header

خانه / پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

پیرایش موی مردانه

آسان،سریع،ارزان با نیروهای متخصص و دارای مجوز در شرایطی که شما تعیین می کنید

انسان ها در هر سنی که باشند، به خدمات پیرایش نیازمند هستند. این موضوع مخصوصاً برای جوان ها که بیشتر به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهند، بسیار حساس و مهم می باشد. به همین دلیل است که معمولا این افراد برای انتخاب آرایشگاه وسواس زیادی به خرج می دهند.
زمانی که به یک آرایشگاه حرفه‌ ای رجوع کنید؛ معمولا آرایشگر با توجه به اسکلت بندی و فرم صورت شما که می تواند مربع، بیضی، لوزی، گرد و... باشد و همچنین با توجه به کم پشت بودن یا پرپشت بودن موهایتان، بهترین و مناسب ترین مدل مو را پیشنهاد می کند.

پیرایش و اصلاح موی مردانه | تیپ چین

آرایشگران مجموعه تیپ چین براساس قوانین سازمانی همگی دارای مدارک معتبر آموزشی از سازمانهای مورد تایید اتحادیه آرایشگران همچون سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند.

ما تنها مجموعه تخصصی خدمات آرایش و زیبایی آقایان هستیم.تنها خدمات آرایش و زیبایی و بس...

آرایشگرا ن ما علاوه بر دوره های آموزشی دارای مجوز های لازم و نیز عموما دارای سالن های آرایشی در سطح شهر می باشند و با توجه به اینکه امکان تایید یا عدم تایید درخواست ها را دارا می باشند در زمان خلوتی یا عدم مشتری در سالن آرایش خود درخواست های تیپ چین را تایید می کنند.

خیالتان راحت و آسوده باشد ما بجای شما تمام مسائل تخصصی و امنیتی را بررسی وپیاده سازی کردیم.

شما در محیطی که خودتان انتخاب می کنید مثل خانه،محل کار،ویلا و هر جایی که صلاح بدانید درخواست خدمات آرایش و زیبایی را در سایت و یا یا اپلیکیشن تیپ چین ثبت می کنید.آرایشگران ما از همان منطقه درخواست شما را تایید می کنند تا شما بدون اینکه از محل خود خارج شوید،در صف آرایشگاه بمانید و دچار خطرات حاصل از بیماری کرونا شوید با آرامش به سایر کارهای خود و یا سپری کردن وقت با خانواده مشغول شوید و با تخصصی ترین روشهای آرایشگری زیبا و آراسته شوید.

پیرایش سر وصورت اعم از مو و ابرو، همیشه ایام مورد توجه آقایان بوده و یکی از خدمات اصلی در انواع آرایشگاه مردانه می باشد. در واقع یک آرایشگر مردانه باید بتواند هر گونه صورت و موهایی را اصلاح کرده و پیرایش نماید. اکنون در مجموعه تیپ چین وتوسط آرایشگران ما میتوانید تمام این خدمات را در محل خودتان دریافت کنید.

پروتکل های بهداشتی:

آرایشگران ما در صورت نیاز شیلد ، دستکش لاتکس ، ماسک چهار لایه و انواع ژل و مواد ضد عفونی کننده دارند ، خیالتان تخت ...

در ضمن آرایشگران مجموعه تیپ چین به این علت که همگی دارای مجوز وسالن های آرایشی هستند کارت بهداشت مربوط به اتحادیه آرایشگران که پس از انجام آزمایشهای مربوطه بدست می آورند را دارا می باشد.

پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

دور از ذهن نیست اگر که عنوان شود انسان ها از ابتدای خلقت نیاز به خدمات پیرایش داشته اند. در ارائه این دسته از خدمات برای پیرایش مردانه لازم است تا عوامل مختلفی همچون نوع صورت افراد و اسکلت بندی صورت بررسی شده و بر اساس آن یک استایل مناسب پیشنهاد داده شود. از طرف دیگر مدل انتخابی مو ها می بایست با فرم صورت همخوانی و سازگای داشته باشد. تنها یک آرایشگر ماهر می تواند بر اساس مهارت و فنی که دارد این همخوانی و سازگاری را ایجاد نماید. در تیپ چین، یک آرایشگر، تمام این فاکتور ها را در نظر می گیرد تا بتواند بهترین انتخاب را بر اساس فرم سر شما ارائه دهد. در واقع برای پیرایش شما المان هایی همچون نوع صورت اعم از لوزی، مربعی، بیضی، نوع چانه، حالت موها و .. بررسی شده و در نظر گرفته می شوند.

 

نکات مهم در پیرایش مردانه:

 

از دیرباز تا به امروز پیرایش مردانه یک امر روتین در آرایشگاه های مردانه بوده است اما با توجه به اینکه امروزه دنیای مد و فشن بسیار گسترش داشته است و توسط وسایل ارتباط جمعی به راحتی اخبار و مدل ها رد و بدل می شود، لذا یک آرایشگر مجرب می بایست به تمام اصول روز و تکنیک ها اشنا باشد که بتواند پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود باشد. این مورد در تیپ چین در نظر گرفته شد و بر اساس تخصص و سابقه از اساتید مجرب دعوت به همکاری انجام می شود.

 

 

آنچه که در پیرایش مردانه اهمیت دارد

 

به طور کلی پیرایش آقایان شامل کوتاهی مو و اصلاح ابرو و صورت می باشد. شاید در گذشته افراد تصور می‌ کردند که اصلاح ابرو تنها مختص خانم هاست؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. آقایان نیز باید از این شیوه برای رعایت بهداشت فردی خود و مخصوصاً زیبایی بیشتر چهره، استفاده کنند.
البته که موی صورت و ابروی آقایان نسبت به خانم ها ضخیم تر می باشد و در واقع فردی که این کار را بر عهده دارد، باید حتما این موارد را در نظر بگیرد. به همین دلیل معمولا در قسمت هایی که لزومی به برداشت کامل مو احساس نمی شود؛ موهای این قسمت از صورت را تنها با استفاده از قیچی کوتاه کرده و ظاهر مرتبی به آن، می بخشند.
آنچه که در پیرایش موی آقایان اهمیت دارد؛ یکی تجربه و تخصص آرایشگر و دیگری رعایت بهداشت می باشد. حتماً به آرایشگاه هایی مراجعه کنید که بهداشت فردی در آنجا به خوبی رعایت می شود. بهتر است وسایل شخصی مثل برس، قیچی، شانه دم باریک و... را همراه خود به آرایشگاه ببرید تا در مورد تمیز بودن آن ها، اطمینان کافی داشته باشید. سایر لوازم نیز مانند حوله و... بهتر است از نوع یکبار مصرف باشند.


تجربه و تخصص چیزی نیست که یک شبه به دست آید. معمولا آرایشگاه های حرفه ای مشتریان خاص خود را دارند و روز به روز هم بر تعداد آن ها، اضافه می‌ شود. یک آرایشگر باتجربه باید راحتی مراجعه کننده را در نظر گرفته و مدل موی مناسب را به او، پیشنهاد دهد.
البته آرایشگر قبل از اینکه کار کوتاهی مو را برای فرد انجام دهد؛ حتماً باید در مورد مدل انتخابی با مشتری صحبت کرده و در صورت رضایت کامل فرد، کار پیرایش را آغاز کند.
یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می‌ داند با هر مشتری در هر سن و سالی که هست، چطور رفتار کند. به عنوان مثال، حتماً باید مهارت ارتباط برقرار کردن با افراد مسن و کودکان خردسال را داشته باشد. چرا که کودکان معمولاً از محیط آرایشگاه و وسایل موجود در آن واهمه دارند. آرایشگر باید بتواند با مهارتی که در این زمینه دارد؛ کار کوتاهی مو را به راحتی برای کودک، انجام دهد.

مراحل مربوط به اصلاح ابروی آقایان | تیپ چین

مراحل مربوط به اصلاح ابروی آقایان

 

حتما شما هم تا به حال دیده اید که برخی از آقایان ابروهای بسیار پهن دارند که به چهره آن ها حالت خشنی می بخشد. در صورتی که ممکن است پشت این چهره به ظاهر خشن، یک دنیا احساسات و مهربانی نهفته باشد. اما می توانیم با استفاده از تکنیک های مربوط به اصلاح ابروی آقایان، حالت چهره را تغییر دهیم. برای این کار بهتر است مراحل زیر، انجام شود:

 

مرحله اول: آماده سازی پوست

 

توصیه می‌ شود قبل از اینکه برای رفتن به آرایشگاه تصمیم بگیرید؛ یک دوش آب گرم داشته باشید. آب گرم باعث می ‌شود پوست نرم تر شده و موها هم حالت انعطاف پذیرتری، داشته باشند. علاوه بر این، موی آقایان به دلیل اینکه ریشه ضخیم تری دارد، به کمک آب گرم می‌ تواند راحت تر از پوست، جدا شود.

بهتر است پس از گرفتن دوش آب گرم، پوست را هم لایه برداری کنید. می توانید از اسکراب های موجود در بازار استفاده کرده و حتی اگر این محصولات را در منزل ندارید، از اسکراب های مشابه خانگی مثل نمک و شکر، استفاده کنید. لایه برداری پوست مخصوصاً در ناحیه ابرو باعث می شود که موهای زائد و سست کنده شوند. فراموش نکنید که بعد از لایه برداری باید مجدداً آن ناحیه را با آب گرم، شستشو دهید.

 

مرحله دوم: مرتب کردن ابروها

 

برای اینکه ظاهر ابروها مرتب تر به نظر برسد، باید آن ها را به سمت بالا شانه کرده و سپس به طرفین و قسمت بیرونی صورت، هدایت کنید. استفاده مداوم از شانه ابرو باعث می‌ شود موها در همان حالت بمانند. این کار برای افرادی که قصد ندارند برای اصلاح ابرو به آرایشگاه مراجعه کنند، روش بسیار مناسبی می باشد.

پس از اینکه ابروها رو شانه زدید؛ از قیچی های کوچک مخصوص ابرو استفاده کرده و موهای قسمت بالای خط ابرو را قیچی بزنید. توجه داشته باشید کار قیچی کردن را باید دقیقا در ناحیه ای انجام دهید که در آنجا هیچ مویی رشد نمی کند. این کار را تا جایی ادامه بدهید که مطمئن شوید تمام موهای بلندتر از حد نرمال را کوتاه کرده اید.

حالا باید به سراغ مرتب کردن کمان ابرو بروید. این کار نیاز به دقت بالایی دارد چراکه حتی اگر یک اشتباه ساده انجام دهید، ظاهر ابروی شما به کل تغییر می کند.

پیرایش و اصلاح مو و ابرو اقایان | تیپ چین

به شخصه ترجیح می دهم کار اصلاح ابرو را به دستان توانمند آرایشگران حرفه ای، بسپارم. چرا که این کار هم به تجربه و هم به دقت و تخصص، نیازمند است. اما در هر صورت می توانید این کار را در منزل هم انجام دهید. البته شما باید وقت و تمرکز کافی را برای این کار، داشته باشید. قوانینی برای اصلاح موی ابرو وجود دارد که دانستن آن ها به شما کمک می کند بهتر بتوانید این کار را انجام دهید. این قوانین عبارتند از:

 

  1. یک خط فرضی در قسمت سوراخ بینی به صورت عمود در نظر بگیرید و این خط را طوری تصور کنید که امتداد آن به ابتدای رویش موهای ابرو، برسد. برای اینکه میزان خطای شما کمتر شود؛ می توانید از یک مداد برای این کار، استفاده کنید.
  2. اما قانون دوم مربوط به اصلاح ابرو به این صورت است که همان مداد مربوطه را به صورت اریب از سوراخ بینی و به سمت ابرو قرار می دهیم. جایی که مداد کمان ابرو را قطع می کند را باید قسمت تاج ابرو در نظر بگیرید. تاج ابرو معمولاً مرتفع ترین قسمت ابرو می باشد.
  3. قانون سوم را هم همیشه در نظر داشته باشید که کمان ابرو باید بین سوراخ بینی و گوشه خارجی چشم باشد و هرگز گوشه خارجی پیشانی نباید از این خط، پیشی بگیرد.
  4. و اما قانون چهارم به این صورت است که بین نقطه رویش ابرو و بالاترین قسمت گوش، موی ابرو نباید از این خط پایین تر باشد.

 

مرحله سوم: زیباسازی ابرو

 

حال که قسمت های مهم مربوط به اصلاح ابرو را انجام دادید؛ در این مرحله می توانید تمام موهایی که در محدوده کمان ابرو نیستند را حذف کنید. البته توصیه می کنیم کمان ابرو بیش از اندازه باریک نکنید چرا که حالت طبیعی آن را از بین می برد. هر چقدر چهره حالت طبیعی تری داشته باشد؛ از نظر معیارهای زیبایی، جذاب تر می باشد.

در این مرحله می توانید هر مویی که خارج از محدوده ابرو مشاهده کردید را با استفاده از موچین، بردارید. خیلی از افراد ترجیح می دهند موهایی که در وسط دو ابرو وجود دارد را هم با این روش، حذف کنند. این افراد تصور می کنند که با این کار جذاب تر خواهند شد. البته این مورد کاملا سلیقه ای است و انجام یا عدم انجام آن به حالت چهره شما، بستگی دارد.

 

معرفی روش های دیگر برای اصلاح ابرو

 

شما می توانید برای تمیز کردن موهای ریزی که در اطراف ابرو قرار دارند، از بند هم استفاده کنید. اگر تجربه انجام این کار را ندارید؛ بهتر است برای اولین بار انجام آن را به یک آرایشگر حرفه ای، بسپارید. کار بند انداختن با یک تکه نخ انجام می‌ شود. این روش سریع بوده و با درد مختصری، همراه است. البته که حذف موها با استفاده از بند باعث می ‌شود موها دیرتر رشد کنند و شما مدت زمان بیشتری از زیبایی ابروهایتان، لذت ببرید.

هرگز برای اصلاح ابرو در آرایشگاه ها خجالت نکشید. تقریباً تمامی آقایان این کار را به صورت روتین و دوره ای، انجام می دهند. اصلاح ابرو هم دقیقا همانند اصلاح مو جزئی از تمیزی و زیبایی چهره شما می باشد. بنابراین اگر انجام این کار برایتان در منزل دشوار است؛ حتماً به هنگام مراجعه به آرایشگاه برای کوتاهی موها، درخواست اصلاح ابرو هم داشته باشید. آرایشگر به خوبی می ‌داند چه فرم ابرویی برای چهره شما مناسب تر است. معمولاً این کار در آرایشگاه های مردانه با روش های مختلفی، انجام می گیرد.

نکات پیرایش موی آقایان  | تیپ چین

نکاتی در ارتباط با پیرایش موی آقایان

 

اگرچه شما می توانید اصلاح ابرو را در منزل و با کمی دقت و تمرکز انجام دهید اما پیرایش موها مقوله پیچیده تری دارد و کسی که در این حوزه آموزش ندیده باشد، نمی ‌تواند آن را به درستی انجام دهد. اگر کوتاهی موها به درستی انجام نگیرد؛ ظاهر مو حالت به هم ریخته و نامرتبی، خواهند داشت. علاوه بر این، اصلاح موهای ریز اطراف سر و گردن هم نیاز به تجربه و تبحر دارد.

بنابراین توصیه می‌ کنیم اگر در این زمینه آموزش ندیده اید، هرگز قیچی و شانه به دست نشوید و انجام این کار را به یک آرایشگر باتجربه و ماهر، بسپارید.

آرایشگاه تیپ چین با داشتن یک کادر تخصصی و حرفه ای قادر است کار پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت آقایان را با جدیدترین متد، انجام دهد. همچنین در تمامی مراحل انجام پیرایش مو، داشتن احساس آرامش و راحتی مراجعه‌کننده حتما در نظر گرفته می شود. در صورتی که تمایل داشته باشید کار کوتاهی مو و ابرو را در منزل انجام دهید؛ می توانید درخواست خود را برای این کار، ثبت کنید. آرایشگران مجموعه تیپ چین در اسرع وقت به محل انتخابی شما مراجعه کرده و تمامی خدمات مورد نیاز شما را در محل، انجام می دهند.

جالب است بدانید آرایشگاه تیپ چین علاوه بر خدمات مربوط به پیرایش مو و ابرو؛ سایر خدمات مثل ماساژ صورت، گریم و متعادل سازی چهره داماد و کوتاهی موی حیوانات را هم در برنامه خود دارد. بنابراین حتی اگر یک حیوان خانگی هم داشته باشید؛ می توانید برای اصلاح موی پت محبوبتان، او را به این آرایشگاه ببرید. این موضوع را در نظر داشته باشید که ارتباط برقرار کردن با یک حیوان خانگی نیاز به مهارت خاصی دارد و آرایشگران باتجربه تیپ چین، این مهارت را دارا هستند.

اصلاح صورت مردان | تیپ چین

اصلاح صورت مردان

 

این مورد هم همانند اصلاح ابرو و مو اهمیت زیادی دارد. اگر موهای صورت بیش از اندازه رشد کنند و حالت خاصی نداشته باشند؛ چهره فرد آشفته و نامنظم جلوه می کند. اگر طرفدار ریش های بلند هستید؛ می توانید با مرتب سازی آن ها یک ظاهر مردانه و جذاب، داشته باشید. از طرفی مدل های متفاوتی هم برای پیرایش و اصلاح صورت آقایان وجود دارد که باز هم باید با توجه به فرم چهره، انتخاب شود.

اگرچه خیلی از افراد ترجیح می‌ دهند که اصلاح صورت را به تنهایی انجام دهند اما در صورتی که وقت کافی برای این کار ندارید و یا آموزش تخصصی در این زمینه ندیده ‌اید؛ بهتر است این کار را به دستان حرفه ای یک آرایشگر آموزش دیده، بسپارید.

تغییر چهره تا حد زیادی وابسته به مدل انتخابی برای اصلاح موی صورت می باشد. تا حدی که افراد با استفاده از مدل های مختلف می توانند چهره های بسیار متفاوتی داشته باشند. بنابراین اگر از طرفداران تغییر و تحول هستید و دوست دارید از حالت یکنواختی خارج شوید؛ می توانید درخواست یک مدل اصلاح صورت متفاوت را داشته باشید.

نکات تکمیل اصلاح صورت آقایان | تیپ چین

نکات تکمیلی برای پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

 

همانطور که در متن مقاله هم ذکر کردیم؛ توجه به نظافت شخصی در محیط آرایشگاه اهمیت زیادی دارد. چرا که برخی از بیماری ها مسری بوده و می توانند از طریق پوست هم منتقل شوند. خوشبختانه آرایشگاه تیپ چین تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و شما به عنوان مشتری هیچ نگرانی از این بابت، نخواهید داشت.

و اما مورد دوم که می تواند اطمینان خاطر برای شما مشتریان عزیز ایجاد کند، تخصصی بودن آرایشگاه است. آرایشگاه تیپ چین کادر حرفه ای و تخصصی دارد. به این معنا که شما می توانید با اطمینان از داشتن یک نتیجه رضایت بخش، کار کوتاهی و پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت را در این آرایشگاه تخصصی، انجام دهید.

امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن تیپ چین یکی دیگر از مزایای مهم این آرایشگاه است. بنابراین شما به راحتی می توانید در منزل و محیط کار خود نوبت را رزرو کنید. حتی در صورتی که نتوانید در نوبت تعیین شده به آرایشگاه مراجعه کنید، امکان کنسلی نوبت هم به راحتی فراهم می باشد.

یکی از موارد مهمی که به هنگام انتخاب آرایشگاه اهمیت دارد، به روز بودن است. خیلی از آرایشگاه ها هنوز هم از مدل های قدیمی برای پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت آقایان، استفاده می کنند. این مدل های منسوخ و قدیمی دیگر در دنیای مد و فشن جایی ندارند.

بنابراین کادر یک آرایشگاه تخصصی باید همواره با دنیای مدلینگ هماهنگ بوده و مدل های به روزی را به مشتریان خود، ارائه کند. معمولا نوجوانان و جوانان به هنگام رجوع به آرایشگاه درخواست مدل های جدید مخصوصا مدل های استفاده شده توسط سلبریتی ها و افراد مشهور را دارند. بر همین اساس آرایشگران همواره باید در حرفه خود، به روز باشند.

 

درباره تیپ چین

 

اپلیکیشن و وب سایت تیپ چین اولین مرجع ارائه خدمات زیبایی و آرایشگری مردانه در محل می باشد. خوشبختانه نصب این اپلیکیشن سریع و آسان است که می‌ تواند پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای متقاضیان باشد. ما در آرایشگاه تیپ چین تلاش می کنیم بتوانیم بهترین و مهمترین خدمات مربوط به پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت شما آقایان عزیز را به بهترین شیوه ممکن، انجام دهیم.

بنابراین اگر به یکباره به جشن تولد یا جلسه کاری مهمی دعوت شدید؛ هیچ نگران ظاهر خود نباشید. چرا که با وجود آرایشگاه تیپ چین می توانید حتی در محل و بدون مراجعه حضوری هم از خدمات مربوط به پیرایش مو و صورت، استفاده کنید.

خدمات پیرایش و اصلاح مو و صورت اقایان در منزل | تیپ چین

توصیه می کنیم برای راحتی بیشتر حتما اپلیکیشن تیپ چین را در تلفن های همراه خود، داشته باشید تا در هر موقعیتی بتوانید درخواست خود را ثبت کنید. شما حتی می توانید با مشاهده رزومه آرایشگر و همچنین سوابق و تصویر آنان، هر کدام را برای دریافت خدمات مورد نظر خود، انتخاب کنید.

