header

خانه / لیست مطالب آموزشی / با هم به آرایشگاه مردانه می رویم

با هم به آرایشگاه مردانه می رویم

تعداد بازدید : 3691 تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
جشن عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین مراسمات عروس و داماد است. از آنجایی که تمامی لحظات این جشن ثبت می شود، بنابراین داشتن چهره ای زیبا و آراسته برای عروس و داماد بسیار مهم است. در نتیجه انتخاب آرایشگاه مردانه و آرایشگر حرفه ای برای داماد هم به اندازه عروس مهم است.

انتخاب بهترین آرایشگاه مردانه

برگزاری جشن عروسی در ایران یکی از آرزوهای عروس و داماد است. عروس و داماد و همچنین خانواده های هر دو تمام سعی و تلاش خود را به کار میگیرند تا مراسم عروسی فرزندانشان به خوبی و بدون هیچ عیب و نقصی برگزار شود. جشن عروسی برای عروس و داماد شبی مبارک و زیباست. چرا که آنها می خواهند زندگی خود را با شور و شادی و عشق شروع کنند و راهی خانه مستقل خود شوند. به همین خاطر است که عروس و داماد می خواهند در زیباترین شب زندگی خود به بهترین شکل خود را آراسته کنند و مانند جواهری در شب بدرخشند. و همچنین به قول معروف، خاص و تک باشند. این کار به عهده آرایشگر و به عبارتی دیگر، به عهده آرایشگاه مردانه و همچنین آرایشگاه زنانه است. در مراسم جشن عروسی عوامل بسیاری دست به دست هم می دهند تا این شب مبارک را به شبی خاطره ساز برای عروس و داماد و همچنین مهمانان آنها تبدیل کند. عواملی مانند سالن پذیرایی مناسب، آرایشگاه مردانه و زنانه بی نظیر، آتلیه و فیلمبردار کاربلد، انتخاب لباس های شیک و... می تواند در برگزاری جشن عروسی به بهترین شکل ممکن تاثیر چشمگیری دارند. یکی از مهم ترین این عوامل انتخاب آرایشگاه مردانه و زنانه خوب است. هنگامی که مراسم شروع می شود و عروس و داماد وارد مجلس می شوند، اولین چیزی که به چشم می آید ظاهر و به خصوص چهره آنهاست. از آنجایی که عروس و داماد از مهمترین و اصلی ترین افراد جشن به حساب می آید و تمام توجه مهمانان به آن دو نفر است، بنابراین، زیبایی و آراستگی عروس و داماد به یک اندازه حائز اهمیت است و لازم است در انتخاب آرایشگر و آرایشگاه مردانه و زنانه بسیار وسواس و حساسیت به خرج داد. احتمالا بسیاری از افراد گمان می کنند که فقط زیبایی عروس مهم است. اما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که این باور اشتباه است و به همان اندازه که زیبایی عروس اهمیت دارد، زیبایی داماد نیز مهم است. امروزه، آرایشگاه مردانه در همه جا یافت می شود. اما این دلیل نمی شود که شما چشم بسته آرایشگاهی را انتخاب کرده و خود را به دست آن بسپارید. با تیپ چین همراه باشید تا با خدماتی که آرایشگاه مردانه برای داماد ارائه می دهد، آشنا شوید.

نمایی از یک آرایشگاه مردانه

بررسی خدماتی که آرایشگر در آرایشگاه مردانه برای داماد ارائه می شوند

در آرایشگاه مردانه به منظور تغییر چهره و زیبایی داماد در بهترین شب زندگی اش، خدمات مختلفی ارائه می شوند. همه این امور برای خاص شدن وی در جشن عروسی اش انجام می شوند. اولین اقدامی که در آرایشگاه مردانه برای داماد انجام می شود، پاکسازی پوست است. آرایشگر در آرایشگاه مردانه برای اثر گذاری بیشتر، از پاکسازی و قرار دادن ماسک بر روی صورت وی است. این کار باعث می شود پوست داماد روشن شود و البته برای گریم کردن آماده شود. در آرایشگاه مردانه از لوازم آرایش مخصوص آقایان نیز استفاده می شود. از دیگر اقداماتی که آرایشگاه مردانه برای داماد انجام می دهد، کاشت مو موقت و یا رنگ کردن آن است. البته ممکن است برخی از دامادها به این کار احتیاجی نداشته باشند اما به طور کلی، کاشت مو یکی از اقداماتی است که آرایشگر بنا به خواست داماد انجام می دهد. در نهایت، بخش پایانی کار داماد اصلاح و حالت دادن موهای وی است. تمامی این اقدامات منجر به زیبایی و تغییر چهره داماد می شود. حالت دادن مو به هیچ وجه کار ساده ای نیست. ِیک آرایشگر حرفه ای در آرایشگاه مردانه به خوبی می داند که حالت دادن مو باید بر اساس حالت چهره داماد انجام شود. پس باید مدلی را برای موهای داماد در نظر بگیرد که متناسب به حالت چهره او باشد و اصطلاحا، مدل موی در نظر گرفته شده، به او بیاید. اصلاح و کوتاهی مو، کاشت مو و رنگ کردن آن در صورت خواست داماد، سشوار کشیدن، استفاده از ژل یا تافت و یا حتی چسب مو در آرایشگاه مردانه برای داماد انجام می شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که یک آرایشگاه مردانه خوب، آرایشگر خوب و با اخلاق را نیز می طلبد. چرا که آقای داماد قرار است در آن روز چندین ساعات اولیه روز جشن عروسی اش را با وی می گذراند. بنابراین، برای انتخاب آرایشگاه مردانه برای داماد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

خدمات آرایشگاه مردانه برای داماد

لوازم مورد استفاده در آرایشگاه مردانه برای داماد

کیفیت لوازم و مواد آرایشی مورد استفاده در آرایشگاه مردانه برای گریم و به طور کلی، آماده سازی داماد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای مثال، مواد موجود در آرایشگاه مردانه برای حالت دهی به موهای داماد باید کیفیت بالایی داشته باشند. در غیر این صورت موهای داماد ممکن است وسط جشن عروسی و یا حتی حین فیلمبرداری در باغ یا آتلیه خراب شود و یا حالت زیبای اولیه خود را از دست بدهد. به همین خاطر این موضوع برای داماد بسیار نگران کننده می باشد. یا اگر مواد مورد استفاده در آرایشگاه مردانه برای گریم داماد بسیار مهم است. مخصوصا در روزهای گرم تابستانی ممکن است داماد حین رقص عرق کند. در صورتی که مواد روی صورت او برای گریم از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، با عرق کردن به حالت وحشتناکی تبدیل می شود. در فصل های سرد هم با آمدن باران در جشن عروسی ممکن است مواد روی صورت خراب شوند.

 

 این مطلب را از دست ندهید: نکات کلیدی در گریم داماد 

 

جمع بندی

نکته ای دیگر که در انتخاب آرایشگاه مردانه مهم است این است که آرایشگاه مورد نظر آرایشگر و کارکنان خوش برخوردی داشته باشند. بهتر است قبل از اینکه آرایشگاه مردانه مراسم عروسی خود را انتخاب کنید کارشان را امتحان کنید. اگرچه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش راه های تبلیغ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، هر آرایشگاه مردانه نمونه کارهای خود را به اشتراک می گذارند. نکته دیگری که گفتنش خالی از لطف نیست این است که شما می توانید مدل و یا اقداماتی که فکر می کنید در زیبایی شما تاثیر می گذارند را با آرایشگر خود مطرح کنید. پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب آرایشگاه مردانه اصلا عجله نکنید. تاثیر انتخاب آرایشگاه مردانه را می توانید بعدها در عکس ها و فیلم جشن عروسی خود ببینید و لذت ببرید.  

انتخاب آرایشگاه مردانه برای داماد

 

 این مطلب را از دست ندهید: تجهیزات مورد نیاز یک آرایشگاه مردانه 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :