header

خانه / لیست مطالب آموزشی / انواع مدل مو برای موهای صاف

انواع مدل مو برای موهای صاف

تعداد بازدید : 9939 تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
در دنیای پرشتاب امروز، اکثر آقایان وقت ندارند ساعت ها جلوی آینه بمانند و موهای خود را حالت دهند. با این حال، هر مردی می خواهد ظاهر خوبی داشته باشد. اگر موهای صاف دارید، بسیار خوش شانس هستید، مدل موی مناسب شما با استفاده از چند محصول مهم برای حالت دهی، موهای شما را در عرض چند دقیقه و یا حتی چند ثانیه مرتب می کند. این مدل موهای ساده و کم هزینه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

در دنیای پرشتاب امروز، اکثر آقایان وقت ندارند ساعت ها جلوی آینه بمانند و موهای خود را حالت دهند. با این حال، هر مردی می خواهد ظاهر خوبی داشته باشد. اگر موهای صاف دارید، بسیار خوش شانس هستید، مدل موی مناسب شما با استفاده از چند محصول مهم برای حالت دهی، موهای شما را در عرض چند دقیقه و یا حتی چند ثانیه مرتب می کند. این مدل موهای ساده و کم هزینه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

1.مدل (Slick Back)

یکی از ساده ترین مدل موها برای مردانی که موهای صاف دارند، پشت مو صاف است و جذابیت بی نظیری دارد. این حالت فوری جلوه ای زیبا به ظاهر شما می بخشد. برای ایجاد پشت مو صاف و کلاسیک تنها چیزی که نیاز دارید یک شانه و ژل مرطوب است. اطمینان حاصل کنید که از یک محصول با جلای براق بیشتر استفاده می کنید.

مدل (Slick Back)

2.مدل ( Quiff)

مدل موی ساق بلند هرگز برای مردان از مد نمی افتد. این به این دلیل است که ظاهری متنوع دارد که برای هر گروه سنی مناسب است. و بسته به ضخامت موهای خود، از اسپری نمک دریا، یا ژل برای شکل دادن به مو استفاده کنید.

مدل ( Quiff)

3.مدل (half up،halfdown)

مدل موهای نیمه بالا و پایین از آنجا که قسمت پایینی شل شده است، چشم به سمت پایین کشیده شده است و این  باعث می شود که صورت شما بلندتر و باریک تر به نظر برسد. با این حال، بستن نیمه بالایی، موهای شما را به یک شکل مردانه زیبا و با ظرافت تبدیل می کند. این بهترین عملکرد را به موهای شما می دهد، با حداقل تلاش و زمان ممکن.

مدل (half up،halfdown)

4. مدل (pompadour)

مدل موی پومپادور به دلیل حجم و قد معروف است. اطمینان حاصل کنید که موهای خود را کوتاهتر کرده و حجم آن را در قسمت جلویی بالای موهای خود ایجاد کنید. این تضاد بین این دو است که جلوه شکوهمندی را ایجاد می کند. پومپادور برای مردانی که نمی خواهند موهای خود را بلند کنند یا سبک مینیمالیستی ترجیح می دهند ایده آل است.

مدل (pompadour)

5.مدل (side part)

یک مدل مو پیچیده و بامزه، که قسمت جانبی همه کاره است زیرا تقریباً با هر شکل صورت، از مستطیل تا مثلث و بلند مناسب است. سبک بندی این مدل نیز ساده است  قسمت جدا کننده و شانه خود را از آنجا پیدا کنید. بسیاری از مردان موهای خود را از طرف اشتباه جدا می کنند، بنابراین اگر حجم موهای سمت جلو شما کم است این نوع از مدل مو بهترین نوع مدل برای شما خواهد بود. سعی کنید موها را از طرف دیگر جدا کنید و به موهای خود حالت دهید.

مدل (side part)

6. مدل (Ivy league)

یک مدل موی کوتاه از پشت و پهلو است که برای اکثر مردان مناسب است. Ivy League برای هر مناسبتی به کار می رود و به راحتی می توان موهای صاف را به این شکل حالت داد؛ تنها چیزی که نیاز دارید یک ژل حالت دهنده است.

مدل (Ivy league)

7.مدل (Swept-Swept)

یک حاشیه راهی عالی برای متعادل کردن فرم صورت است و مناسب موهای متوسط ​​است. برای به دست آوردن این مدل، موهای خود را از یک طرف جدا کرده و به صورت مورب به جلو بکشید. از یک اسپری مو استفاده کنید تا موهایتان را در جای خود ثابت نگه دارد، بدون اینکه حاشیه شما خیلی سفت و یا تیز به نظر برسد.

مدل (Swept-Swept)

8.مدل (Blow Out)

مدل مو محبوب در دهه 90، مدل موهای کوتاه تا متوسط ​​است که همه چیز حجم دارد. مانند مدل موی کویف، این فوق العادس است زیرا چهره شما را بلندتر نشان می دهد. ایده آل برای موهای ضخیم و صاف، ایجاد آن ساده است. موهای خود را با استفاده از یک برس گرد موهای خود را خشک کنید تا تارها بلند شوند، سپس کمی ژل بزنید تا حالت آن مشخص شود.

مدل (Blow Out)

9.مدل (French crop)

این مدل از مو به دلایلی کلاسیک است. تقریباً برای هر شکل صورت مناسب است و همچنین برای پنهان کردن موهای نازک و یا کاهش دیده شدن خط مو بسیار مناسب است. اما با طول کمی بیشتر در حاشیه، این مدل مو بسیار مدرن و شیک است. در حالی که این مدل از مو را می توان با موهای طبیعی خود به صورت  صاف حالت دهید، و فقط  با استفاده از سشوار و اسپری به موهای خود حالت دهید و طبق سلیقه خود به آنها نقش دهید.

مدل (French crop)


اشتراک در شبکه های اجتماعی :