرح است را ارائه می دهیم، اما پیش از آن به خاطر داشته باشید، برای دریافت خدمات آرایش در محل و به دست آوردن بهترین خط گردن ممکن، کافی است با ما تماس بگیرید.  
انواع خط گردن آقایان
همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، خط گردن آقایان به سه دسته کلی تقسیم می شود. اگر بخواهیم آن ها را توصیف کنیم، کار به شکل زیر پیش می رود:

  • محبوب ترین نوع خط گردن آقایان (به دلایلی که در آینده به آن ها خواهیم پرداخت)، مدل Faded است. در این روش آرایشگر به مرور از تراکم مو می کاهد و در نهایت با شیبی ملایم به گردن شما خواهد رسید. در سمت راست تصویر این مدل خط گردن را مشاهده می کنید؛

  • حالت دیگری که طرفداران مخصوص به خود را دارد خط گردن Rounded یا گرد است. در این روش موی قرار گرفته پشت سر، در حد فاصل دو گوش، با قوسی ملایم به هم می رسند و ظاهری گرد یا منحنی وار را پدید می آورد. در تصویر زیر، عکس میانی همین مدل را نمایندگی می کند؛

  • و اما آخرین نوع خط گردن که در نوع خود محبوب به نظر می رسد، دور گردن Square است. در این روش در منتهی الیه گردن یک مستطیل تشکیل می شود و خطوط به صورت شکسته اجرا می شوند.   

خط گردن

بررسی مدل Faded خط گردن آقایان

به خصوص در مدل های مدرن و کوتاه، این نوع خط گردن فوق العاده زیبا اجرا می شود. علاوه بر سازگاری با مدل موهای stylish و امروزی، این خط گردن نیاز به دریافت خدمات آرایشگری را به حداقل می رساند. به بیان دقیق تر، زمانی که موها به شکلی طبیعی در پشت گردن کوتاه شوند (با شیب ملایم)، آغاز رویش موهای جدید خیلی به چشم نمی آید و شما می توانید با هربار کوتاه کردن موها، خط گردن خود را نیز در وضعیت مناسب قرار دهید (در صورتی که دو مدل دیگر را انتخاب کنید، برای زیبا و بی نقص به نظر آمدن، ناچار خواهید بود که در فواصل زمانی بین دو آرایش نیز خط گردن خود را تمیز نگاه دارید).
در ادامه چندین خط گردن از این مدل را مشاهده می کنید.

موی گردنپیرایش موی گردنپیرایش موی گردن

بررسی مدل Square خط گردن آقایان

در صورتی که به این مدل خط گردن علاقه پیدا کرده اید باید تاکید کنیم این طرح مخصوص افرادی است که گردن های باریکی دارند. در صورتی که گردن شما از نظر ارتفاعی کوتاه است یا حالتی ورزیده و ورزشکاری دارد، شاید بهتر باشد سراغ دو مدل دیگر را بگیرید زیرا با انتخاب این مدل خط گردن، بدون شک ظاهر سر و صورت شما بدون نقص ارزیابی نخواهد شد.
همچنین در نظر داشته باشید که باتوجه به مشخص بودن خطوط آرایش شده، اگر می خواهید ظاهر پشت گردن شما همانند روز آرایش باشد، پس از مدتی و در فاصله دو مراجعه به آرایشگاه، نیاز به تمیز کردن این ناحیه پیدا خواهید کرد. اما جای نگرانی نیست، زیرا می توانید با یک نصب اپلیکیشن ما، متقاضی دریافت خدمات آرایش در منزل یا محل کار تیپ تیپ چین باشید.
تصویر زیر این مدل خط گردن را نمایش می دهد.

  پیرایش موی گردن

 

 این مطلب را از دست ندهید: کوتاهی موی سالمندان در منزل 

 

بررسی مدل Rounded خط گردن آقایان

این مدل خط گردن تقریبا شبیه به مدل بالا اجرا می شود با این تفاوت که کناره ها به طور منحنی یا قوس دار اجرا می شوند. اما از نظر توصیه های کلی، یعنی قطر گردن و نیاز به تمیز نگاه داشتن، تفاوت چندانی متوجه این مدل و مدل Square نیست.  
در تصویر زیر، مثالی از اجرای این مدل خط گردن را قرار داده ایم.

  پیرایش موی گردن

 

جمع بندی نهایی درباره خط گردن موی آقایان

در این نوشته سعی کردیم نکات فنی درباره آرایش موهای پشت گردن را ارائه دهیم. توجه داشته باشید که مساله مقاله حاضر همان اندازه اهمیت دارد که انتخاب مدل موی کلی یا خط ریش و مسائلی از این دست. به بیان دقیق تر، این هارمونی مجموعه انتخاب های شما است که در نهایت ظاهر صورت شما را می سازد و کار را پیش می برد.
به طور کلی، برای موی پشت گردن همین سه انتخاب کلی را دارید، اما یک آرایشگر ماهر همواره می تواند مدل را شخصی سازی کرده و روی سر شما طرحی منحصر به فرد را اجرا کند. همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم، مهم ترین مولفه برای انتخاب، سلیقه شما و سپس ساختار صورت و گردن است.
در انتها بار دیگر روی این نکته تاکید می کنیم که همواره می توانید برای دراختیار داشتن کارکشته ترین و چیره دست ترین آرایشگرهای فعال در سطح کشور، اپلیکیشن ما را نصب کنید یا در سایت ما درخواست سفارش بگذارید و متقاضی خدمات آرایش در محل شوید. از این طریق نه تنها وقت خود را در آرایشگاه تلف نخواهید کرد، بلکه یک متخصص زیبایی اختصاصی در اختیار دارید که می تواند موی سر و صورت شما را آن طور که دوست دارید آرایش کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع و چگونگی دریافت خدمات، همواره می توانید از راه های ارتباطی قرار داده شده در سایت با ما تماس حاصل کنید. در ضمن اپلیکیشن ما در سایت و بازار و سیب اپ موجود می باشد و به آسانی میتوانید آن را دانلود و نصب کنید و پس از انجام سفارش خدمات مورد نظر آرایشگر شما از نزدیکترین آرایشگاه مجوز دار به محل شما درخواستتان را تایید خواهد کرد.

حال چای بنوشید و به خانواده و یا کارتان برسید ، ما خدمت خواهیم رسید.

 

 این مطلب را از دست ندهید: کوتاهی موی نوزاد در منزل 

 

منبع : www.menshairstylestoday.com

 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :