header

خانه / لیست مطالب آموزشی / توصیه های مهم درباره آرایش داماد برای مراسم دامادی

توصیه های مهم درباره آرایش داماد برای مراسم دامادی

تعداد بازدید : 3876 تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
توصیه های مهم به دامادها برای مراسم دامادی و نکات مربوط به انتخاب آرایشگر برای آقایان و تمهیداتی که پوست صورت خود را تا روز مراسم، در زیباترین حالت ممکن قرار دهید...

همه چیز درباره آرایش داماد و نکات مربوط به انتخاب آرایشگر

در زندگی افراد، ازدواج رویدادی است برجسته و مهم. همه می کوشند برای ازدواج خود بهترین شرایط را فراهم آورند و برای آقایان، این مساله در حساسیت آرایش داماد تجلی می یابد. افرادی که تا پیش از این صرفا برای رفع نیاز به آرایشگر مراجعه می کردند

آرایش داماد در محل

 حالا می کوشند از یک الی دو ماه باقی مانده به مراسم، پوست خود را شاداب و سلامت ساخته و بهترین ظاهر ممکن را از خود به نمایش بگذارند. در این نوشته، نکاتی ارائه می دهیم که رعایت آن ها به شما کمک می کند برای دریافت خدمات آرایش داماد، آرایشگر بهتری پیدا کنید و علاوه بر این، با یک سری تمهیدات، پوست ص

ورت خود را تا روز مراسم، در زیباترین حالت ممکن قرار دهید. به خصوص در صورتی که مراسم دامادی در پیش دارید، مطالعه سطرهای پیش رو برای شما فوق العاده مفید به فایده خواهد بود.

 

مقدمه؛ منظور از آرایش داماد چیست؟

زیبایی و خوب به نظر آمدن، احساسی نیست که تنها در خانم ها و یا به اصطلاح سلبریتی‌ها (celebrities) وجود داشته باشد. به همین خاطر در چند سال اخیر، شاهد هستیم که خدماتی از قبیل آرایش داماد در محل و به طور کلی آرایش داماد، متقاضی زیادی پیدا کرده است. در ادامه به نکات فنی این آرایش می پردازیم اما در ابتدا باید بگوییم آرایش داماد، با آن چه تحت عنوان آرایش عروس شناخته می شود، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

به بیان دقیق تر، آرایش عروس گل درشت است و هرفردی که به چهره و ظاهر او نگاه کند، باید متوجه ساعات متمادی که آرایشگر صرف زیباسازی او کرده بشود (این ماهیت استاندارد آرایش عروس است). اما در آرایش داماد کار به کل تفاوت می کند. به این معنی که صورت و موی داماد کاملا طبیعی به نظر می رسد (باید طبیعی به نظر برسد) و آرایشگر تلاش کرده از مشکلاتی نظیر گودی زیر چشم، خشکی پوست، تفاوت رنگ قسمت های مختلف صورت و تعرق نامطلوب که فلاش دوربین را در عکس انعکاس می دهد جلوگیری به عمل آورد.

مخلص کلام اینکه، منظور از آرایش داماد، قراردادن نوعی گریم هنرمندانه و مخفی، روی صورت است.

 

 این مطلب را از دست ندهید: آشنایی کامل با پاکسازی پوست آقایان 

 

نکات مربوط به آرایش داماد

حال که با کلیت مطلب آشنا شدیم، زمان ارائه یک سری توصیه مشخص به منظور ارتقای سلامت و شادابی پوست داماد و البته راهنمایی او در امر انتخاب آرایشگر مناسب دامادی است. هرچند که این توصیه ها برای ایجاد تغییر چشمگیر به یک الی دو ماه زمان احتیاج دارند اما، در صورتی که مراسم شما این زمان باقی نیست، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. از همین امروز مراقبت را آغاز کنید.

1. مواد شیمیایی را از صورت خود دور کنید

ماسک های طبیعی معجزه می کنند. متناسب با شرایط صورت خود ماسک انتخاب کنید و طبق تجویز، آن را روی صورت خود قرار دهید. برای در اختیار داشتن ماسک مناسب، هم می توانید به آرایشگرهای متخصص مراجعه کنید و هم امکان دریافت نسخه از پزشک های فعال در همین زمینه مقدور است. اما به خاطر داشته باشید بهره گیری از مواد شیمیایی ریسک و خطربالایی دارد. در نتیجه، روی ظاهر خود در مراسم عروسی قمار نکنید.

2. با پوست خود مهربان باشید

آقایان معمولا هیچ گونه حساسیتی روی پوست خود ندارند و با هر وسیله ای ریش می تراشند و با هر شوینده ای صورت خود را پاک می کنند. در صورتی که علاقه دارید به عنوان داماد ظاهر مناسبی از خود به نمایش بگذارید، از امروز تا لحظه مراسم، پیش از قراردادن هر وسیله و ماده ای روی صورت (تیغ، ریش تراش، مواد شوینده و غیره) به آثاری که دارد فکر کنید.

3. نوشیدنی‌های سالم مصرف کنید

آن چه می خورید و می نوشید به طور مستقیم در چهره تجلی دارد. در صورتی که هشت هفته مانده به مراسم، به صورت روز در میان، نوشیدنی های طبیعی میل کنید، نتیجه روی صورت فوق العاده خواهد بود.

4. پوست خود را مرطوب نگاه دارید

پس از هر بار استحمام، نسبت به تامین رطوبت پوست خود اقدام کنید. بانوان این کار را به طور طبیعی با شیر و موز انجام می دهند (ماسک های طبیعی برپایه این دوماده می سازند)، اما اگر شما صورتی پرمو دارید، استفاده از موز توصیه نمی شود زیرا روی موهای صورت تاثیر منفی دارد.

5. آرایش صورت منظم

اگر اهل صاف کردن صورت خود هستید، پیش از مراسم باید صورت خود را کاملا به شرایط عادت دهید. توصیه این است که حداکثر یک هفته و حداقل دو روز پیش از مراسم صورت خود را اصلاح کنید و این بازه زمانی به طور منظم در مدت زمانی مشخص تکرار شده باشد (به عنوان مثال اگر یک ماه تا مراسم باقی است، شما هفته ای یک بار یا هر دو روز یک بار به طور منظم تا مراسم اصلاح کنید تا صورت شما به شرایط عادت کند).

6. از آفتاب بپرهیزید

در روزهای منتهی به مراسم، تا حد امکان پوست خود را دربرابر آفتاب مجهز نگه دارید و اجازه ندهید آفتاب کیفیت و شفافیت صورت را دچار مشکل کند.

7. به طور منظم به آرایشگاه بروید

موها مانند تمامی اعضای بدن شما، زنده هستند. در نتیجه می توانید آن ها را پرورش داده و در شرایط بهتری قرار دهید. برای مو این کار با آرایش منظم و دنبال کردن یک سری اصل مشخص عملی می شود. توصیه ما این است که برای دست یابی به بهترین نتیجه، از هشت هفته پیش از مراسم، آرایشگر خود را انتخاب کنید و با مراجعه منظم به او، بهترین شرایط را برای موهای خود فراهم آورید.

به خاطر داشته باشید، برای راحتی بیشتر و کسب نتیجه بهتر، می توانید متقاضی سرویس آرایش داماد در محل باشید. با این کار عملا شما برای مراسم خود یک آرایشگر اختصاصی استخدام کرده اید. او فرصت کافی را دارد تا صورت شما را بشناسد و چند و چون آن ارتباط برقرار کند. در نتیجه، در روز موعود، بهترین کیفیت را از خود نشان می دهد.

امیدواریم این نوشته اطلاعات مفیدی درباره آرایش داماد، آرایش داماد در منزل و مجموعه اقداماتی که به سلامت و شادابی پوست و ظاهر داماد منجر می شود، در اختیار شما قرار داده باشد. برای پرسش و کسب اطلاعات بیشتر، همواره می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 این مطلب را از دست ندهید: نکات کلیدی در گریم داماد 

 

 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :