header

خانه / لیست مطالب آموزشی / ارائه ی به روزترین خدمات تخصصی و حرفه ای توسط آرایشگر آقا

ارائه ی به روزترین خدمات تخصصی و حرفه ای توسط آرایشگر آقا

تعداد بازدید : 4156 تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
در گذشته دکان های سلمانی مردانه برای اصلاح مو رایج بود. با مقتضیات جدید زندگی و سبک های خاص روز که برای جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، آرایش آقایان تبدیل به رشته ای تخصصی و حرفه ای شده است که حضور در دوره های کارورزی حرفه ای در مراکز آموزشی معتبر را برای هر آرایشگر آقا الزامی می سازد.

در گذشته دکان های سلمانی مردانه برای اصلاح مو رایج بود. نکته جالب اینکه سلمانی مخصوص آقایان بوده. هرچند تعدادی از سلمان ها محل ثابتی داشتند و بقیه به صورت گشتی در معابر شلوغ و قهوه خانه ها پاتوق کرده و به فعالیت می پرداختند. این افراد در کنار آرایشگری کوتاهی مو کارهای دیگری مانند حجامت، دندان پزشکی و درمان های ساده دیگری انجام می دادند.

در عصر حاضر، با مقتضیات جدید زندگی و سبک های خاص روز که برای جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، آرایش و خدمات زیبایی دیگر در انحصار بانوان قرار ندارد و آرایش آقایان تبدیل به رشته ای تخصصی و حرفه ای شده است که حضور در دوره های کارورزی حرفه ای در مراکز آموزشی معتبر را برای هر آرایشگر آقا الزامی می سازد.

آرایشگر آقا

خدمات آرایشی و سلمانی مردانه امروز

امروزه خدمات آرایشی آقایان از حد اصلاح و پیرایش مو پا را فراتر گذاشته و حیطه های جدیدی همچون سلامت پوست و مو، ویتامینه و ماسک صورت، اصلاح ابرو، گریم و اصلاح چهره، رنگ و مش، کراتینه، مانیکور و خیلی خدمات متنوع دیگر را شامل می شود. امروزه ابزار کار آرایشگر های آقا بسیار فراتر از قیچی و شانه و حوله و شامپو ست. با توجه به تنوع و گستردگی نیاز های روز، یک آرایشگر آقا برای تامین خدمات مورد نیاز مشتریان خود باید با تمامی حوزه های حرفه ای و جدید و به روز آقایان آشنایی کامل داشته باشد و برای کسب مهارت و تخصص لازم باید دوره های آموزشی و کارورزی مربوطه را گذرانده باشد.

 

 این مطلب را از دست ندهید: کوتاهی موی سالمندان در منزل 

 

مدل های جدید و خاص مو برای اکثر جوانان جالب توجه هستند و ارائه ی این سبک های خاص اصلاح و براشینگ مو نیازمند تبحر آرایشگر است.

برخی از آقایان جوان علاوه بر مدل های جدید مو به انواع رنگ ها و مش های مو نیز علاقه دارند. در اکثر آرایشگاه های مردانه که بیشتر با اصطلاح سالن از آن یاد می شود، خدمات مربوط به رنگ و مش نیز ارائه می شود. انتخاب رنگ مناسب و روش بکارگیری رنگ روی موها و مقدار مواد مورد استفاده، همگی از جمله  وظایف حرفه ای یک آرایشگر هستند تا به مو و ریشه ی آن آسیبی وارد نشود و رنگ مورد نظر با بهترین کیفیت به دست آید.

در عین حال کراتینه و ویتامینه ی مو نیز از جمله­ی خدمات متداولی است که این روزها توسط آرایشگر آقا برای متقاضیان ارائه می شود و در میان افرادی که به سلامت و شادابی موی خود اهمیت می دهند طرفداران بسیاری دارد، به خصوص افرادی که نگران ریزش موهای خود هستند.

بسیاری از آقایان جوان علاوه بر مدل های موی جدید و جذاب، به شفاف و جوان سازی پوست خود اهمیت می دهند و امروزه از یک آرایشگر آقای حرفه ای انتظار می رود علاوه بر سبک های جدید اصلاح و براشینگ مو، با انواع روش های رسیدگی به پوست و ماسک های مناسب پوست های مختلف و روش های پاکسازی پوست و بر طرف کردن جاهای جوش و رفع جوش های سر سیاه آشنایی داشته باشد. به علاوه ی ماسک های مختلف، انواع کرم های مناسب نیز در سالن های آرایشی برای آقایان عرضه می شود. ماساژ صورت نیز طرفداران بسیاری دارد که توسط آرایشگر آقای دوره دیده برای متقاضیان ارائه می شود.

 

 این مطلب را از دست ندهید: از بین بردن مشکلات رایج مو در مردان 

 

رسیدگی به ابروها و فرم دادن و مرتب کردن آن ها نیز از جمله خدماتی است که این روز ها برای آقایان نیز ارائه می شود و تعداد طرفداران آن کم نیست. اصلاح ابروی پیوندی و متقارن کردن ابرو ها و هماهنگ تر کردن آن با چهره، تاثیر به سزایی در جذابیت و نفوذ چهره دارد و برای بسیاری از جوانان مطلوب و جذاب است.

از جمله ی سایر خدمات مهم و متداولی که توسط یک آرایشگر آقا در سالن های زیبایی آقایان ارائه می شود، گریم و اصلاح چهره است که بیشتر برای مراسم های خاصی همچون مراسم عروسی و برای داماد ارائه می شود. اصلاح کم پشتی مو نیز در همین حیطه قرار می گیرد.

اگر شما نیز برای خدمات آرایشی آقایان در جستجوی آرایشگر آقای حرفه ای و متخصص در انواع زمینه های مدرن و به روز آرایشی و پیرایشی هستید، بدون شک مهارت آرایشگر، هزینه ی خدمات ارائه شده و زمان و مکان ارائه ی خدمات برای شما حائز اهمیت خواهد بود. داشتن اپلیکیشنی که همه ی این اطلاعات را به طور جامع در اختیار شما قرار دهد و دسترسی شما را به آرایشگر آقای حرفه ای و متخصص، در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت در محل مورد نظر شما امکان پذیر سازد، قطعا بسیار جالب توجه خواهد بود.

ایده های خلاقانه و جدید در هر حوزه ای خیلی زود مخاطبان خوش ذوق و نوآور را به خود جلب کرده و جایگاه شایسته ی خود را در بازار رقابتی عصر حاضر به دست می آورند. با افزایش روز افزون کارکرد های گسترده ی اینترنت و دنیای مجازی، اپلیکیشن های مختلف و خلاقانه توانسته اند پاسخگوی نیاز های متنوع مخاطبان بوده و دسترسی سریع به خدمات را برای کاربران فراهم آورند.

در این میان حوزه ی آرایش و پیرایش آقایان یکی از پر مخاطب ترین نیاز های به روز جوانان در عصر حاضر است که عرصه ی جدیدی برای ارائه ی خدمات پیشرفته و سریع برای متقاضیان فراهم آورده است. شرکت تیپ چین، استارت آپ خدمات آرایشی و پیرایشی آقایان در محل، توانسته است با ارائه ی اپلیکیشنی جدید و کاربردی دسترسی سریع و آسان به آرایشگر آقای متخصص و حرفه ای را برای متقاضیان انواع خدمات آرایشی و پیرایشی آقایان فراهم آورد. جنبه ی خاص و بسیار جالب توجه اپلیکیشن تیپ چین این است که خدمات تخصصی و حرفه ای را با ارائه این خدمات در محل مورد نظر متقاضیان در هم آمیخته است تا بیشترین کارایی و سهولت را برای کاربران تامین کند. در عین حال ارائه به موقع و مقرون به صرفه بودن خدماتی که تیپ چین ارائه می کند یکی دیگر از مزایای بکارگیری این اپلیکیشن بسیار کاربردی است.

 

 این مطلب را از دست ندهید: با زاویه سازی فک قدرت مردانه خود را به رخ بکشید 

 

با توجه به اهمیت مقوله های مرتبط با سلامت پوست و مو و زیبایی و در عین حال با توجه به اهمیت نکات بهداشتی مرتبط با این حوزه، بکار گیری مجموعه ای از بهترین آرایشگر های آقای دوره دیده و متخصص و ارائه ی خدماتی جامع و حرفه ای در محل مورد نظر متقاضی، از جمله ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن تیپ چین است.

نصب سریع و آسان این اپلیکیشن پاسخگوی طیف وسیعی از نیاز های متقاضیان آرایشگر آقا و خدمات آرایشی و پیرایشی حرفه ای مختلف خواهد بود.

 

 این مطلب را از دست ندهید: کوتاهی موی نوزاد در منزل 

 

 این مطلب را از دست ندهید: خدمات مانیکور مردانه سلامت دست‌هایتان را تضمین می‌کند 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :