header

خانه / لیست مطالب آموزشی / مدل های مو پسرانه تابستانه

مدل های مو پسرانه تابستانه

تعداد بازدید : 2189 تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
کوتاهی موها علاوه بر اینکه یک نظافت روتین محسوب می‌ شود؛ می ‌تواند در استایل افراد و جذابیت هر چه بیشتر آن ها، تاثیرگذار باشد. معمولا نگهداری موی کوتاه نسبت به موی بلند، راحت تر است. به همین دلیل است که بیشتر افراد ترجیح می ‌دهند در فصول گرم سال، موی کوتاه داشته باشند.

کوتاهی موها علاوه بر اینکه یک نظافت روتین محسوب می‌ شود؛ می ‌تواند در استایل افراد و جذابیت هر چه بیشتر آن ها، تاثیرگذار باشد. معمولا نگهداری موی کوتاه نسبت به موی بلند، راحت تر است. به همین دلیل است که بیشتر افراد ترجیح می ‌دهند در فصول گرم سال، موی کوتاه داشته باشند. زیرا با گرم شدن هوا میزان تعریق بدن افزایش یافته و وجود موهای بلند باعث تشدید گرما و افزایش دمای کلی بدن می شود. البته این موضوع در مورد خانم هایی که به بهای زیبایی؛ زحمت نگهداری از موهای بلند را به جان می خرند، صادق نیست. مدل موی پسرانه از مد و فشن پیروی کرده و مرتبا به روز می شود. این مدل ها آنقدر تنوع دارند که بتوانند تمامی سلایق را پوشش دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با مدل های ترند موی کوتاه پسرانه، آشنا کنیم.

آشنایی با انواع مدل های مو پسرانه تابستانی

مدل موی بازیگران و ورزشکاران معروف تاثیر زیادی در ترند شدن آن ها دارد. همچنین مدل موهایی که در مجله مد و فشن قرار دارد هم با استقبال زیادی رو به ‌رو می شود. فصل تابستان فصل کوتاهی مو هاست. بسیاری از آرایشگران توصیه می کنند که در فصل تابستان علاوه بر کوتاهی مو از محصولات آرایشی مثل تافت، ژل و یا چسب مو، کمتر استفاده شود. آنان همچنین توصیه می کنند بیشتر از محصولاتی برای آراستگی موها استفاده شود که بر پایه آب باشند و به گونه ای نباشند که چربی مو را افزایش دهند. مدل های زیر از پرطرفدارترین مدل های مو پسرانه تابستانه محسوب می‌ شوند:

مدل موی کامب اور

این مدل مو که ترند مدل موی کوتاه پسرانه سال ۲۰۲۱ می باشد؛ تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری و شخصیت فرد، می گذارد. نحوه کوتاهی مو به سبک کامب اور به این صورت است که بخش بالایی اطراف سر را هماهنگ با موی بالای سر، کوتاه می کنند و یک سمت را با یک خط، جدا می ‌کنند تا زیبایی مدل مو، بیشتر شود.

مدل موی کامب اور

مدل موی تام هیدلستون

این مدل مو بسیار ساده و کلاسیک بوده و انتخاب مناسبی برای فصل تابستان می باشد. مدل موی تام هیدلستون بیشتر مناسب صورت های شیو شده می باشد. بنابراین اگر طرفدار ریش هستید و نمی توانید چهره خود را بدون ریش تصور کنید؛ بهتر است دور این مدل موی تابستانه را خط بکشید.

مدل موی تام هیدلستون

مدل موی فید شده

یکی از پرطرفدارترین مدل موی تابستانه، مدل فید شده می باشد. اگر خواهان این هستید که سن شما کمتر از آنچه که هست نشان داده شود؛ بهتر است از این مدل کوتاهی مو برای تابستان، استفاده کنید. کوتاهی موها در این مدل به این صورت است که موهای اطراف سر تا قبل از کاسه سر فید شده و موهای قسمت کاسه سر بسیار کوتاه می شود.

مدل موی فید شده

مدل موی جیک گیلنهال

اگر از گرمای تابستان خسته شده اید و به دنبال راهی برای خنک شدن می گردید؛ یک راست به سراغ این مدل موی کوتاه بروید. مدل موی جیک گیلنهال جزء مدل‌هایی است که در آن موها بسیار کوتاه می شوند. به این صورت که کناره ها و پشت سر با شماره نیم یا یک کوتاه می ‌شود و برای جلو و بالای سر هم از شماره دو و یا دو و نیم، استفاده می‌ شود. اگر این مدل مو را دوست دارید؛ نگران کوتاهی بیش از حد موهایتان نباشید زیرا موهای شما زودتر از آنچه تصور می کنید، رشد خواهند کرد.

مدل موی جیک گیلنهال

مدل موی سایه ای

این مدل مو در سال های اخیر با استقبال بسیار زیاد جوانان مواجه شده است. علت پرطرفدار بودن این مدل مو همان ویژگی سایه ای بودن آن است. نحوه کوتاهی مدل موی سایه ای به این صورت است که موهای کنار و پشت سر به گونه ‌ای کوتاه می ‌شوند که موها در قسمت های بالایی بلند بوده و هر چقدر به سمت پایین بروند، کوتاه تر باشند. این کمرنگ شدن تدریجی موها در اطراف و پشت سر یک حالت سایه روی موها، ایجاد می ‌کند و همین موضوع باعث جذابیت بالای آن شده است. اگر از طرفداران ته ریش هستید؛ این مدل مو مناسب شماست.

مدل موی سایه ای

 

 این مطلب را از دست ندهید: فواید و مضرات کچل کردن 

 

مدل موی شانه زده

این مدل مو توسط کریستین رونالدو ستاره فوتبال جهان، استفاده شد و همین موضوع دلیل محبوبیت بالای آن نزد جوانان شده است. در این مدل مو؛ موهای اطراف سر فید شده و یک طرف سر با یک خط از قسمت پایین، جدا می ‌شود. موهای قسمت بالا را هم کاملاً مرتب با شانه، حالت می دهند. این مدل مو ظاهر زیبایی داشته و در دسته مدل های مو پسرانه تابستانه محبوب، قرار می گیرد.

مدل موی شانه زده


مدل موی ملوانی

مدل موی ملوانی جذاب ترین مدل های مو پسرانه تابستانه به شمار می رود که به دلیل جذابیت زیادی که دارد؛ بسیار در بین آقایان و جوانان، محبوب واقع شده است. جالب است بدانید این سبک کوتاهی مو بیشتر توسط ملوانان و خدمه کشتی و هواپیما، استفاده می ‌شود. در مدل موی ملوانی موهای قسمت بالایی سر کمی بلند تر بوده و زیبایی و آراستگی خاصی دارد. در این مدل مو هیچ قسمتی از موها به یکباره و به حد زیاد، کوتاه نمی شود.

مدل موی ملوانی

مدل موی کوتاه آندرکات

مدل موی آندرکات یک مدل موی ساده و شیک پسرانه است که برخلاف مدل موی فید شده در اطراف سر، اندازه موها کمی بلندتر می باشد به گونه ای که موها کاملا یکدست تا پایین کاسه سر، کوتاه می ‌شوند. این مدل مو برای هر گروه سنی چه آقایان و چه جوانان و نوجوانان، مناسب است.

مدل موی کوتاه آندرکات

مدل موی زین مالیک

یکی از معضلات آقایان ریزش مو است. اگر شما هم با این مسئله مواجه هستی و موهای کم پشتی دارید؛ این مدل مو بهترین انتخاب برای کوتاهی موهای شما در تابستان می باشد. در این مدل، موی اطراف سر و پشت کوتاه شده و موهای بالای سر به سمت بالا، شانه می شود. مزیتی که مول موی زین مالیک دارد این است که موها را حجیم تر نشان می دهد.

مدل موی زین مالیک


مدل موی تراشیده شده

حتما با شنیدن نام این مدل به یاد دوران شیرین سربازی افتادید. درست است؛ مدل موی تراشیده شده تا حد زیادی شبیه به موهای سربازان است اما با این تفاوت که سربازها باید موهای خود را کاملاً یکدست بتراشند اما برای مدل موی تراشیده شده؛ آرایشگر می تواند با مهارتی که دارد انواع سایه های زیبا را روی آن، پیاده کند. این کار باعث می شود این مدل مو زیباتر به نظر برسد. حتی برخی از آرایشگران با انداختن خط، این مدل مو را جذاب تر می کنند.

مدل موی تراشیده شده

در این مقاله با برخی از پرطرفدارترین مدل های مو، آشنا شدید. این مدل ها همگی می توانند برای یک تابستان گرم، انتخاب مناسبی باشند با این وجود اگر از دنبال کنندگان مد و فشن هستید؛ پیشنهاد می کنیم با بررسی مجلات مد و سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند؛ با جدیدترین مدل های مو پسرانه تابستانه، آشنا شوید چرا که به جز مدل های ذکر شده، مدل های دیگری هم وجود دارند که ذکر تمامی آن ها در این مقاله نمی گنجد.
امیدواریم مدل های معرفی شده مورد پسند شما واقع شده باشد. انتخاب یک مدل زیبا برای کوتاهی مو می تواند علاوه بر خنکی خاصی که به شما می بخشد؛ یک چهره متفاوت از شما بسازد. برخی از مدل ها این قابلیت را دارند که تغییرات قابل ملاحظه ای، ایجاد کنند.

 

 این مطلب را از دست ندهید: مدل‌ موی مناسب صورت های کشیده آقایان 

 

 


اشتراک در شبکه های اجتماعی :