با دریافت خدمات مربوط به پیرایش مو در محل کار و منزل خود به راحتی می توانید به کارهای شخصی خود رسیدگی کرده و نگران ترافیک و دیگر مسائل نباشید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :

پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

ثبت سفارش

پیرایش موی مردانه

آسان،سریع،ارزان با نیروهای متخصص و دارای مجوز در شرایطی که شما تعیین می کنید

انسان ها در هر سنی که باشند، به خدمات پیرایش نیازمند هستند. این موضوع مخصوصاً برای جوان ها که بیشتر به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهند، بسیار حساس و مهم می باشد. به همین دلیل است که معمولا این افراد برای انتخاب آرایشگاه وسواس زیادی به خرج می دهند.
زمانی که به یک آرایشگاه حرفه‌ ای رجوع کنید؛ معمولا آرایشگر با توجه به اسکلت بندی و فرم صورت شما که می تواند مربع، بیضی، لوزی، گرد و... باشد و همچنین با توجه به کم پشت بودن یا پرپشت بودن موهایتان، بهترین و مناسب ترین مدل مو را پیشنهاد می کند.

پیرایش و اصلاح موی مردانه | تیپ چین

آرایشگران مجموعه تیپ چین براساس قوانین سازمانی همگی دارای مدارک معتبر آموزشی از سازمانهای مورد تایید اتحادیه آرایشگران همچون سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند.

ما تنها مجموعه تخصصی خدمات آرایش و زیبایی آقایان هستیم.تنها خدمات آرایش و زیبایی و بس...

آرایشگرا ن ما علاوه بر دوره های آموزشی دارای مجوز های لازم و نیز عموما دارای سالن های آرایشی در سطح شهر می باشند و با توجه به اینکه امکان تایید یا عدم تایید درخواست ها را دارا می باشند در زمان خلوتی یا عدم مشتری در سالن آرایش خود درخواست های تیپ چین را تایید می کنند.

خیالتان راحت و آسوده باشد ما بجای شما تمام مسائل تخصصی و امنیتی را بررسی وپیاده سازی کردیم.

شما در محیطی که خودتان انتخاب می کنید مثل خانه،محل کار،ویلا و هر جایی که صلاح بدانید درخواست خدمات آرایش و زیبایی را در سایت و یا یا اپلیکیشن تیپ چین ثبت می کنید.آرایشگران ما از همان منطقه درخواست شما را تایید می کنند تا شما بدون اینکه از محل خود خارج شوید،در صف آرایشگاه بمانید و دچار خطرات حاصل از بیماری کرونا شوید با آرامش به سایر کارهای خود و یا سپری کردن وقت با خانواده مشغول شوید و با تخصصی ترین روشهای آرایشگری زیبا و آراسته شوید.

پیرایش سر وصورت اعم از مو و ابرو، همیشه ایام مورد توجه آقایان بوده و یکی از خدمات اصلی در انواع آرایشگاه مردانه می باشد. در واقع یک آرایشگر مردانه باید بتواند هر گونه صورت و موهایی را اصلاح کرده و پیرایش نماید. اکنون در مجموعه تیپ چین وتوسط آرایشگران ما میتوانید تمام این خدمات را در محل خودتان دریافت کنید.

پروتکل های بهداشتی:

آرایشگران ما در صورت نیاز شیلد ، دستکش لاتکس ، ماسک چهار لایه و انواع ژل و مواد ضد عفونی کننده دارند ، خیالتان تخت ...

در ضمن آرایشگران مجموعه تیپ چین به این علت که همگی دارای مجوز وسالن های آرایشی هستند کارت بهداشت مربوط به اتحادیه آرایشگران که پس از انجام آزمایشهای مربوطه بدست می آورند را دارا می باشد.

پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

دور از ذهن نیست اگر که عنوان شود انسان ها از ابتدای خلقت نیاز به خدمات پیرایش داشته اند. در ارائه این دسته از خدمات برای پیرایش مردانه لازم است تا عوامل مختلفی همچون نوع صورت افراد و اسکلت بندی صورت بررسی شده و بر اساس آن یک استایل مناسب پیشنهاد داده شود. از طرف دیگر مدل انتخابی مو ها می بایست با فرم صورت همخوانی و سازگای داشته باشد. تنها یک آرایشگر ماهر می تواند بر اساس مهارت و فنی که دارد این همخوانی و سازگاری را ایجاد نماید. در تیپ چین، یک آرایشگر، تمام این فاکتور ها را در نظر می گیرد تا بتواند بهترین انتخاب را بر اساس فرم سر شما ارائه دهد. در واقع برای پیرایش شما المان هایی همچون نوع صورت اعم از لوزی، مربعی، بیضی، نوع چانه، حالت موها و .. بررسی شده و در نظر گرفته می شوند.

 

نکات مهم در پیرایش مردانه:

 

از دیرباز تا به امروز پیرایش مردانه یک امر روتین در آرایشگاه های مردانه بوده است اما با توجه به اینکه امروزه دنیای مد و فشن بسیار گسترش داشته است و توسط وسایل ارتباط جمعی به راحتی اخبار و مدل ها رد و بدل می شود، لذا یک آرایشگر مجرب می بایست به تمام اصول روز و تکنیک ها اشنا باشد که بتواند پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود باشد. این مورد در تیپ چین در نظر گرفته شد و بر اساس تخصص و سابقه از اساتید مجرب دعوت به همکاری انجام می شود.

 

 

آنچه که در پیرایش مردانه اهمیت دارد

 

به طور کلی پیرایش آقایان شامل کوتاهی مو و اصلاح ابرو و صورت می باشد. شاید در گذشته افراد تصور می‌ کردند که اصلاح ابرو تنها مختص خانم هاست؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. آقایان نیز باید از این شیوه برای رعایت بهداشت فردی خود و مخصوصاً زیبایی بیشتر چهره، استفاده کنند.
البته که موی صورت و ابروی آقایان نسبت به خانم ها ضخیم تر می باشد و در واقع فردی که این کار را بر عهده دارد، باید حتما این موارد را در نظر بگیرد. به همین دلیل معمولا در قسمت هایی که لزومی به برداشت کامل مو احساس نمی شود؛ موهای این قسمت از صورت را تنها با استفاده از قیچی کوتاه کرده و ظاهر مرتبی به آن، می بخشند.
آنچه که در پیرایش موی آقایان اهمیت دارد؛ یکی تجربه و تخصص آرایشگر و دیگری رعایت بهداشت می باشد. حتماً به آرایشگاه هایی مراجعه کنید که بهداشت فردی در آنجا به خوبی رعایت می شود. بهتر است وسایل شخصی مثل برس، قیچی، شانه دم باریک و... را همراه خود به آرایشگاه ببرید تا در مورد تمیز بودن آن ها، اطمینان کافی داشته باشید. سایر لوازم نیز مانند حوله و... بهتر است از نوع یکبار مصرف باشند.


تجربه و تخصص چیزی نیست که یک شبه به دست آید. معمولا آرایشگاه های حرفه ای مشتریان خاص خود را دارند و روز به روز هم بر تعداد آن ها، اضافه می‌ شود. یک آرایشگر باتجربه باید راحتی مراجعه کننده را در نظر گرفته و مدل موی مناسب را به او، پیشنهاد دهد.
البته آرایشگر قبل از اینکه کار کوتاهی مو را برای فرد انجام دهد؛ حتماً باید در مورد مدل انتخابی با مشتری صحبت کرده و در صورت رضایت کامل فرد، کار پیرایش را آغاز کند.
یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می‌ داند با هر مشتری در هر سن و سالی که هست، چطور رفتار کند. به عنوان مثال، حتماً باید مهارت ارتباط برقرار کردن با افراد مسن و کودکان خردسال را داشته باشد. چرا که کودکان معمولاً از محیط آرایشگاه و وسایل موجود در آن واهمه دارند. آرایشگر باید بتواند با مهارتی که در این زمینه دارد؛ کار کوتاهی مو را به راحتی برای کودک، انجام دهد.

مراحل مربوط به اصلاح ابروی آقایان | تیپ چین

مراحل مربوط به اصلاح ابروی آقایان

 

حتما شما هم تا به حال دیده اید که برخی از آقایان ابروهای بسیار پهن دارند که به چهره آن ها حالت خشنی می بخشد. در صورتی که ممکن است پشت این چهره به ظاهر خشن، یک دنیا احساسات و مهربانی نهفته باشد. اما می توانیم با استفاده از تکنیک های مربوط به اصلاح ابروی آقایان، حالت چهره را تغییر دهیم. برای این کار بهتر است مراحل زیر، انجام شود:

 

مرحله اول: آماده سازی پوست

 

توصیه می‌ شود قبل از اینکه برای رفتن به آرایشگاه تصمیم بگیرید؛ یک دوش آب گرم داشته باشید. آب گرم باعث می ‌شود پوست نرم تر شده و موها هم حالت انعطاف پذیرتری، داشته باشند. علاوه بر این، موی آقایان به دلیل اینکه ریشه ضخیم تری دارد، به کمک آب گرم می‌ تواند راحت تر از پوست، جدا شود.

بهتر است پس از گرفتن دوش آب گرم، پوست را هم لایه برداری کنید. می توانید از اسکراب های موجود در بازار استفاده کرده و حتی اگر این محصولات را در منزل ندارید، از اسکراب های مشابه خانگی مثل نمک و شکر، استفاده کنید. لایه برداری پوست مخصوصاً در ناحیه ابرو باعث می شود که موهای زائد و سست کنده شوند. فراموش نکنید که بعد از لایه برداری باید مجدداً آن ناحیه را با آب گرم، شستشو دهید.

 

مرحله دوم: مرتب کردن ابروها

 

برای اینکه ظاهر ابروها مرتب تر به نظر برسد، باید آن ها را به سمت بالا شانه کرده و سپس به طرفین و قسمت بیرونی صورت، هدایت کنید. استفاده مداوم از شانه ابرو باعث می‌ شود موها در همان حالت بمانند. این کار برای افرادی که قصد ندارند برای اصلاح ابرو به آرایشگاه مراجعه کنند، روش بسیار مناسبی می باشد.

پس از اینکه ابروها رو شانه زدید؛ از قیچی های کوچک مخصوص ابرو استفاده کرده و موهای قسمت بالای خط ابرو را قیچی بزنید. توجه داشته باشید کار قیچی کردن را باید دقیقا در ناحیه ای انجام دهید که در آنجا هیچ مویی رشد نمی کند. این کار را تا جایی ادامه بدهید که مطمئن شوید تمام موهای بلندتر از حد نرمال را کوتاه کرده اید.

حالا باید به سراغ مرتب کردن کمان ابرو بروید. این کار نیاز به دقت بالایی دارد چراکه حتی اگر یک اشتباه ساده انجام دهید، ظاهر ابروی شما به کل تغییر می کند.

پیرایش و اصلاح مو و ابرو اقایان | تیپ چین

به شخصه ترجیح می دهم کار اصلاح ابرو را به دستان توانمند آرایشگران حرفه ای، بسپارم. چرا که این کار هم به تجربه و هم به دقت و تخصص، نیازمند است. اما در هر صورت می توانید این کار را در منزل هم انجام دهید. البته شما باید وقت و تمرکز کافی را برای این کار، داشته باشید. قوانینی برای اصلاح موی ابرو وجود دارد که دانستن آن ها به شما کمک می کند بهتر بتوانید این کار را انجام دهید. این قوانین عبارتند از:

 

  1. یک خط فرضی در قسمت سوراخ بینی به صورت عمود در نظر بگیرید و این خط را طوری تصور کنید که امتداد آن به ابتدای رویش موهای ابرو، برسد. برای اینکه میزان خطای شما کمتر شود؛ می توانید از یک مداد برای این کار، استفاده کنید.
  2. اما قانون دوم مربوط به اصلاح ابرو به این صورت است که همان مداد مربوطه را به صورت اریب از سوراخ بینی و به سمت ابرو قرار می دهیم. جایی که مداد کمان ابرو را قطع می کند را باید قسمت تاج ابرو در نظر بگیرید. تاج ابرو معمولاً مرتفع ترین قسمت ابرو می باشد.
  3. قانون سوم را هم همیشه در نظر داشته باشید که کمان ابرو باید بین سوراخ بینی و گوشه خارجی چشم باشد و هرگز گوشه خارجی پیشانی نباید از این خط، پیشی بگیرد.
  4. و اما قانون چهارم به این صورت است که بین نقطه رویش ابرو و بالاترین قسمت گوش، موی ابرو نباید از این خط پایین تر باشد.

 

مرحله سوم: زیباسازی ابرو

 

حال که قسمت های مهم مربوط به اصلاح ابرو را انجام دادید؛ در این مرحله می توانید تمام موهایی که در محدوده کمان ابرو نیستند را حذف کنید. البته توصیه می کنیم کمان ابرو بیش از اندازه باریک نکنید چرا که حالت طبیعی آن را از بین می برد. هر چقدر چهره حالت طبیعی تری داشته باشد؛ از نظر معیارهای زیبایی، جذاب تر می باشد.

در این مرحله می توانید هر مویی که خارج از محدوده ابرو مشاهده کردید را با استفاده از موچین، بردارید. خیلی از افراد ترجیح می دهند موهایی که در وسط دو ابرو وجود دارد را هم با این روش، حذف کنند. این افراد تصور می کنند که با این کار جذاب تر خواهند شد. البته این مورد کاملا سلیقه ای است و انجام یا عدم انجام آن به حالت چهره شما، بستگی دارد.

 

معرفی روش های دیگر برای اصلاح ابرو

 

شما می توانید برای تمیز کردن موهای ریزی که در اطراف ابرو قرار دارند، از بند هم استفاده کنید. اگر تجربه انجام این کار را ندارید؛ بهتر است برای اولین بار انجام آن را به یک آرایشگر حرفه ای، بسپارید. کار بند انداختن با یک تکه نخ انجام می‌ شود. این روش سریع بوده و با درد مختصری، همراه است. البته که حذف موها با استفاده از بند باعث می ‌شود موها دیرتر رشد کنند و شما مدت زمان بیشتری از زیبایی ابروهایتان، لذت ببرید.

هرگز برای اصلاح ابرو در آرایشگاه ها خجالت نکشید. تقریباً تمامی آقایان این کار را به صورت روتین و دوره ای، انجام می دهند. اصلاح ابرو هم دقیقا همانند اصلاح مو جزئی از تمیزی و زیبایی چهره شما می باشد. بنابراین اگر انجام این کار برایتان در منزل دشوار است؛ حتماً به هنگام مراجعه به آرایشگاه برای کوتاهی موها، درخواست اصلاح ابرو هم داشته باشید. آرایشگر به خوبی می ‌داند چه فرم ابرویی برای چهره شما مناسب تر است. معمولاً این کار در آرایشگاه های مردانه با روش های مختلفی، انجام می گیرد.

نکات پیرایش موی آقایان  | تیپ چین

نکاتی در ارتباط با پیرایش موی آقایان

 

اگرچه شما می توانید اصلاح ابرو را در منزل و با کمی دقت و تمرکز انجام دهید اما پیرایش موها مقوله پیچیده تری دارد و کسی که در این حوزه آموزش ندیده باشد، نمی ‌تواند آن را به درستی انجام دهد. اگر کوتاهی موها به درستی انجام نگیرد؛ ظاهر مو حالت به هم ریخته و نامرتبی، خواهند داشت. علاوه بر این، اصلاح موهای ریز اطراف سر و گردن هم نیاز به تجربه و تبحر دارد.

بنابراین توصیه می‌ کنیم اگر در این زمینه آموزش ندیده اید، هرگز قیچی و شانه به دست نشوید و انجام این کار را به یک آرایشگر باتجربه و ماهر، بسپارید.

آرایشگاه تیپ چین با داشتن یک کادر تخصصی و حرفه ای قادر است کار پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت آقایان را با جدیدترین متد، انجام دهد. همچنین در تمامی مراحل انجام پیرایش مو، داشتن احساس آرامش و راحتی مراجعه‌کننده حتما در نظر گرفته می شود. در صورتی که تمایل داشته باشید کار کوتاهی مو و ابرو را در منزل انجام دهید؛ می توانید درخواست خود را برای این کار، ثبت کنید. آرایشگران مجموعه تیپ چین در اسرع وقت به محل انتخابی شما مراجعه کرده و تمامی خدمات مورد نیاز شما را در محل، انجام می دهند.

جالب است بدانید آرایشگاه تیپ چین علاوه بر خدمات مربوط به پیرایش مو و ابرو؛ سایر خدمات مثل ماساژ صورت، گریم و متعادل سازی چهره داماد و کوتاهی موی حیوانات را هم در برنامه خود دارد. بنابراین حتی اگر یک حیوان خانگی هم داشته باشید؛ می توانید برای اصلاح موی پت محبوبتان، او را به این آرایشگاه ببرید. این موضوع را در نظر داشته باشید که ارتباط برقرار کردن با یک حیوان خانگی نیاز به مهارت خاصی دارد و آرایشگران باتجربه تیپ چین، این مهارت را دارا هستند.

اصلاح صورت مردان | تیپ چین

اصلاح صورت مردان

 

این مورد هم همانند اصلاح ابرو و مو اهمیت زیادی دارد. اگر موهای صورت بیش از اندازه رشد کنند و حالت خاصی نداشته باشند؛ چهره فرد آشفته و نامنظم جلوه می کند. اگر طرفدار ریش های بلند هستید؛ می توانید با مرتب سازی آن ها یک ظاهر مردانه و جذاب، داشته باشید. از طرفی مدل های متفاوتی هم برای پیرایش و اصلاح صورت آقایان وجود دارد که باز هم باید با توجه به فرم چهره، انتخاب شود.

اگرچه خیلی از افراد ترجیح می‌ دهند که اصلاح صورت را به تنهایی انجام دهند اما در صورتی که وقت کافی برای این کار ندارید و یا آموزش تخصصی در این زمینه ندیده ‌اید؛ بهتر است این کار را به دستان حرفه ای یک آرایشگر آموزش دیده، بسپارید.

تغییر چهره تا حد زیادی وابسته به مدل انتخابی برای اصلاح موی صورت می باشد. تا حدی که افراد با استفاده از مدل های مختلف می توانند چهره های بسیار متفاوتی داشته باشند. بنابراین اگر از طرفداران تغییر و تحول هستید و دوست دارید از حالت یکنواختی خارج شوید؛ می توانید درخواست یک مدل اصلاح صورت متفاوت را داشته باشید.

نکات تکمیل اصلاح صورت آقایان | تیپ چین

نکات تکمیلی برای پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت

 

همانطور که در متن مقاله هم ذکر کردیم؛ توجه به نظافت شخصی در محیط آرایشگاه اهمیت زیادی دارد. چرا که برخی از بیماری ها مسری بوده و می توانند از طریق پوست هم منتقل شوند. خوشبختانه آرایشگاه تیپ چین تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و شما به عنوان مشتری هیچ نگرانی از این بابت، نخواهید داشت.

و اما مورد دوم که می تواند اطمینان خاطر برای شما مشتریان عزیز ایجاد کند، تخصصی بودن آرایشگاه است. آرایشگاه تیپ چین کادر حرفه ای و تخصصی دارد. به این معنا که شما می توانید با اطمینان از داشتن یک نتیجه رضایت بخش، کار کوتاهی و پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت را در این آرایشگاه تخصصی، انجام دهید.

امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن تیپ چین یکی دیگر از مزایای مهم این آرایشگاه است. بنابراین شما به راحتی می توانید در منزل و محیط کار خود نوبت را رزرو کنید. حتی در صورتی که نتوانید در نوبت تعیین شده به آرایشگاه مراجعه کنید، امکان کنسلی نوبت هم به راحتی فراهم می باشد.

یکی از موارد مهمی که به هنگام انتخاب آرایشگاه اهمیت دارد، به روز بودن است. خیلی از آرایشگاه ها هنوز هم از مدل های قدیمی برای پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت آقایان، استفاده می کنند. این مدل های منسوخ و قدیمی دیگر در دنیای مد و فشن جایی ندارند.

بنابراین کادر یک آرایشگاه تخصصی باید همواره با دنیای مدلینگ هماهنگ بوده و مدل های به روزی را به مشتریان خود، ارائه کند. معمولا نوجوانان و جوانان به هنگام رجوع به آرایشگاه درخواست مدل های جدید مخصوصا مدل های استفاده شده توسط سلبریتی ها و افراد مشهور را دارند. بر همین اساس آرایشگران همواره باید در حرفه خود، به روز باشند.

 

درباره تیپ چین

 

اپلیکیشن و وب سایت تیپ چین اولین مرجع ارائه خدمات زیبایی و آرایشگری مردانه در محل می باشد. خوشبختانه نصب این اپلیکیشن سریع و آسان است که می‌ تواند پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای متقاضیان باشد. ما در آرایشگاه تیپ چین تلاش می کنیم بتوانیم بهترین و مهمترین خدمات مربوط به پیرایش مو، ابرو و اصلاح صورت شما آقایان عزیز را به بهترین شیوه ممکن، انجام دهیم.

بنابراین اگر به یکباره به جشن تولد یا جلسه کاری مهمی دعوت شدید؛ هیچ نگران ظاهر خود نباشید. چرا که با وجود آرایشگاه تیپ چین می توانید حتی در محل و بدون مراجعه حضوری هم از خدمات مربوط به پیرایش مو و صورت، استفاده کنید.

خدمات پیرایش و اصلاح مو و صورت اقایان در منزل | تیپ چین

توصیه می کنیم برای راحتی بیشتر حتما اپلیکیشن تیپ چین را در تلفن های همراه خود، داشته باشید تا در هر موقعیتی بتوانید درخواست خود را ثبت کنید. شما حتی می توانید با مشاهده رزومه آرایشگر و همچنین سوابق و تصویر آنان، هر کدام را برای دریافت خدمات مورد نظر خود، انتخاب کنید.

با دریافت خدمات مربوط به پیرایش مو در محل کار و منزل خود به راحتی می توانید به کارهای شخصی خود رسیدگی کرده و نگران ترافیک و دیگر مسائل نباشید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :

لیست خدمات