header

خانه / لیست مطالب آموزشی / مدل موی مناسب صورت های گرد آقایان

مدل موی مناسب صورت های گرد آقایان

تعداد بازدید : 2061 تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
مدل مو برای آقایان مرتبا به روز شده و هر روز شاهد مدل های جدید تری هستیم. یک مدل موی مناسب می تواند چهره را تا چند درجه تغییر دهد و حتی سن یک فرد را کمتر و یا بیشتر از سن واقعی خودش، نشان دهد. انتخاب مدل مویی که متناسب با فرم صورت باشد؛ می تواند باعث جذابیت بیشتر چهره شود. در این مقاله قصد داریم بهترین و جدیدترین مدل موی مناسب صورت های گرد آقایان را ذکر کنیم.

مدل مو  برای آقایان مرتبا به روز شده و هر روز شاهد مدل های جدید تری هستیم. یک مدل موی مناسب می تواند چهره را تا چند درجه تغییر دهد و حتی سن یک فرد را کمتر و یا بیشتر از سن واقعی خودش، نشان دهد. انتخاب مدل مویی که متناسب با فرم صورت باشد؛ می تواند باعث جذابیت بیشتر چهره شود. در این مقاله قصد داریم بهترین و جدیدترین مدل موی مناسب صورت های گرد آقایان را ذکر کنیم.

آشنایی با انواع مدل موی مناسب برای مردان با چهره های گرد

مدل موی مناسب برای آقایان با صورت های گرد بسته به اینکه اضافه وزن دارند یا خیر و یا اینکه غبغب دارند یا نه، متفاوت است. در هر صورت اگر خواهان یک استایل جذاب هستید؛ باید تمامی این موارد را در انتخاب مدل مو، در نظر بگیرید. آقایانی که دارای صورت گرد هستند می بایست مدل مویی را انتخاب کنند که علاوه بر زیباتر شدن؛ کمی از گردی صورت آنان، کم کند.

 نکته دیگری که در انتخاب مدل مو برای آقایان وجود دارد این است که علاوه بر در نظر گرفتن فاکتور زیبایی، می بایست موقعیت اجتماعی و شغل فرد هم در نظر گرفته شود. چه بسا برخی از مدل ها هستند که اگرچه مدل های به روز و زیبایی هستند؛ ولی از نظر موقعیت اجتماعی مناسب آن فرد نمی باشند.

صورت های گرد برخلاف صورت های کشیده زاویه خاصی ندارند و بهتر است برای این چهره ها از مدل مویی استفاده شود که کمی گردی صورت را پوشانده و به اصطلاح آن را تا حدی زاویه دار، نشان دهد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که بهتر است مدل مو با جنس مو، مطابقت داشته باشد. برخی از مدل موها هستند که تنها روی موهای لخت ظاهر زیبایی دارند. بنابراین اگر موهای شما مجعد است بهتر است به سراغ مدل دیگری بروید.

مدل های زیر از پرطرفدارترین مدل موی مناسب صورت های گرد آقایان می باشد:

مدل موی کلاسیک

اگر موهای لختی دارید؛ این مدل مو برای صورت گرد شما بهترین انتخاب ممکن است. مدل موی کلاسیک جزء ترندهای مدل موی مردانه سال ۲۰۲۱ هم می باشد که تقریبا برای صورت هایی با فرم های مختلف و مخصوصا صورت های گرد، مناسب است. برای انتخاب این مدل مو بهتر است موهای بخش بالایی سر کمی بلند باشد تا بتوانید به راحتی آن ها را رو به بالا، شانه بزنید. نحوه انجام به این صورت است که موها را از یک طرف جدا کرده و به طرف دیگر، شانه می ‌کنند. به همین راحتی یک مدل موی جذاب، خواهید داشت.

مدل موی کلاسیک

مدل موی خرد شده

این مدل مو مناسب آقایان با صورت های گرد و کشیده است. در واقع جزء مدل های ساده و کلاسیک است که طرفداران زیادی هم دارد. توصیه می کنیم اگر قرار است برای اولین بار این مدل مو را امتحان کنید؛ حتما این کار را به دستان یک آرایشگر حرفه ای، بسپارید. معمولا در این گونه مدل ها چند تار از حاشیه موها روی پیشانی، ریخته می شود و استایل فرد را جذاب تر می کند.

مدل موی خرد شده

مدل موی چتری

اگر به مدل موی چتری علاقه مند هستید؛ اصلا به فرم صورت خود، توجهی نکنید. خوشبختانه این مدل مو هم برای آقایان با صورت های گرد و هم برای صورت های کشیده، بسیار مناسب می باشد. مل موی چتری می تواند به آسانی بلندی پیشانی را پنهان کند. آقایان با فرم صورت گرد می توانند این مدل مو را به همراه ریش امتحان کنند که قطعا ظاهر فوق العاده ای از آنان، می سازد.

مدل موی چتری

 

 این مطلب را از دست ندهید: انواع مدل مو برای موهای صاف 

 

مدل موی فر شده

این مدل را بدون هیچ ترسی با هر فرم صورت و چهره‌ ای که دارید، امتحان کنید. شاید تصور کنید چون موهای لختی ندارید، نمی توانید مدل های به روزی را برای خود، انتخاب کنید که کاملا تصوری اشتباه است. البته که موهای فر نیاز به مدل‌ خاص و متفاوتی ندارند، زیرا به اندازه کافی در خود زیبایی و جذابیت دارند. در هر صورت اگر به دنبال یک تغییر خاص برای موهای فر خود می گردید، شجاعانه این مدل را امتحان کنید.

مدل موی فر شده

مدل موی شانه زده به عقب

این مدل مو یکی از ساده ترین و البته کلاسیک ترین مدل موها در بین جوانان است. این مدل اولا برای صورت های گرد بسیار مناسب است و ثانیا ظاهر طبیعی دارد. به همین دلیل آرایشگران برای این مدل از هیچ ژل حالت دهنده ای، استفاده نمی کنند زیرا این کار باعث می شود مدل موی زیبای شما حالت مصنوعی به خود بگیرد. البته محصولاتی هم وجود دارند که کیفیت بالاتری داشته و موها را با حفظ حالت طبیعی شان، به شکل دلخواه درآورند. برای اینکه بتوانید از این مدل استفاده کنید؛ باید موها کمی از حالت عادی بلندتر باشند. با استفاده از یک سشوار و شانه می توان به راحتی این مدل جذاب را برای موها، ایجاد کرد.

مدل موی شانه زده به عقب

در این مقاله با برخی از پرطرفدارترین مدل های موی مناسب برای صورت های گرد آقایان، آشنا شدید. اگر از علاقه مندان مدل موهای به روز هستید؛ پیشنهاد می کنیم مجلات مد و سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند را به طور مرتب، رصد کنید. البته تمامی مدل هایی که در این مجلات می بینید؛ زیبایی نداشته و البته برخی از آن ها هم در کشور ما هم آنچنان پرطرفدار نیستند. از طرفی توصیه ما این است که هرگز تنها با هدف پیروی از مد؛ روی صندلی هیچ آرایشگری ننشینید. اصل اول در انتخاب مدل موی مناسب، این است که متناسب با چهره شخص باشد و همچنین سادگی خاصی داشته باشد. این یک واقعیت است که مدل موهای ساده علاوه بر اینکه جذابیت خاص خودشان را دارند، هیچ گاه از چرخه مد، خارج نمی شوند و همواره برازنده هر فردی هستند.

باز هم تاکید می کنیم برای امتحان کردن یک مدل موی جدید؛ حتما این کار را به یک آرایشگر حرفه ای، بسپارید. آرایشگرهای مردانه معمولا براساس شکل صورت که می تواند استخوانی، کشیده یا گرد باشد؛ بهترین مدل را پیشنهاد می کنند. البته در آرایشگاه ها ژورنال هایی هم وجود دارد که می تواند به شخص برای انتخاب مدل مو، کمک کند.

همچنین توجه داشته باشید که درصورتی که یک مدل موی بلند مردانه را انتخاب می کنید؛ باید نسبت به نگه داری و مراقبت از موها، اهتمام بیشتری بورزید. زیرا موی بلند زودتر چرب شده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

امیدواریم مدل هایی که در این مقاله معرفی شد؛ به تصمیم گیری شما برای انتخاب مدل مو، کمک کرده باشد. به واقع انتخاب یک مدل مو می تواند تغییرات زیادی را برای چهره شما، ایجاد کند. پس اگر به دنبال یک تغییر هیجان انگیز هستید؛ بهتر است یک مدل موی مناسب و جذاب، انتخاب کنید. تغییری که قطعا دوستان و اطرافیانتان را شگفت زده می کند.

 

 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :