header

خانه / کراتینه و رنگ مو

کراتینه و رنگ مو

هزینه تامین مواد(کراتینه و رنگ مو) بعهده مشتری می باشد.

کراتینه مو

اینکه موهای صاف و یا فر داشته باشید؛ کاملا سلیقه ای است اما خیلی از افراد تصور می کنند با موهای صاف می توانند چهره جذاب تری داشته باشند. به همین دلیل سعی می کنند برای رسیدن به این خواسته خود به سراغ انواع صاف کننده های مو بروند. اگرچه با استفاده از وسایلی مثل سشوار و اتوی مو می توانید موها را به خوبی صاف کنید، اما مشکلی که وجود دارد موقتی بودن این روش هاست. به همین دلیل امروزه از روش های مدرن تری همچون کراتینه مو برای حالت دهی و صاف کردن موها استفاده می ‌کنند.

نکته ای که برای انجام کراتینه مو وجود دارد، استفاده از مواد اولیه باکیفیت است. هرچقدر مواد مصرفی از درجه کیفیت بالاتری برخوردار باشد، ماندگاری این روش بیشتر می ‌شود. آقایان معمولاً برای صاف کردن موها به سراغ کراتین، گلت و... می روند. آرایشگاه های زیادی هستند که کار کراتینه و رنگ مو را انجام می ‌دهند اما توصیه می‌ کنیم تنها به سالن ‌هایی مراجعه کنید که افراد آموزش دیده و حرفه ای در کادر خود، داشته باشند.

حساسیت در انتخاب آرایشگاه به این دلیل اهمیت دارد که انجام کراتینه و رنگ مو مستقیما با سلامت پوست و موی شما در ارتباط است. بنابراین جدای از اینکه باید از بروز مشکلاتی مثل آلرژی، حساسیت های پوستی و... پیشگیری کنید؛ باید این اطمینان را داشته باشید که نتیجه کار کاملاً مورد رضایت شما، خواهد بود.

کراتینه و رنگ مو 1 - تیپ چین

پیرایش مو های فر و صاف نمودن انها یکی از مواردی است که بسیاری از اقایان در آرایشگاه مردانه به دنبال این خدمات هستند. امروزه از روش های مختلفی همچون کراتین، گلت، اتو و ... اقدام به صاف نمودن موها می توان نمود. روش های پیشین چون سشوار و اتو مو، زمان زیادی از یک آرایشگر را برای صاف کردن موها درگیر می نمودند اما گلت و کراتین می توانند این زمان را تا 60 درصد در سلمانی مردانه کاهش دهند.

کراتین به صورت کلی موجب صاف شدن موها می شود. لذا در این روش ها یک آرایشگر مردانه، از مواد کراتینه ابتدا بر روی موهای شما استفاده می نماید و سپس به کمک اتو مو یا سشوار اقدام به صاف نمودن موها می کند. پیرایش مردانه در این روش کار دشواری نیست زیرا موهای آقایان اغلب کوتاه بوده و زمانبر نمی باشد.

کراتینه و رنگ مو

روش کراتینه نمودن مو، باعث می شود تا در زمان پیرایش بهتر بتوانید به موهای خود حالت دهید، همچنین عوارض ناشی از اتو و سشوار مکرر مو را از بین می برد. 

کراتینه مو چیست و چه فوایدی دارد؟

درست مانند خانم ها، مو در آقایان نیز تاثیر زیادی روی ظاهر آن ها درد. به همین دلیل است که در سال های اخیر آقایان توجه بسیار زیادی به مدل موهای خود دارند و سعی می کنند در هر موقعیتی بهترین مدل مو را داشته باشند. کراتینه کردن مو باعث می شود موهای فر و مجعد حالت طبیعی تر و زیباتری پیدا کنند.

کراتین در واقع پروتئین های طبیعی مو هستند که باعث درخشندگی و نرمی موها می ‌شوند. زمانی که مو در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب و همچنین آلودگی و... قرار گیرد؛ این پروتئین ها شروع به تحلیل رفتن می کنند و نتیجه این می ‌شود که موهایی خشک، خشن و وز، داشته باشید. کراتینه مو روشی است که این پروتئین های مصنوعی را به موها اضافه کرده و کمک می کند موها بدون ذره ‌ای وزشدگی، لطافت و درخشندگی خود را بازیابند.

کراتین با تحریک کردن ساقه مو تاثیر بسیار خوبی در ترمیم موهای آسیب دیده دارد. علاوه بر این، زیبایی طبیعی که این روش به موها می بخشد، اصلاً با سایر روش ها قابل قیاس نیست. به طوری که اکثر افراد پس از انجام کراتینه مو احساس رضایت خاصی دارند.

اما کراتینه مو چه فوایدی دارد؟! اولین و مهمترین فایده ای که از کراتینه کردن مو عایدتان می شود، عدم نیاز به محصولات مختلف می باشد. اگر شما تا قبل از انجام کراتینه مو به سراغ محصولات مختلف برای صاف تر شدن و نرم شدن موهای خود بوده اید، دیگر با انجام این روش به هیچ کدام نیازی نخواهید داشت. شما با انجام کراتینه مو می توانید تا مدت ها موهایی خوش حالت و صاف داشته باشید، بدون اینکه برای شستشو به سراغ محصولات مخصوص بروید. این مورد هم صرفه اقتصادی داشته و هم در وقت و انرژی شما، صرفه جویی می کند.

کراتینه مو چیست؟ و چه فوایدی دارد؟

فایده مهم دیگری که کراتینه مو به دنبال دارد، طبیعی بودن آن است. در حقیقت تمامی محصولاتی که با استفاده از کراتین مو ساخته می شوند، دارای فرمولاسیون ویژه ای هستند که یک درمان شیمیایی بدون خطر برای مراقبت از مو را ایجاد می کنند. بنابراین شما بدون هیچ نگرانی از مضر بودن این روش، می ‌توانید به سراغ آن بروید.

زمانی که موها به واسطه کراتینه کردن صاف و خوش حالت شوند، دیگر دلیلی وجود ندارد که ساعت ها وقت با ارزش خود را صرف ایستادن جلوی آینه و حالت دهی به موهایتان کنید. چه بسا استفاده از سشوار و اتوی مو هم می تواند در درازمدت به ریشه مو، آسیب بزند. به همین دلیل توصیه می‌ شود از این وسایل حرارتی تا حد امکان کمتر استفاده کنید.

در هر صورت کراتینه مو باعث می شود برای مدت زمان نسبتا طولانی، موهایی عالی و خوش حالت داشته باشید، البته بدون اینکه از وسایل حرارتی برای این کار بهره بگیرید.

کراتینه و رنگ مو آقایان 2 - تیپ چین

همان طور که گفتیم؛ روش هایی که برای صاف شدن مو استفاده می شوند کاملا موقتی بوده و پس از دوش گرفتن از بین می روند. اما ترمیم و اصلاح موهای آسیب دیده با استفاده از کراتین می تواند اثرات طولانی تری داشته باشد. به طور کلی نتایج فوق العاده این روش درمانی حداکثر به مدت ۶ ماه روی موها باقی خواهد ماند. بنابراین اگر در طی این مدت به خوبی از موهای خود مراقبت کنید، دیگر مشکلاتی مثل  وزشدگی، خشکی و موخوره، نخواهید داشت.

با توجه به فوایدی که کراتین کردن موها دارند، این نکته را هم ذکر کنیم که برای انجام کراتین مو حتما باید به مراکز حرفه ای و تخصصی که در این زمینه سابقه کار دارند، مراجعه کنید. در این صورت است که فواید انجام این روش درمانی نصیبتان می ‌شود. متاسفانه برخی از آرایشگاه ها از مواد بی کیفیت و نامناسبی برای کراتینه موی آقایان استفاده می کنند که نتیجه ای جز آسیب به موها به دنبال نخواهد داشت. مشکلاتی که با استفاده از مواد اولیه نامرغوب می تواند برای فرد ایجاد شود شامل ریزش مو و یا چرب شدن بیش از اندازه موها می شود. بنابراین منطقی است که برای انجام این کار به افراد حرفه ای و سالن ‌های تخصصی، رجوع کنید.

کراتینه مو چگونه انجام می شود؟

نحوه کراتینه مو برای آقایان به این صورت است که ابتدا موها با یک شامپوی معمولی شسته می شوند تا چربی و آلودگی ها به خوبی از بین برود. پس از آن، موها کاملاً خشک شده و فرایند انجام کراتینه مو، آغاز می شود. در این مرحله موها با دقت به اندازه های نسبتاً مساوی و کوچک تقسیم بندی شده و موها از نزدیکی ریشه به مواد کراتین، آغشته می شود. این کار برای تمام قسمت های موی آقایان، انجام می شود.

بعد از اینکه تمامی موها به مواد کراتین آغشته شد؛ معمولاً آرایشگر اجازه می ‌دهد تا مواد کراتین برای مدت زمان مشخصی روی موها، باقی بماند. مدت زمان مورد نظر معمولا با توجه به جنس موهای مشتری و نوع مواد استفاده شده، متفاوت می باشد. در نهایت اتوکشی برای موها انجام شده و موها با آب ساده بدون استفاده از هیچ گونه شامپویی، آبکشی می شود. در آخر می توان موها را با گرمای ملایم سشوار، خشک کرد.

کل فرایند کراتینه مو دو الی سه ساعت زمان نیاز دارد. در صورتی که اگر شما بخواهید هر بار برای صاف کردن و حالت دهی موها از انواع سرم مو، ماسک مو، شامپو و نرم کننده استفاده کنید، زمان زیادی را هدر خواهید داد.

انجام کراتینه مو در منزل | تیپ چین

انجام کراتینه مو در منزل

توصیه ما برای انجام کراتینه مو مخصوصا اگر قرار است برای اولین بار این کار را انجام دهید، رجوع به سالن های آرایشی است. اما خوشبختانه برخی از آرایشگاه ها امکان ارائه خدمات در محل را هم در مجموعه خدمات قابل ارائه خود به مشتری، دارند. به این ترتیب شما حتی در منزل هم می توانید در خواست انجام این کار را داشته باشید. خوشبختانه آرایشگاه تیپ چین با داشتن کادر تخصصی و حرفه ای؛ قادر است کار کراتینه و رنگ مو را برای شما مشتریان عزیز در محل مورد نظرتان، به راحتی انجام دهد.

نکاتی که در زمینه کراتینه مو باید بدانید:

  • بعد از کراتینه کردن موها و برای ماندگاری بیشتر این روش؛ بهتر است از شامپو و ماسک موی مخصوص موهای کراتین شده، استفاده کنید.

  • معمولاً کراتینه کردن مو هزینه بر است اما اگر بخواهید این روش را با استفاده از ماسک و محصولات مراقبتی طی مدت زمان طولانی مقایسه کنید؛ متوجه خواهید شد که انجام این روش در درازمدت می ‌تواند برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد.

  • افرادی که موهای کراتین شده دارند، باید مراقبت خوبی از موها داشته باشند. این موضوع مخصوصاً به هنگام شنا کردن در استخر و دریا اهمیت دوچندانی پیدا می کند. چرا که آب استخر یا دریا تاثیر مخربی روی کراتینه مو دارد.

  • توصیه می کنیم حتماً در مورد کیفیت ماده استفاده شده برای کراتینه کردن موهای خود اطمینان پیدا کنید، چرا که برخی از مواد کراتینه حاوی ماده شیمیایی مضری هستند که باعث ایجاد آلرژی و تحریک پوست می شوند.

  • توجه داشته باشید که اگر مواد کراتینه استاندارد و باکیفیت نباشد، ممکن است باعث ایجاد سوختگی در مو یا پوست سر شود. اینجاست که باز هم اهمیت مراجعه به سالن های آرایشی معتبر و حرفه ای، پررنگ تر می شود.

  • به طورکلی موهایی که صاف و لخت باشند، کم حجم تر از موهای فر و مجعد به نظر می رسند. بنابراین تصور نکنید که با انجام کراتینه کردن موها از حجم واقعی موهای شما، کم شده است.

  • زمانی که موهای خود را کراتینه می ‌کنید؛ بهتر است تا سه روز موها را شستشو ندهید. شستشوی زودهنگام موها عمر کراتین را کوتاه می کند. در واقع بهتر است موها تا سه روز هیچ رطوبتی نداشته باشند. علاوه بر این، بهتر است از کش مو و محصولاتی که باعث کشیده شدن موها می ‌شوند، تا ۴۸ ساعت خودداری کنید.

هزینه انجام کراتینه مو مردان چقدر است؟ | تیپ چین

هزینه انجام کراتینه مو مردان چقدر است؟

تعیین هزینه برای کراتینه مو با توجه به عوامل مختلفی صورت می گیرد. مهمترین عامل در تعیین هزینه، حجم موهاست. علاوه بر این، مواد اولیه استفاده شده هم می تواند روی قیمت، تاثیرگذار باشد. بنابراین نمی توان یک قیمت واحد برای تمامی افراد با مدل موهای متفاوت، پیشنهاد داد. برخی افراد موهای بلندتری دارند و بنابراین برای کراتینه کردن نیاز به مواد بیشتری می باشد.

انجام خدمات رنگ مو برای آقایان

در گذشته خدمات مربوط به رنگ کردن موها تنها مختص خانم‌ ها بود، اما امروزه در آرایشگاه های مردانه هم این خدمات، ارائه می شود. به طور کلی، در بین آقایان رنگ جوگندمی مو جذابیت زیادی دارد. به همین دلیل یک آرایشگاه مردانه ممکن است مراجعه کنندگان زیادی برای دریافت خدمات مربوط به رنگ مو، داشته باشد.

علاوه بر زیبایی که رنگ مو به موها می بخشد، خیلی افراد تمایل دارند موهای سفید و خاکستری خود را با استفاده از یک رنگ تیره تر، پنهان کنند. واقعیت این است که با رنگ کردن موها سن آقایان کمتر نشان داده می‌ شود. بنابراین جوان تر به نظر می رسند و می توانند از نظر ظاهری، جذاب تر باشند.

مورد مهمی که در زمینه رنگ کردن موها وجود دارد، استفاده از رنگ موهای باکیفیت و فاقد آمونیاک می باشد. به طور کلی، رنگ کردن مکرر موها باعث خشکی و زبری آن ها می ‌شود اما اگر بتوانید محصولات باکیفیتی استفاده کنید، کمتر شاهد بروز این عوارض خواهید بود. آرایشگاه تیپ چین با استفاده از متریال بسیار باکیفیت؛ کلیه خدمات مربوط به رنگ مو را برای آقایان، انجام می دهد.

به طور کلی رنگ هایی که حاوی ویتامین ای (E) هستند، می توانند بدون ایجاد عوارض نامطلوب، رنگ موها را به رنگ دلخواه درآورند. البته برای اینکه رنگ موی دلخواه خود را داشته باشید؛ باید حتماً به آرایشگرهای کاربلد و باسابقه، رجوع کنید. چرا که ذره ای تغییر در فرمولاسیون رنگ مو، موجب روشن تر و یا تیره تر شدن رنگ موها خواهد شد.

خدمات رنگ مو آقایان | تیپ چین

نکته ای که در ارتباط با موهای رنگ شده وجود دارد، نحوه مراقبت از آن هاست. مویی که رنگ می شود نیاز به مراقبت ویژه ای دارد. چرا که از مواد شیمیایی خاصی برای این کار استفاده شده است. البته کیفیت مواد مصرفی تا حدی می تواند نتیجه مطلوب و مورد انتظار را برای شما، به دنبال داشته باشد. اما در هر صورت نیاز است که با استفاده از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و یا نرم کننده ها؛ از خشک شدن و وزشدگی موهای رنگ شده، جلوگیری کنید.

متاسفانه خیلی از افراد پس از انجام کراتینه یا رنگ مو، از ریزش موها شکایت دارند. این موضوع بیشتر به کیفیت مواد مصرفی برمی گردد. علاوه بر این، اگر آرایشگر در مورد مدت زمان قرارگیری مواد کراتینه و یا رنگ مو روی موها تصمیم درستی نگرفته باشد، شاهد عوارضی از این دست هستیم. به همین دلیل باز هم تاکید می کنیم برای اینکه دچار عوارضی مثل ریزش مو و یا خشکی مو نشوید، باید به سراغ افراد حرفه ای و آموزش دیده بروید.

جدای از تبحر آرایشگر؛ سالن آرایشی هم باید از لحاظ بهداشتی در درجه بالایی قرار داشته باشد. چه بسا افراد با هدف دریافت خدمات مربوط به آرایش و پیرایش موها به یک سالن آرایشی مراجعه کرده و به انواع بیماری ‌ها، دچار شوند. خوشبختانه سالن آرایشی تیپ چین تمامی پروتکل های بهداشتی را در ارتباط با مشتریان رعایت کرده و از محصولات یکبار مصرف برای انجام خدمات مربوط به آرایش و پیرایش آقایان، استفاده می کند.

رنگ مو

امروزه در آرایشگاه مردانه توسط یک آرایشگر مردانه مجرب، انواع خدمات همچون رنگ نمودن موها انجام می شود. با در نظر گرفتن این مهم که رنگ جو گندمی موها جذابیت زیادی دارد اما خیلی از آقایان در قالب پیرایش مردانه تمایل دارند تا موهای سفید و یا خاکستری خود را با رنگ کردن تغییر داده و سن خود را کمتر نشان دهند. در همین راستا از انواع رنگ موهای مردانه استفاده می نمایند تا ظاهر خود را تغییر داده که جوان تر به نظر برسند.

کراتینه و رنگ مو 2 - تیپ چین

زیبایی موهای جو گندمی یا رنگ اولیه موها در پیرایش مردانه:

اگر شما نیز قصد رنگ نمودن موهای سفید خود را داشتید؛ لازم است که در نظر داشته باشید در سلمانی مردانه از آرایشگر خود درخواست نمایید تا از رنگ موهایی استفاده نماید که فاقد آمونیاک باشد. در واقع هر اندازه در رنگ مو شما ویتامین E بیشتر باشد برای سلامت و درخشش مو ها نیز تاثیر بهتری خواهد داشت. البته این مورد به تنهایی کافی نیست و نقش آمونیاک را نیز نباید فراموش نمایید. به صورت کلی بین رنگ موهای بانوان و آقایان یک تفاوت بزرگ وجود دارد. در رنگ مو خانم ها، رنگ مو طبیعی به کمک رنگ شیمیایی از بین می رود اما این مورد در آقایان به صورت عکس است. به عبارت دیگر با حفظ رنگ مو طبیعی، تنها تارهای سفید و خاکستری تغییر رنگ داده می شوند. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو، می بایست جهت پیرایش و آرایش از رنگ های فاقد آمونیاک و حاوی ویتامین E استفاده کرد.

پیرایش و آرایش موهای مردانه نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد لذا برای این مورد، آرایشگر های کاربلد و با سابقه می توانند نقش اساسی ایفا نمایند.

آرایشگران تیپ چین متخصص در زمینه کراتینه موی فر و رنگ موی آقایان آماده ارائه خدمات در منزل یا محل مورد نظر شما هستند.

 

بهترین رنگ مو برای آقایان چیست؟ | تیپ چین

بهترین رنگ مو برای آقایان چیست؟

معمولا اکثر آقایان برای طبیعی جلوه دادن موها اقدام به رنگ کردن موها کرده و تنها درخواستی که از آرایشگر دارند، پوشش موهای سفید و خاکستری آن ها می باشد. اما در این بین افرادی هم هستند که قصد دارند رنگ موی کاملا خاص و منحصر به فرد، داشته باشند. رنگ موهایی که متداول نیستند، می ‌توانند به نوعی جلب توجه کرده و یک ظاهر و استایل خاص برای فرد، ایجاد کنند.

ممکن است مشتری درخواست رنگ کردن تکه ای موها را داشته باشد. در هر صورت تبعیت از دنیای فشن و مدلینگ می تواند در انتخاب افراد، تاثیرگذار باشد. بنابراین یک آرایشگر باتجربه و حرفه ای باید بتواند نیاز مشتری را به‌ خوبی، پاسخگو باشد.

انجام خدماتی مثل کراتین و رنگ مو نسبت به دیگر خدمات مثل پیرایش و کوتاهی موی آقایان، حساسیت بیشتری دارد. بنابراین تنها سالن هایی که به صورت حرفه‌ ای فعالیت دارند، قادر به ارائه چنین خدماتی هستند. این نکته را هم ذکر کنیم که تمامی هزینه های مربوط به مواد استفاده شده برای کراتینه و یا رنگ کردن موها، به عهده آرایشگر می باشد. معمولاً آرایشگران قبل از مراجعه مشتری رنگ مو و مواد اولیه مربوطه را از بهترین برندهای موجود در بازار، تهیه می کنند.

کراتینه و رنگ مو | تیپ چین

آرایشگاه تیپ چین علاوه بر انجام کراتینه و رنگ مو برای آقایان؛ سایر خدمات را هم ارائه می کند. به عنوان مثال، اگر مراسم و یا جشن خاصی در پیش دارید، می ‌توانید روی گریمورهای حرفه ای این آرایشگاه، حساب ویژه‌ ای باز کنید. دیگر خدمات مثل کوتاهی موی حیوانات خانگی، ماساژ پوست، پاکسازی پوست، استفاده از ماسک صورت، اصلاح موی صورت و ابرو، کوتاهی موی آقایان و... نیز در آرایشگاه تیپ چین، انجام می شود.

حتی اگر بخواهید تمامی این خدمات در منزل و یا محل انتخابی شما انجام شود، کاملاً بلامانع است. به این صورت که پس از رزرو نوبت؛ آرایشگران در ساعت و روز مقرر شده به محل انتخابی شما رجوع کرده و هر گونه خدماتی که مد نظر داشته باشید، انجام خواهند داد.

رزرو نوبت برای آرایشگاه تیپ چین، به آسانی قابل انجام است. برای این کار می توانید از طریق اپلیکیشن و یا از طریق وب سایت تیپ چین، اقدام کنید. حتی امکان لغو نوبت رزرو شده هم وجود دارد. بنابراین هیچ نگرانی از این بابت، نخواهید داشت.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :

ثبت سفارش

لیست قیمت کراتینه و رنگ مو

رنگ بدون دکلره برای موهای کوتاه قیمت : 400,000 تومان

رنگ بدون دکلره برای موهای بلند قیمت : 650,000 تومان

رنگ به همراه دکلره برای موهای کوتاه قیمت : 1,050,000 تومان

رنگ به همراه دکلره برای موهای بلند قیمت : 1,560,000 تومان

کراتینه برای موهای کوتاه قیمت : 900,000 تومان

کراتین برای موهای متوسط(تا روی سر شانه) قیمت : 1,450,000 تومان

کراتینه برای موهای بلند (پایین تر از سر شانه) قیمت : 2,500,000 تومان

کراتینه و رنگ مو

ثبت سفارش

هزینه تامین مواد(کراتینه و رنگ مو) بعهده مشتری می باشد.

کراتینه مو

اینکه موهای صاف و یا فر داشته باشید؛ کاملا سلیقه ای است اما خیلی از افراد تصور می کنند با موهای صاف می توانند چهره جذاب تری داشته باشند. به همین دلیل سعی می کنند برای رسیدن به این خواسته خود به سراغ انواع صاف کننده های مو بروند. اگرچه با استفاده از وسایلی مثل سشوار و اتوی مو می توانید موها را به خوبی صاف کنید، اما مشکلی که وجود دارد موقتی بودن این روش هاست. به همین دلیل امروزه از روش های مدرن تری همچون کراتینه مو برای حالت دهی و صاف کردن موها استفاده می ‌کنند.

نکته ای که برای انجام کراتینه مو وجود دارد، استفاده از مواد اولیه باکیفیت است. هرچقدر مواد مصرفی از درجه کیفیت بالاتری برخوردار باشد، ماندگاری این روش بیشتر می ‌شود. آقایان معمولاً برای صاف کردن موها به سراغ کراتین، گلت و... می روند. آرایشگاه های زیادی هستند که کار کراتینه و رنگ مو را انجام می ‌دهند اما توصیه می‌ کنیم تنها به سالن ‌هایی مراجعه کنید که افراد آموزش دیده و حرفه ای در کادر خود، داشته باشند.

حساسیت در انتخاب آرایشگاه به این دلیل اهمیت دارد که انجام کراتینه و رنگ مو مستقیما با سلامت پوست و موی شما در ارتباط است. بنابراین جدای از اینکه باید از بروز مشکلاتی مثل آلرژی، حساسیت های پوستی و... پیشگیری کنید؛ باید این اطمینان را داشته باشید که نتیجه کار کاملاً مورد رضایت شما، خواهد بود.

کراتینه و رنگ مو 1 - تیپ چین

پیرایش مو های فر و صاف نمودن انها یکی از مواردی است که بسیاری از اقایان در آرایشگاه مردانه به دنبال این خدمات هستند. امروزه از روش های مختلفی همچون کراتین، گلت، اتو و ... اقدام به صاف نمودن موها می توان نمود. روش های پیشین چون سشوار و اتو مو، زمان زیادی از یک آرایشگر را برای صاف کردن موها درگیر می نمودند اما گلت و کراتین می توانند این زمان را تا 60 درصد در سلمانی مردانه کاهش دهند.

کراتین به صورت کلی موجب صاف شدن موها می شود. لذا در این روش ها یک آرایشگر مردانه، از مواد کراتینه ابتدا بر روی موهای شما استفاده می نماید و سپس به کمک اتو مو یا سشوار اقدام به صاف نمودن موها می کند. پیرایش مردانه در این روش کار دشواری نیست زیرا موهای آقایان اغلب کوتاه بوده و زمانبر نمی باشد.

کراتینه و رنگ مو

روش کراتینه نمودن مو، باعث می شود تا در زمان پیرایش بهتر بتوانید به موهای خود حالت دهید، همچنین عوارض ناشی از اتو و سشوار مکرر مو را از بین می برد. 

کراتینه مو چیست و چه فوایدی دارد؟

درست مانند خانم ها، مو در آقایان نیز تاثیر زیادی روی ظاهر آن ها درد. به همین دلیل است که در سال های اخیر آقایان توجه بسیار زیادی به مدل موهای خود دارند و سعی می کنند در هر موقعیتی بهترین مدل مو را داشته باشند. کراتینه کردن مو باعث می شود موهای فر و مجعد حالت طبیعی تر و زیباتری پیدا کنند.

کراتین در واقع پروتئین های طبیعی مو هستند که باعث درخشندگی و نرمی موها می ‌شوند. زمانی که مو در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب و همچنین آلودگی و... قرار گیرد؛ این پروتئین ها شروع به تحلیل رفتن می کنند و نتیجه این می ‌شود که موهایی خشک، خشن و وز، داشته باشید. کراتینه مو روشی است که این پروتئین های مصنوعی را به موها اضافه کرده و کمک می کند موها بدون ذره ‌ای وزشدگی، لطافت و درخشندگی خود را بازیابند.

کراتین با تحریک کردن ساقه مو تاثیر بسیار خوبی در ترمیم موهای آسیب دیده دارد. علاوه بر این، زیبایی طبیعی که این روش به موها می بخشد، اصلاً با سایر روش ها قابل قیاس نیست. به طوری که اکثر افراد پس از انجام کراتینه مو احساس رضایت خاصی دارند.

اما کراتینه مو چه فوایدی دارد؟! اولین و مهمترین فایده ای که از کراتینه کردن مو عایدتان می شود، عدم نیاز به محصولات مختلف می باشد. اگر شما تا قبل از انجام کراتینه مو به سراغ محصولات مختلف برای صاف تر شدن و نرم شدن موهای خود بوده اید، دیگر با انجام این روش به هیچ کدام نیازی نخواهید داشت. شما با انجام کراتینه مو می توانید تا مدت ها موهایی خوش حالت و صاف داشته باشید، بدون اینکه برای شستشو به سراغ محصولات مخصوص بروید. این مورد هم صرفه اقتصادی داشته و هم در وقت و انرژی شما، صرفه جویی می کند.

کراتینه مو چیست؟ و چه فوایدی دارد؟

فایده مهم دیگری که کراتینه مو به دنبال دارد، طبیعی بودن آن است. در حقیقت تمامی محصولاتی که با استفاده از کراتین مو ساخته می شوند، دارای فرمولاسیون ویژه ای هستند که یک درمان شیمیایی بدون خطر برای مراقبت از مو را ایجاد می کنند. بنابراین شما بدون هیچ نگرانی از مضر بودن این روش، می ‌توانید به سراغ آن بروید.

زمانی که موها به واسطه کراتینه کردن صاف و خوش حالت شوند، دیگر دلیلی وجود ندارد که ساعت ها وقت با ارزش خود را صرف ایستادن جلوی آینه و حالت دهی به موهایتان کنید. چه بسا استفاده از سشوار و اتوی مو هم می تواند در درازمدت به ریشه مو، آسیب بزند. به همین دلیل توصیه می‌ شود از این وسایل حرارتی تا حد امکان کمتر استفاده کنید.

در هر صورت کراتینه مو باعث می شود برای مدت زمان نسبتا طولانی، موهایی عالی و خوش حالت داشته باشید، البته بدون اینکه از وسایل حرارتی برای این کار بهره بگیرید.

کراتینه و رنگ مو آقایان 2 - تیپ چین

همان طور که گفتیم؛ روش هایی که برای صاف شدن مو استفاده می شوند کاملا موقتی بوده و پس از دوش گرفتن از بین می روند. اما ترمیم و اصلاح موهای آسیب دیده با استفاده از کراتین می تواند اثرات طولانی تری داشته باشد. به طور کلی نتایج فوق العاده این روش درمانی حداکثر به مدت ۶ ماه روی موها باقی خواهد ماند. بنابراین اگر در طی این مدت به خوبی از موهای خود مراقبت کنید، دیگر مشکلاتی مثل  وزشدگی، خشکی و موخوره، نخواهید داشت.

با توجه به فوایدی که کراتین کردن موها دارند، این نکته را هم ذکر کنیم که برای انجام کراتین مو حتما باید به مراکز حرفه ای و تخصصی که در این زمینه سابقه کار دارند، مراجعه کنید. در این صورت است که فواید انجام این روش درمانی نصیبتان می ‌شود. متاسفانه برخی از آرایشگاه ها از مواد بی کیفیت و نامناسبی برای کراتینه موی آقایان استفاده می کنند که نتیجه ای جز آسیب به موها به دنبال نخواهد داشت. مشکلاتی که با استفاده از مواد اولیه نامرغوب می تواند برای فرد ایجاد شود شامل ریزش مو و یا چرب شدن بیش از اندازه موها می شود. بنابراین منطقی است که برای انجام این کار به افراد حرفه ای و سالن ‌های تخصصی، رجوع کنید.

کراتینه مو چگونه انجام می شود؟

نحوه کراتینه مو برای آقایان به این صورت است که ابتدا موها با یک شامپوی معمولی شسته می شوند تا چربی و آلودگی ها به خوبی از بین برود. پس از آن، موها کاملاً خشک شده و فرایند انجام کراتینه مو، آغاز می شود. در این مرحله موها با دقت به اندازه های نسبتاً مساوی و کوچک تقسیم بندی شده و موها از نزدیکی ریشه به مواد کراتین، آغشته می شود. این کار برای تمام قسمت های موی آقایان، انجام می شود.

بعد از اینکه تمامی موها به مواد کراتین آغشته شد؛ معمولاً آرایشگر اجازه می ‌دهد تا مواد کراتین برای مدت زمان مشخصی روی موها، باقی بماند. مدت زمان مورد نظر معمولا با توجه به جنس موهای مشتری و نوع مواد استفاده شده، متفاوت می باشد. در نهایت اتوکشی برای موها انجام شده و موها با آب ساده بدون استفاده از هیچ گونه شامپویی، آبکشی می شود. در آخر می توان موها را با گرمای ملایم سشوار، خشک کرد.

کل فرایند کراتینه مو دو الی سه ساعت زمان نیاز دارد. در صورتی که اگر شما بخواهید هر بار برای صاف کردن و حالت دهی موها از انواع سرم مو، ماسک مو، شامپو و نرم کننده استفاده کنید، زمان زیادی را هدر خواهید داد.

انجام کراتینه مو در منزل | تیپ چین

انجام کراتینه مو در منزل

توصیه ما برای انجام کراتینه مو مخصوصا اگر قرار است برای اولین بار این کار را انجام دهید، رجوع به سالن های آرایشی است. اما خوشبختانه برخی از آرایشگاه ها امکان ارائه خدمات در محل را هم در مجموعه خدمات قابل ارائه خود به مشتری، دارند. به این ترتیب شما حتی در منزل هم می توانید در خواست انجام این کار را داشته باشید. خوشبختانه آرایشگاه تیپ چین با داشتن کادر تخصصی و حرفه ای؛ قادر است کار کراتینه و رنگ مو را برای شما مشتریان عزیز در محل مورد نظرتان، به راحتی انجام دهد.

نکاتی که در زمینه کراتینه مو باید بدانید:

  • بعد از کراتینه کردن موها و برای ماندگاری بیشتر این روش؛ بهتر است از شامپو و ماسک موی مخصوص موهای کراتین شده، استفاده کنید.

  • معمولاً کراتینه کردن مو هزینه بر است اما اگر بخواهید این روش را با استفاده از ماسک و محصولات مراقبتی طی مدت زمان طولانی مقایسه کنید؛ متوجه خواهید شد که انجام این روش در درازمدت می ‌تواند برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد.

  • افرادی که موهای کراتین شده دارند، باید مراقبت خوبی از موها داشته باشند. این موضوع مخصوصاً به هنگام شنا کردن در استخر و دریا اهمیت دوچندانی پیدا می کند. چرا که آب استخر یا دریا تاثیر مخربی روی کراتینه مو دارد.

  • توصیه می کنیم حتماً در مورد کیفیت ماده استفاده شده برای کراتینه کردن موهای خود اطمینان پیدا کنید، چرا که برخی از مواد کراتینه حاوی ماده شیمیایی مضری هستند که باعث ایجاد آلرژی و تحریک پوست می شوند.

  • توجه داشته باشید که اگر مواد کراتینه استاندارد و باکیفیت نباشد، ممکن است باعث ایجاد سوختگی در مو یا پوست سر شود. اینجاست که باز هم اهمیت مراجعه به سالن های آرایشی معتبر و حرفه ای، پررنگ تر می شود.

  • به طورکلی موهایی که صاف و لخت باشند، کم حجم تر از موهای فر و مجعد به نظر می رسند. بنابراین تصور نکنید که با انجام کراتینه کردن موها از حجم واقعی موهای شما، کم شده است.

  • زمانی که موهای خود را کراتینه می ‌کنید؛ بهتر است تا سه روز موها را شستشو ندهید. شستشوی زودهنگام موها عمر کراتین را کوتاه می کند. در واقع بهتر است موها تا سه روز هیچ رطوبتی نداشته باشند. علاوه بر این، بهتر است از کش مو و محصولاتی که باعث کشیده شدن موها می ‌شوند، تا ۴۸ ساعت خودداری کنید.

هزینه انجام کراتینه مو مردان چقدر است؟ | تیپ چین

هزینه انجام کراتینه مو مردان چقدر است؟

تعیین هزینه برای کراتینه مو با توجه به عوامل مختلفی صورت می گیرد. مهمترین عامل در تعیین هزینه، حجم موهاست. علاوه بر این، مواد اولیه استفاده شده هم می تواند روی قیمت، تاثیرگذار باشد. بنابراین نمی توان یک قیمت واحد برای تمامی افراد با مدل موهای متفاوت، پیشنهاد داد. برخی افراد موهای بلندتری دارند و بنابراین برای کراتینه کردن نیاز به مواد بیشتری می باشد.

انجام خدمات رنگ مو برای آقایان

در گذشته خدمات مربوط به رنگ کردن موها تنها مختص خانم‌ ها بود، اما امروزه در آرایشگاه های مردانه هم این خدمات، ارائه می شود. به طور کلی، در بین آقایان رنگ جوگندمی مو جذابیت زیادی دارد. به همین دلیل یک آرایشگاه مردانه ممکن است مراجعه کنندگان زیادی برای دریافت خدمات مربوط به رنگ مو، داشته باشد.

علاوه بر زیبایی که رنگ مو به موها می بخشد، خیلی افراد تمایل دارند موهای سفید و خاکستری خود را با استفاده از یک رنگ تیره تر، پنهان کنند. واقعیت این است که با رنگ کردن موها سن آقایان کمتر نشان داده می‌ شود. بنابراین جوان تر به نظر می رسند و می توانند از نظر ظاهری، جذاب تر باشند.

مورد مهمی که در زمینه رنگ کردن موها وجود دارد، استفاده از رنگ موهای باکیفیت و فاقد آمونیاک می باشد. به طور کلی، رنگ کردن مکرر موها باعث خشکی و زبری آن ها می ‌شود اما اگر بتوانید محصولات باکیفیتی استفاده کنید، کمتر شاهد بروز این عوارض خواهید بود. آرایشگاه تیپ چین با استفاده از متریال بسیار باکیفیت؛ کلیه خدمات مربوط به رنگ مو را برای آقایان، انجام می دهد.

به طور کلی رنگ هایی که حاوی ویتامین ای (E) هستند، می توانند بدون ایجاد عوارض نامطلوب، رنگ موها را به رنگ دلخواه درآورند. البته برای اینکه رنگ موی دلخواه خود را داشته باشید؛ باید حتماً به آرایشگرهای کاربلد و باسابقه، رجوع کنید. چرا که ذره ای تغییر در فرمولاسیون رنگ مو، موجب روشن تر و یا تیره تر شدن رنگ موها خواهد شد.

خدمات رنگ مو آقایان | تیپ چین

نکته ای که در ارتباط با موهای رنگ شده وجود دارد، نحوه مراقبت از آن هاست. مویی که رنگ می شود نیاز به مراقبت ویژه ای دارد. چرا که از مواد شیمیایی خاصی برای این کار استفاده شده است. البته کیفیت مواد مصرفی تا حدی می تواند نتیجه مطلوب و مورد انتظار را برای شما، به دنبال داشته باشد. اما در هر صورت نیاز است که با استفاده از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و یا نرم کننده ها؛ از خشک شدن و وزشدگی موهای رنگ شده، جلوگیری کنید.

متاسفانه خیلی از افراد پس از انجام کراتینه یا رنگ مو، از ریزش موها شکایت دارند. این موضوع بیشتر به کیفیت مواد مصرفی برمی گردد. علاوه بر این، اگر آرایشگر در مورد مدت زمان قرارگیری مواد کراتینه و یا رنگ مو روی موها تصمیم درستی نگرفته باشد، شاهد عوارضی از این دست هستیم. به همین دلیل باز هم تاکید می کنیم برای اینکه دچار عوارضی مثل ریزش مو و یا خشکی مو نشوید، باید به سراغ افراد حرفه ای و آموزش دیده بروید.

جدای از تبحر آرایشگر؛ سالن آرایشی هم باید از لحاظ بهداشتی در درجه بالایی قرار داشته باشد. چه بسا افراد با هدف دریافت خدمات مربوط به آرایش و پیرایش موها به یک سالن آرایشی مراجعه کرده و به انواع بیماری ‌ها، دچار شوند. خوشبختانه سالن آرایشی تیپ چین تمامی پروتکل های بهداشتی را در ارتباط با مشتریان رعایت کرده و از محصولات یکبار مصرف برای انجام خدمات مربوط به آرایش و پیرایش آقایان، استفاده می کند.

رنگ مو

امروزه در آرایشگاه مردانه توسط یک آرایشگر مردانه مجرب، انواع خدمات همچون رنگ نمودن موها انجام می شود. با در نظر گرفتن این مهم که رنگ جو گندمی موها جذابیت زیادی دارد اما خیلی از آقایان در قالب پیرایش مردانه تمایل دارند تا موهای سفید و یا خاکستری خود را با رنگ کردن تغییر داده و سن خود را کمتر نشان دهند. در همین راستا از انواع رنگ موهای مردانه استفاده می نمایند تا ظاهر خود را تغییر داده که جوان تر به نظر برسند.

کراتینه و رنگ مو 2 - تیپ چین

زیبایی موهای جو گندمی یا رنگ اولیه موها در پیرایش مردانه:

اگر شما نیز قصد رنگ نمودن موهای سفید خود را داشتید؛ لازم است که در نظر داشته باشید در سلمانی مردانه از آرایشگر خود درخواست نمایید تا از رنگ موهایی استفاده نماید که فاقد آمونیاک باشد. در واقع هر اندازه در رنگ مو شما ویتامین E بیشتر باشد برای سلامت و درخشش مو ها نیز تاثیر بهتری خواهد داشت. البته این مورد به تنهایی کافی نیست و نقش آمونیاک را نیز نباید فراموش نمایید. به صورت کلی بین رنگ موهای بانوان و آقایان یک تفاوت بزرگ وجود دارد. در رنگ مو خانم ها، رنگ مو طبیعی به کمک رنگ شیمیایی از بین می رود اما این مورد در آقایان به صورت عکس است. به عبارت دیگر با حفظ رنگ مو طبیعی، تنها تارهای سفید و خاکستری تغییر رنگ داده می شوند. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو، می بایست جهت پیرایش و آرایش از رنگ های فاقد آمونیاک و حاوی ویتامین E استفاده کرد.

پیرایش و آرایش موهای مردانه نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد لذا برای این مورد، آرایشگر های کاربلد و با سابقه می توانند نقش اساسی ایفا نمایند.

آرایشگران تیپ چین متخصص در زمینه کراتینه موی فر و رنگ موی آقایان آماده ارائه خدمات در منزل یا محل مورد نظر شما هستند.

 

بهترین رنگ مو برای آقایان چیست؟ | تیپ چین

بهترین رنگ مو برای آقایان چیست؟

معمولا اکثر آقایان برای طبیعی جلوه دادن موها اقدام به رنگ کردن موها کرده و تنها درخواستی که از آرایشگر دارند، پوشش موهای سفید و خاکستری آن ها می باشد. اما در این بین افرادی هم هستند که قصد دارند رنگ موی کاملا خاص و منحصر به فرد، داشته باشند. رنگ موهایی که متداول نیستند، می ‌توانند به نوعی جلب توجه کرده و یک ظاهر و استایل خاص برای فرد، ایجاد کنند.

ممکن است مشتری درخواست رنگ کردن تکه ای موها را داشته باشد. در هر صورت تبعیت از دنیای فشن و مدلینگ می تواند در انتخاب افراد، تاثیرگذار باشد. بنابراین یک آرایشگر باتجربه و حرفه ای باید بتواند نیاز مشتری را به‌ خوبی، پاسخگو باشد.

انجام خدماتی مثل کراتین و رنگ مو نسبت به دیگر خدمات مثل پیرایش و کوتاهی موی آقایان، حساسیت بیشتری دارد. بنابراین تنها سالن هایی که به صورت حرفه‌ ای فعالیت دارند، قادر به ارائه چنین خدماتی هستند. این نکته را هم ذکر کنیم که تمامی هزینه های مربوط به مواد استفاده شده برای کراتینه و یا رنگ کردن موها، به عهده آرایشگر می باشد. معمولاً آرایشگران قبل از مراجعه مشتری رنگ مو و مواد اولیه مربوطه را از بهترین برندهای موجود در بازار، تهیه می کنند.

کراتینه و رنگ مو | تیپ چین

آرایشگاه تیپ چین علاوه بر انجام کراتینه و رنگ مو برای آقایان؛ سایر خدمات را هم ارائه می کند. به عنوان مثال، اگر مراسم و یا جشن خاصی در پیش دارید، می ‌توانید روی گریمورهای حرفه ای این آرایشگاه، حساب ویژه‌ ای باز کنید. دیگر خدمات مثل کوتاهی موی حیوانات خانگی، ماساژ پوست، پاکسازی پوست، استفاده از ماسک صورت، اصلاح موی صورت و ابرو، کوتاهی موی آقایان و... نیز در آرایشگاه تیپ چین، انجام می شود.

حتی اگر بخواهید تمامی این خدمات در منزل و یا محل انتخابی شما انجام شود، کاملاً بلامانع است. به این صورت که پس از رزرو نوبت؛ آرایشگران در ساعت و روز مقرر شده به محل انتخابی شما رجوع کرده و هر گونه خدماتی که مد نظر داشته باشید، انجام خواهند داد.

رزرو نوبت برای آرایشگاه تیپ چین، به آسانی قابل انجام است. برای این کار می توانید از طریق اپلیکیشن و یا از طریق وب سایت تیپ چین، اقدام کنید. حتی امکان لغو نوبت رزرو شده هم وجود دارد. بنابراین هیچ نگرانی از این بابت، نخواهید داشت.


اشتراک در شبکه های اجتماعی :

لیست خدمات